ثبت درخواست فوری
مراقبت از سالمند بیمار پارکینسون در منزل تهران و کرج

مراقبت از سالمند بیمار پارکینسون در منزل تهران و کرج

  • دسته بندی : مهم ترین نکات خدمات پرستاری در منزل
  • درتاریخ : 16 اسفند 1402
  • بدون دیدگاه

مراقبت از بیمار و سالمند پارکینسون در منزل می ‌تواند شامل ارائه حمایت در انجام فعالیت ‌های روزمره، مداومت در اجرای صحیح دارو ها، تغذیه سالم و ارائه فضای آرام جهت ادامه زندگی باشد، همچنین ممکن است در مواردی نیاز به تغییرات ظاهری خانه برای بهینه تر کردن فضای تردد و کمک به حفظ ایمنی و راحتی بیمار داشته باشد، همچنین برای مراقبت از سالمندان پارکینسونی بهتر است در فضای خانه از ابزار های کمکی مانند پایه ‌های ورزشی مناسب برای ورزش بیماران پارکینسونی، صندلی‌ های توالت با پشتیبانی مخصوص برای سالمند در نظر گرفت، توجه به فعالیت‌ های ورزشی ملایم مانند یوگا تخصصی سالمندان یا پیاده‌ روی نیز می ‌تواند به ارتقا روحیه سالمند و بهبود حرکت او کمک کند، همگی این موارد بخشی از خدمات مراقبتی ای است که مرکز مراقبت های درمانی و پرستاری در منزل درمان نو به کاربران خود ارائه می نماید، اعزام فوری و استخدام مجرب ترین پرستاران سالمند در منزل و اجرای صحیح خدمات مراقبتی در منزل می تواند به سالمندان و بیماران پارکینسونی کمک نماید تا در امور روزانه خود به مشکل نخورده و افزایش کیفیت بهداشتی و سلامت برای آن ها رقم بخورد، با ما تا انتهای مطالب همراه باشید تا در رابطه با مهم ترین سر فصل های این خدمت اطلاعات کاملی به شما ارائه نماییم تا با استفاده از این مطالب دیدگاه اولیه خود را برای استخدام پرستار بیمار پارکینسونی ارتقا نمایید، لازم به ذکر است که اگر تمایل به دریافت این خدمات دارید می توانید از طریق باکس آبی رنگ کنار تصویر و همچنین تماس با شماره مستقیم مجموعه 02122927270 درخواست خود را اعلام تا خدمات برای شما با کمترین هزینه اجرایی گردد.

پرستاری از بیمار پارکینسون در منزل تهران کرج شامل چه مواردی است؟

پرستاری از بیمار پارکینسون در منزل

پرستاری از بیماران پارکینسون در منزل می ‌تواند مواردی باشد که با اجرای آن کیفیت زندگی سالمند یا بیمار پارکینسونی ارتقا یابد، از مهم ترین این خدمات می توان به:

  1. تسهیل در دسترسی به ابزار های کمکی مانند صندلی های توالت مخصوص سالمندان یا ابزار و تجهیزات ورزشی مناسب برای ورزش در طول روز.
  2. ارائه فضای آرام و ایجاد محیطی ایمن و موازی با نیاز های بیمار.
  3. برنامه ‌ریزی فعالیت ‌های روزانه با توجه به انرژی و قدرت بیمار.
  4. تشویق به تمرین‌ های فیزیکی ملایم مانند یوگا یا پیاده‌ روی.
  5. ارائه حمایت و انگیزه برای حفظ انعطاف و حرکت.
  6. نظارت بر دارو ها و تطبیق زمان مصرف با دستورات پزشک.
  7. ارتباط مداوم با پزشک معالج و گزارش تغییرات در وضعیت بیمار.

همچنین، آموزش به خانواده و پرستار در مورد نحوه برخورد با علائم و عوارض مرتبط با بیماری پارکینسون نیز می ‌تواند از دسته دیگر این خدمات در منزل بیماران باشد که بسیار کمک کننده می باشد.

بیشتر بخوانیم: انجام انما در منزل تهران و روش اجرایی آن

پارکینسون چیست علت آن کدام است؟ پارکینسون چیه؟

بیماری پارکینسون یک بیماری عصبی مزمن است که بر اثر اختلال در سلول‌ های عصبی مغزی اتفاق می ‌افتد، علایم شایع این بیماری شامل لرزش، سختی و سفتی عضلات، کاهش حرکت دقیق و آگاهانه و مشکلات تعادل و هماهنگی عصب و عضله است، علت دقیق بیماری پارکینسون هنوز به صورت کاملا مشخص نیست اما معمولاً به دلیل اختلال در تولید یا عملکرد ماده شیمیایی (نوروترنسمیتر) به نام دوپامین در مغز بر می‌گردد، دوپامین یک نوع نوروترنسمیتر (انتقال دهنده پیام های عصبی) است که در کنترل حرکت ‌های بدنی نقش دارد، کمبود دوپامین منجر به اختلالاتی در حرکات صحیح و علائم بیماری پارکینسون می ‌شود، علاوه بر کمبود دوپامین، عوامل مختلف دیگری می ‌توانند در بروز این بیماری نقش داشته باشند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به ژنتیک، عوامل محیطی و عوامل دیگری که هنوز به طور کامل درک نشده ‌اند اشاره نمود.

بیشتر بخوانیم: مراقب بیمار در منزل تهران و فواید مهم آن

استخدام پرستار بیمار سالمند مبتلا به پارکینسون در منزل تهران و کرج و علت استفاده از این خدمات

استخدام پرستار پارکینسونی در منزل

نقش پرستار در مراقبت از بیماران پارکینسون بسیار اهمیت زیادی دارد، پرستاران می ‌توانند به طور مستمر برای ارائه حمایت، توجیه و توجه به همراه اطمینان سازی بیشتر به بیماران و خانواده ‌هایشان فعالیت کنند، نقش پرستاران در نگهداری از بیماران پارکینسونی شامل موارد زیر می‌ شود:

  • ارائه مراقبت شخصی: پرستاران می ‌توانند در فعالیت‌ های روزمره مانند کمک به تغذیه، بهداشت شخصی و حمام دادن به بیماران پارکینسون کمک کنند.
  • نظارت بر داروها: پرستاران مسئولیت نظارت بر مصرف داروها و گزارش عوارض جانبی را به پزشکان مرکز درمان نو دارند.
  • تشویق و حمایت: پرستاران می‌ توانند بیماران را به انجام تمرین ‌های تحرکی، استراحت منظم و تغذیه سالم تشویق کنند.
  • آموزش: پرستاران می‌ توانند به خانواده‌ ها و بیماران در مورد مدیریت بیماری، استفاده از ابزار های کمکی و مراقبت ‌های اضافی و اصولی آموزش دهند.
  • تشخیص مشکلات: پرستاران با نظارت مستمر بر وضعیت بیماران می ‌توانند مشکلات جدید را تشخیص داده و به پزشکان گزارش دهند، به طور کلی پرستاران با توجه به تجربه و دانش خود می ‌توانند به بهبود کیفیت زندگی بیماران پارکینسون و کمک به خانواده‌ های آن ها کمک کنند.

بیشتر بخوانیم: صدور گواهی فوت در منزل تهران چقدر زمان می برد؟

16 علائمی که نیازمند مراقبت از بیمار سالمند پارکینسونی در منزل تهران کرج است کدام است؟

از مهم ترین علائم بیماری پارکینسون می توان به:

  1. لرزش
  2. سختی عضلات
  3. کندی حرکت
  4. مشکلات تعادل
  5. تغییرات در رفتار و حافظه
  6. افت کیفیت خواب
  7. افت اشتها
  8. مشکلات گوارشی
  9. تغییرات در گفتار و نوشتار
  10. افت حافظه
  11. سفتی شدید عضلات
  12. مشکلات حرکتی
  13. علائم روانی
  14. افسردگی
  15. اضطراب
  16. اختلالات شخصیتی 

اشاره نمود، شما عزیزان برای دریافت مراقبت های لازم از بیماران و سالمندان پارکینسونی می توانید هم اکنون درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید.

بیشتر بخوانیم: اجرای طرح تزریقات زنان در منزل و نکات آن

در چه مواردی می توان از پرستار بیمار و سالمند پارکینسون در منزل تهران کرج استفاده نمود؟

موارد استفاده از پرستار پارکینسون

استفاده از خدمات نگهداری از سالمند پارکینسون در منزل می ‌تواند به موارد زیر کمک کند:

  • مراقبت خصوصی: خدمات نگهداری در منزل توسط پرستار حرفه ‌ای از سالمند پارکینسونی جهت ارائه مراقبت شخصی همانند کمک در حمام بیمار در منزل، اجرای اصول تغذیه ای و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دارو دادن: پرستاران حرفه ‌ای درمان نو مسئولیت نظارت بر دارو های بیماران پارکینسونی را بر عهده دارند، آن ها اطمینان می‌ دهند که دارو ها به موقع و به درستی مصرف شده و از عوارض جانبی احتمالی در صورت بروز اتفاق نیز پیشگیری می ‌کنند.
  • حمایت از فعالیت‌ های روزانه: انجام فعالیت‌ های روزمره مانند تمرین‌ های تحرکی، استراحت و تغذیه به بیماران پارکینسون کمک می کند تا بازیابی قدرت حرکات آگاهانه آن ها افزایش یابد.
  • تسهیل در دسترسی به خدمات پزشکی: با داشتن پرستار بیمار پارکینسون در منزل، دسترسی به خدمات پزشکی آسان تر می گردد و بیماران با بیشترین راحتی و کمترین استرس به درمان‌ های لازم دسترسی داشته باشند، مرکز درمان نو نیز به صورت مداوم حمایت های لازم برای این افراد اجرا می نماید.
  • ارائه حمایت و راهنمایی به خانواده: خدمات نگهداری در منزل از سالمندان و بیماران پارکینسونی با ارائه حمایت و راهنمایی در مورد مراقبت اصولی از این بیماران در ارائه با کیفیت تر و دقیق تر خدمات پرستاری کمک می نماید تا مدیریت بیماری آن ها با اصول بهتری اجرا گردد.

بیشتر بخوانیم: تزریقات سرم در منزل تهران و اصول اجرایی آن

طول عمر بیماران پارکینسون چقدر است؟

متوسط طول عمر بیماران پارکینسون ممکن است متنوع باشد و به عوامل مختلفی مانند سن، شدت بیماری و پاسخ به درمان ‌های اجرایی بستگی داشته باشد، با درمان موثر و مداوم بسیاری از بیماران پارکینسون می ‌توانند برای سال ‌ها و گاهی حتی دهه‌ ها زندگی کنند، اما برای بعضی افراد، بیماری ممکن است باعث مشکلات جدی تر شود و طول عمر را کاهش دهد، تیم درمانی متخصص مرکز درمان نو می‌تواند با ارائه مراقبت ‌های مناسب و توصیه ‌های بهداشتی کمک کند تا بیماران پارکینسون زندگی بهتری داشته باشند و طول عمرشان را افزایش دهند، اگر تمایل به دریافت خدمات تخصصی از سالمندان و بیماران پارکینسونی دارید می توانید هم اکنون با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانیم: نگهداری و مراقبت از بیمار اینتوبه در منزل چه نکاتی دارد؟

اقدامات پرستار برای بیماران پارکینسون در منزل تهران کرج چیست؟

اقدامات در بیماری پارکینسون چیست؟

برای جلوگیری یا کاهش علائم حاد بیماران پارکینسون با پرستاری در منزل می ‌توان اقدامات زیر را انجام داد:

  • اجرای صحیح دارو ها: اطمینان از مداومت در مصرف و اجرای صحیح دارو های تجویز شده توسط پزشک در منزل تهران، می‌ تواند در کنترل علائم بیماری بسیار موثر باشد.
  • توجه به تغذیه: ارائه تغذیه سالم و منظم با توجه به رژیم غذایی مناسب می ‌تواند به بهبود علائم و کاهش اثرات جانبی بیماری کمک کند.
  • ترتیب فعالیت‌ های روزمره: برنامه‌ ریزی فعالیت‌ های روزانه با توجه به توانایی و انرژی بیمار می ‌تواند به کاهش استرس و افزایش راحتی او کمک کند.
  • تشویق به تمرینات تحرکی: تشویق بیمار به انجام تمرینات تحرکی ملایم مانند یوگا یا پیاده‌ روی می ‌تواند به بهبود علائم حاد پارکینسون کمک کند.
  • ارائه حمایت و تشویق: ارائه حمایت و تشویق به بیمار در انجام فعالیت ‌ها و تغذیه منظم می ‌تواند احساس اعتماد به نفس و راحتی بیشتری برای بیمار ایجاد کند.
  • نظارت و گزارش وضعیت به پزشک: نظارت دقیق بر وضعیت بیمار و گزارش هر گونه تغییر به پزشک معالج به موقع تداخل و کنترل علائم حاد را ممکن می‌ سازد.

بیشتر بخوانیم: تاثیر ماساژ سوئدی و تایی بر نشاط بدن

تاثیر مراقبت و نگهداری از سالمند بیمار پارکینسون در منزل تهران کرج بر افزایش روحیه بیمار

افزایش روحیه بیماران پارکینسون با مراقبت در منزل می ‌تواند از طریق اقدامات زیر انجام شود:

  1. تشویق و حمایت: پرستار، بیمار را جهت اجرای صحیح خدمات تشویق کرده و او را حمایت می کند، مقابله اظهار نگرانی بیمار، القای اعتماد به نفس و پشتیبانی مداوم از خواسته های سالمند یا بیمار پارکینسونی می‌ تواند روحیه و اعتماد به نفس بیمار را افزایش دهد.
  2. مشارکت در فعالیت‌ های موثر: پرستار با ترتیب فعالیت ‌هایی مانند تماشای فیلم‌ های مورد علاقه، گوش دادن به موسیقی و یا انجام سرگرمی ‌هایی که بیمار دوست دارد می‌تواند در افزایش روحیه او موثر باشد.
  3. تمرینات تحرکی ملایم: پرستار مراقب بیمار پارکینوسن در منزل با تشویق به انجام تمرینات تحرکی ملایم مانند پیاده‌ روی یا یوگا که به افزایش انعطاف و احساس راحتی کمک می‌ کند می ‌تواند روحیه بیمار را بهبود بخشد.
  4. مراقبت از نیازهای اجتماعی: پرستار با حاصل کردن اطمینان از آنکه بیمار از ارتباط با خانواده و دوستان خود لذت می ‌برد و از آن‌ها حمایت می ‌گیرد می تواند در ارتقاء ارتباط اجتماعی و حضور بیشتر سالند یا بیمار در محیط خانوادگی روحیه او را افزایش دهد.
  5. توجه به تغذیه سالم: تشویق به مصرف مواد غذایی سالم و متنوع که می‌ تواند به سلامت روانی و فیزیکی بیمار کمک کند یکی دیگر از وظایف پرستار بیمار پارکینسونی است.
  6. ارتباط مداوم با پزشک: پرستار در مواقع بحرانی و حاد با اطلاع وضعیت بیمار به پزشک درمان نو می تواند در پشتیبانی و راهنمایی مناسب درمانی موثر باشد، این می‌ تواند به افزایش اعتماد به نفس و روحیه بیمار کمک کند.

بیشتر بخوانیم: چگونه پرستار ساعتی در خانه تهران استخدام نماییم؟

رفتار افراد پارکینسون به چه صورت است؟

رفتار بیمار پارکینسون در منزل

رفتار افراد مبتلا به بیماری پارکینسون ممکن است به دلیل عوارض بیماری و تأثیرات آن بر سیستم عصبی مختلف باشد، برخی از رفتار های معمول در افراد مبتلا به پارکینسون شامل موارد زیر می‌شود:

  • ترمور (لرزش): لرزش یکی از علایم شایع بیماری پارکینسون است که ممکن است بر حرکت ‌های دست، پا و یا سایر بخش ‌های بدن تأثیر بگذارد.
  • کاهش حرکت و انعطاف پذیری: افراد مبتلا به پارکینسون ممکن است دچار کاهش حرکت و انعطاف پذیری شوند که می‌ تواند منجر به مشکلات در انجام فعالیت‌های روزمره شود.
  • تغییرات در راه رفتن: افراد مبتلا به پارکینسون ممکن است با مشکلاتی مانند راه رفتن با قدم‌ های کوتاه و تکان خوردن در زمان حرکت رو به ‌رو شوند.
  • تغییرات در حرکات چشمی: برخی افراد ممکن است با مشکلاتی همچون کاهش حرکت چشمی، افتادگی پلک و یا مشکلات دیداری مواجه شوند.
  • مشکلات در سختی حرکت: افراد ممکن است دچار مشکلاتی مانند سختی حرکت، گرفتگی عضلات و استفاده از قوای بدنی کمتر شوند.

توجه و مراقبت مداوم از بیماران پارکینسون توسط خانواده و پرستاران می ‌تواند کمک کننده باشد تا با این تغییرات روبرو شوند و کیفیت زندگی بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانیم: تاثیرات ویزیت دکتر عمومی در منزل تهران بر سلامت خانواده

نقش بیمه در کاهش هزینه های مراقبت در منزل پارکینسون

بیمه می‌ تواند نقش مهمی در کاهش هزینه ‌های مراقبت از بیمار پارکینسون در منزل داشته باشد، برخی از نقش ‌های بیمه در این زمینه شامل موارد زیر می‌شود:

  1. پوشش هزینه ‌های پزشکی: بیمه ممکن است هزینه ‌های مراقبت پزشکی از جمله ملاقات‌ های مکرر با پزشک، تهیه دارو ها و تجهیزات پزشکی را پوشش دهد.
  2. پوشش هزینه‌ های پرستاری در منزل: بیمه ممکن است برخی از هزینه‌ های مربوط به خدمات پرستاری در منزل را پوشش دهد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مراقبت‌ های شخصی، نظارت بر داروها و تمرینات تحرکی اشاره نمود.
  3. پوشش هزینه ‌های تجهیزات کمکی: بیمه پوشش دهنده شما عزیزان ممکن است هزینه ‌های مربوط به تهیه و استفاده از تجهیزات کمکی مانند ویلچر، صندلی توالت و دیگر وسایل کمکی را در برخی موارد پوشش دهد.
  4. پوشش هزینه‌ های مشاوره و توانبخشی: بیمه ممکن است هزینه‌ های مربوط به مشاوره روانشناختی در منزل، فیزیوتراپی در منزل تهران و توانبخشی سالمندان در منزل را نیز پوشش دهد.

با استفاده از بیمه، می‌ توانید از هزینه‌ های مرتبط با مراقبت از بیمار پارکینسون در منزل کاسته و به دسترسی به خدمات مربوط به بهبود کیفیت زندگی بیمار کمک کنید، اما آن چیز که بسیار مهم است آن است که در ابتدا باید به طور کامل در رابطه با شرایط پوشش بیمه و محدودیت های آن اطلاع حاصل نمایید و سپس به دریافت این خدمات اقدام نمایید.

غذا های مضر برای پارکینسون به چه صورت است؟

رژیم غذایی مضر برای افراد پارکینسونی

برخی از غذا ها و مواد ممکن است برای افراد مبتلا به بیماری پارکینسون مضر باشند یا عوارض بیشتری به آن‌ها بیافزایند، این شامل:

  1. غذا های پرچرب و سنگین: مصرف زیاد غذا های پرچرب و سنگین مانند گوشت قرمز، محصولات لبنی با چربی بالا و غذا های پرچرب و سنگین دیگر می ‌تواند عوارض بیشتری برای سلامتی بیماران پارکینسون داشته باشد، از جمله افزایش وزن و تأثیرات نامطلوب بر سیستم گوارش.
  2. مواد محرک مانند کافئین: مصرف بیش از حد مواد محرک مانند کافئین ممکن است اثرات لرزشی را افزایش دهد و وضعیت بیماری را تشدید کند.
  3. مواد شیمیایی: مصرف مواد شیمیایی مانند رنگ ‌ها و مواد نگهدارنده در غذا ها ممکن است برای بیماران پارکینسون مضر باشد و عوارض جانبی داشته باشد.
  4. غذا های با قند مصنوعی: مصرف غذا هایی که حاوی مواد افزودنی، شیرین‌کننده‌ ها و یا افزودنی ‌های مصنوعی هستند ممکن است برای بیماران پارکینسون ضرر داشته باشد و وضعیت آن‌ ها را تشدید کند.

با این حال مهم است که هر فرد به طور اختصاصی با کمک پزشک و متخصص تغذیه در منزل تصمیم بگیرد که چه نوع غذاها و موادی برای وی مناسب است و چه میزانی از آن‌ها باید مصرف کند.

معایب عدم استفاده از نگهداری از بیمار پارکینسون در منزل تهران کرج با روش اصولی چیست؟

عدم استفاده از خدمات پرستاری در منزل برای بیماران پارکینسون می‌ تواند به مشکلات و معایب زیر منجر شود:

  • کاهش کیفیت مراقبت: بدون حضور پرستار، ممکن است کیفیت مراقبت از بیمار کاهش یابد، زیرا پرستاران حرفه ‌ای مهارت‌ ها و دانش لازم برای ارائه مراقبت ‌های بهینه به بیمار را دارند.
  • افزایش ریسک عوارض: بدون نظارت مداوم و حرفه‌ای، احتمال وقوع عوارض جانبی از جمله تصادفات خانگی، عفونت‌ ها و تأخیر در تشخیص مشکلات پزشکی افزایش می‌یابد.
  • افزایش بار اطلاعاتی بر خانواده: خانواده بیمار ممکن است با بار اطلاعاتی بیشتری مواجه شوند و نیاز به یادگیری مهارت‌ های پرستاری و پیگیری روزمره داشته باشند.
  • افزایش استرس خانواده: عدم حضور پرستار ممکن است باعث افزایش استرس و فشار روانی بر خانواده بیمار شود، زیرا آن‌ ها ممکن است وظایف پرستاری و مراقبتی را بر عهده بگیرند.
  • کاهش استقلال بیمار: بدون حضور پرستار، بیمار ممکن است احساس کمبود استقلال و مراقبت از خود کند و بیشتر به کمک دیگران وابسته شود.

به طور کلی استفاده از خدمات پرستاری در منزل برای بیماران پارکینسون می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی و مراقبت از آن‌ها کمک کند، و عدم استفاده از این خدمات می‌تواند منجر به مشکلات و معایب مختلفی شود.

بیشتر بخوانیم: ویزیت مشاوره مامایی در منزل تهران

نحوه درخواست پرستار برای مراقبت از بیمار پارکینسون در منزل تهران کرج 

درخواست پرستار پارکینسون در منزل

برای درخواست پرستار برای مراقبت از بیمار پارکینسون در منزل به دو شیوه می توان اقدام نمود:

  • تماس با 02122927270
  • ثبت درخواست فوری

از هر دو مسیر که شما عزیزان برای دریافت خدمات مراقبت بیماران پارکینسونی اقدام نمایید می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از مشاوره های تخصصی و اعزام پرستار به منزل استفاده نمایید، در صورت تمایل می توانید هم اکنون با ما در تماس باشید.

هزینه قیمت تعرفه مراقبت های پرستاری بیماری پارکینسون در منزل تهران کرج چقدر است؟

تمامی هزینه های لازم برای مراقبت از بیماران پارکینسونی در منزل به صورت مشخص و با استناد به اطلاعیه تعرفه ای می باشد که وزارت بهداشت به مراکز درمان در منزل اعلام می نماید، شما عزیزان با تماس با اپراتور ها می توانید هم اکنون از شرایط و هزینه های لازم این خدمات اطلاعات به دست بیاورید.

بیشتر بخوانیم: همراه مریض در بیمارستان میلاد تهران

درمان پارکینسون در خانه را با درمان نو تجربه کنید

مراقبت از بیمار پارکینسون با درمان نو

اجرای خدمات تخصصی و ویژه برای مراقبت و درمان پارکینسون در خانه از سوی مرکز درمان نو قابل ارائه و اجرا می باشد، این خدمات شامل ارائه مشاوره، تامین و مراقبت های لازم برای مراقبت های ویژه و تخصصی می باد، شما عزیزان می توانید به آسانی برای دریافت این خدمات با ما در تماس باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانیم با کیفیت ترین خدمات را برای شما اجرایی نماییم.

مراقبت پرستاری از بیمار پارکینسون در منزل شمال تهران

مناطق شمال تهران و محله های: آجودانیه، زعفرانیه، قیطریه، داوودیه، کامرانیه، قلهک، دارآباد، دزاشیب، تجریش، اوین، درکه، میرداماد، نلسون ماندلا، جردن، ونک، شریعتی، فرشته، الهیه، ازگل، اختیاریه، ظفر، ولیعصر، سوهانک، کاشانک، داوودیه، پاسداران، شمیرانات، نیاوران، دربند، اندرزگو، مینی سیتی، دروس، چیذر، فرمانیه، اقدسیه، جماران، حسین آباد، بلوار ارتش، بوکان، محمودیه، شهرک محلاتی، جوزستان، هروی، صدر و سایر محله های شمال تهران می توانند جهت بهره مندی از خدمات مراقبت از بیماران پارکینسونی در منزل از این مجموعه درخواست کمک نمایند.

مراقبت پرستاری از بیمار پارکینسون در منزل غرب تهران

برای مناطق غربی شهر تهران و محله های: صادقیه  ستارخان، شهرک غرب، جنت آباد شمالی، جنت آباد جنوبی، جنت آباد مرکزی، باغ فیض، آیت الله کاشانی، سعادت آباد، کوی فراز، فاطمی غربی، آزادی، شادمهر، سازمان آب، پاتریس لومومبا، گیشا، شهر آرا، تهران ویلا، شهرک اکباتان، چیتگر، دریاچه خلیج فارس، کن، ورد آورد، دهکده المپیک، گرمدره، کوهک، شهران، طرشت، استاد معین، تهرانسر، آبشناسان، پونک، چهاردیواری، شهرک گلستان، سیمون بولیوار، آزادی، توحید، کوثر، سه راه تعاون یا همان شهر زیبا، شهرک آزمایش، بلوار فردوس و سایر محله های غرب تهران این امکان فراهم شده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات مراقبت از سالمند یا بیمار پارکینسونی در منزل بهره مند باشند ، جهت اطلاع درخواست خود سریعا با شماره های درمان نو در ارتباط باشید.

مراقبت پرستاری از بیمار پارکینسون در منزل شرق تهران

مناطق شرق و محله های: تهرانپارس، پروین، استخر، تسلیحات، نبرد، پیروزی، فلکه اول تهرانپارس، فلکه دوم تهرانپارس، فلکه سوم تهرانپارس، فلکه چهارم تهرانپارس، نارمک، سید خندان، رسالت، خاک سفید، حکیمیه، مجیدیه، بومهن، رودهن، فیروزکوه، دماوند، اهالی اطراف جاده آبعلی، جاجرود، تهران نو، شمیران نو، لویزان، وحیدیه، عشرت آباد، سبلان شمالی، سبلان جنوبی، گلبرگ، دردشت، سراج، باقری، دلاوران، تکاوران، هفت حوض، نظام آباد، هنگام، کرمان، حشمتیه، تسلیحات، نیروی هوایی، چهار راه تلفنخانه، قنات کوثر، شقایق آهنگ، محلاتی، بسیج، صیاد شیرازی، بابایی، زین الدین، استخر، پروین، پردیس بومهن، امام حسین، دماوند، قاسم آباد، حسین آباد، گلشن، کاظم آباد، کالاد، مجید آباد، علم و صنعت، خاک سفید، کوهسار، لواسان، فشم، شمشک، میگون، اوقاف، مهران، شیان، شمس آباد، فرجام، شهرک امید، فرهنگسرای اشراق، مدائن، زرکش، لشگر، سرخه حصار، شورا، امامت و سایر مناطق شرق تهران نیز می توانند جهت بهره مند شدن از خدمات مراقبت و نگهداری از سالمند و بیمار آلزایمری از این مجموعه درخواست کمک نمایند.

مراقبت پرستاری از بیمار پارکینسون در منزل جنوب تهران

مناطق جنوبی به دلیل ترافیک بالا و نبود مراکز خدمات درمانی کافی همیشه از توجه بسیار بالای این مجموعه در ارائه خدمت رسانی های درمانی بهره مند بوده است، مردم مناطق و اهالی: دروازه غار، شوش، مولوی، راه آهن، قرچک، شهر ری، یافت آباد، اسلامشهر، مهر آباد، مهرآباد جنوبی، شمشیری، فلاح، آذری، جی، دکتر غریب، جوانمرد قصاب، کارون، جیحون، کمیل، خوش، قصرالدشت، آذربایجان، طوس، عبدل آباد، شهرک راه آهن، شهرک شریعتی، بازار بزرگ، 15 خرداد، توپخانه، میدان امام خمینی، ناصرخسرو، خزانه، نازی آباد، خانی آباد، قله نو، افسریه، نعمت آباد، کوی سیزده آباد، رازی، گمرک، نواب، بریانک، مالک اشتر، شادآباد، شماره دو، شهریار، امیریه، خراسان، شهرک مسعودیه، صالح آباد، دولت آباد، شاپور، سیروس، اتابک، جوادیه، شهرک فردوس، امیر بهادر، مشیریه، امام زاده حسن، شهرک ولیعصر، شهرک رسالت، منیریه، آذری، کیان شهر و سایر مناطق جنوبی تهران نیز می توانند با اپراتور های درمان نو در تماس باشند تا در اسرع وقت بتوانند از این خدمات بهره مند گردند.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
Captcha
loader
لطفا صبر کنید
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری