ثبت درخواست فوری
ویزیت سالمندان در منزل

ویزیت سالمندان در منزل

  • دسته بندی : مهم ترین نکات خدمات پرستاری در منزل
  • درتاریخ : 7 بهمن 1402
  • بدون دیدگاه

بیماری های سالمندان به دلایل گسترده بودن انواع آن نیازمند توجه و دقت بالا در تشخیص و درمان می باشد، معمولا بیماری سالمندان به صورت های مختلف با درگیر کردن سایر ارگان های بدن سبب ایجاد آسیب کلی به اندام های سالمندان می گردد، معاینه و تشخیص و درمان اصولی و به موقع بیماری های سالمندان می تواند تاثیر به سزایی در حفظ الگوی سلامت سالمند و پیشرفت در مسیر درمان بیماری آن ها داشته باشد از همین رو جهت به حداقل رساندن سختی های جابه جایی سالمند و گرفتن نوبت های درمانی در بیمارستان و مطب ها، مرکز خدمات پزشکی در منزل درمان نو با استفاده از متخصصین سالمند و طب سالمندی و ویزیت آن در خانه و همچنین ارائه خدمات پرستاری از سالمندان در منزل می تواند کمک رسان همراهان این عزیزان جهت کمک به درمان اصولی آن ها باشد، نحوه چگونگی دریافت خدمات و همچنین ثبت درخواست را در این مطلب خدمتتان کامل توضیح داده ایم و همچنین اگر هم اکنون تمایل به دریافت این خدمات دارید می توانید از طریق باکس تماس فوری در کنار تصویر اقدام به ثبت درخواست و هم چنین اعزام بهترین متخصص سالمندان در منزل خود نمایید.

ویزیت سالمند در منزل چگونه خدماتی است؟

ویزیت دکتر سالمند در منزل

به طور کلی ویزیت سالمندان شامل موارد زیر می شود:

  • معاینه: در قدم اول از خدمات طب سالمندی در خانه پزشک سالمندان با معاینه و بررسی های اولیه از بیمار سالمند خود اطلاعات بسیار مفیدی را جهت ارائه آن در مرحله مهمی به نام تشخیص بیماری انجام می دهد، در این مرحله پزشک سالمندان از علائم ظاهری تا سابقه دارویی و همچنین سوابق بیماری های قبلی برای تقویت نظریات ممکن جهت انجام تشخیص دقیق در مرحله بعد کمک می گیرد.
  • تشخیص: در این مرحله پزشک با استفاده از دقیق ترین حالت، اقدام به تشخیص و مشخص کردن نوع بیماری می نماید، این مرحله از ارزش بسیار بالایی برخوردار است زیرا با استفاده از این مرحله درمان بیمار و پیشرفت درمانی بیمار صورت می پذیرد، همچنین در این مرحله پزشکان سالمند از خدمات تشخیصی همانند سونوگرافی در منزل یا آزمایش سالمندان در منزل نیز استفاده می نماید.
  • درمان: در این مرحله نیز متخصص سالمندان از اطلاعات مرحله قبلی استفاده می نماید تا دقیق ترین نوع درمان را برنامه ریزی نماید، استفاده از خدمات پرستاری همانند تزریقات سالمندان در منزل، تزریق سرم در منزل برای سالمندان نیز در الگوی اجرایی درمانی قرار می گیرد.

این سه مرحله مهم ترین مراحل درمان است که متخصص سالمندان در ویزیت متخصص سالمندان در منزل استفاده و انجام می دهند، این مراحل در تشخیص و درمان قطعی بیماری بسیار مهم و حائز اهمیت است.

چه بیماری هایی با ویزیت متخصص طب سالمندی در منزل درمان می شود؟

از مهم ترین بیماری هایی در ویزیت طب سالمندی در منزل درمان می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاشکسی یا ضعف شدید عضلانی: کاشکسی یا Cachexia از مهم ترین علائم بیماری است که در بسیاری از سالمندان مشاهده می شود، از مهم ترین دلیل آن می توان به بیماری های عفونی، بیماری های گوارشی، سرطان و موارد دیگر اشاره نمود، از همین رو توجه به درمان آن می تواند در کنترل علائم حیاتی حاد سالمند بسیار موثر و کارآمد باشد.
  • سکته مغزی: نگهداری از سالمند سکته مغزی در خانه و انجام امور درمانی در منزل می تواند به صورت دقیق با ویزیت های از قبل تعیین شده توسط متخصص طب سالمندی در خانه انجام شود، این خدمات ارزش بالایی در حفظ و نگهداری از سالمند در منزل خواهد داشت.

ویزیت سالمندان برای سکته مغزی

  • سالمند دیالیزی: سالمندان دیالیزی و نگهداری از آن ها در منزل از دسته بیماری های دیگر سالمندی است که می تواند توسط متخصص دیالیز سالمندان در منزل اجرا شود، اجرای آن به صورت دقیق و حرفه ای از سوی مرکز درمان نو می تواند کمک بسیار شایانی به سلامت و حفظ سلامت سالمند در خانه داشته باشد.
  • سرطان: از مهم ترین دلایل استفاده ویزیت متخصص سالمندان در منزل استفاده از حضور و تجربیات پزشکان در کنترل و یا درمان بیماران سالمند سرطانی می باشد، از همین رو استفاده از خدمات ویزیت متخصص سالمندان در منزل می تواند در این مسیر کمک رسان شما باشد.

ویزیت سالمند برای سرطان

  • بیماری های عفونی: دسته مهم و دیگر ویزیت سالمندان در خانه استفاده از ویزیت متخصصین عفونی در منزل برای سالمندان است، متخصصین طب سالمندی در حیطه بیماری های عفونی می تواند در این مسیر کمک رسان سالمندانی باشد که به دلایل مختلف دچار عفونت های اندام های مهم همانند: ریه ها، مجاری ادراری، زخم بستر و موارد دیگر شده اند، انجام اصولی و داشتن پرستار بیمار در منزل می تواند در این مسیر بسیار کمک رسان باشد.

مزایای انجام ویزیت متخصص سالمندان در منزل چیست؟

از مهم ترین مزایا و فواید ویزیت متخصص سالمندان در منزل می توان به:

  • دریافت خدمات در بستر راحت ترین درخواست 
  • دریافت خدمات در 365 روز سال 
  • دریافت خدمات به صورت 24 ساعته
  • اعلام درخواست و اعزام فوری در ایام تعطیل 
  • جلوگیری از اتلاف وقت
  • جلوگیری و ممانعت از صرف هزینه های درمانی بالا 
  • جلوگیری از انتقال عفونت از بیمارستان ها به منازل
  • استفاده از خدمات هم زمان همانند خدمات پزشکی در منزل
  • اعزام و دریافت خدمات نهایتا تا 2 ساعت پس از اعلام درخواست (در بسیاری موارد کمتر از  ساعت)

نحوه اعلام و ثبت درخواست به چه صورت است؟

ثبت درخواست ویزیت سالمند در منزل

در رابطه با نحوه درخواست و ثبت آن می توانید به دو روش یعنی: از طریق باکس کنار تصویر یا همان درخواست فوری و یا به صورت ثبت از طریق پنل ثبت درخواست اقدام نمایید، در هر دو نوع کارشناسان مرکز درمان در منزل درمان نو در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را دریافت کرده و برای اعزام بهترین و مجرب ترین پزشک متخصص سالمندی در منزل اقدام می کنند، نهایتا از زمان تماس شما تا اعزام پزشک از  30 دقیقه تا 2 ساعت بسته به ترافیک و سایر عوامل زمان نیاز است، جهت دریافت این خدمات می توانید هم اکنون با ما در تماس باشید.

هزینه ویزیت متخصص سالمندان در منزل تهران و کرج چقدر است؟

در رابطه با تعرفه و ویزیت متخصص سالمندان در خانه تهران و کرج می توان به عوامل مختلف همانند: نیاز سالمند به خدمات تشخیصی بیشتر، نیاز به خدمات پرستاری و سایر موارد اشاره نمود، این خدمات طبق تعرفه های قانونی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی که به مراکز خدمات درمان در منزل اعلام می شود محاسبه می گردد، هدف اصلی اجرای خدمات درمانی اصولی و دقیق بر بستر سلامت سالمند شما عزیزان است و هدف اصلی مجموعه نیز به این صورت می باشد.

خدمات پزشکی سالمندان در منزل برای چه افرادی مناسب است؟

  1. سالمندان استراحت مطلق: یکی از مهم ترین گیرندگان خدمات پزشکی سالمندان در منزل، سالمندانی هستند که توانایی حرکت را ندارند، جابه جایی این افراد سبب وارد شدن آسیب های بیشتر به آن ها می گردد.
  2. سالمندان تحت مراقبت: بیماران تحت مراقبت آی سی یو در منزل می توانند از دسته مهم گیرندگان خدمات پزشکی سالمندان در منزل باشند، این افراد به دلایل مختلف نظیر ساکشن سالمند در منزل، انما سالمند در منزل و موارد دیگر می توانند از خدمات ویزیت سالمندی در منزل استفاده نمایند.
  3. سالمند خانم: تمام سالمند های خانم برای دریافت ویزیت پزشک سالمند در منزل می توانند از درمان نو درخواست کمک نمایند.
  4. سالمند آقا: دسته دیگر نیز سالمندان آقا در دریافت خدمات پزشکی سالمندان در منزل می باشند.

ویژگی های ویزیت پزشک سالمندان در منزل چیست؟

ویژگی های پزشک سالمند در منزل

از مهم ترین ویژگی های ویزیت پزشک سالمندان درخانه می توان به دقت در تشخیص و پیگیری های بعد از آن اشاره نمود، ویزیت پزشک سالمندان با استفاده از تجربه و مهارت های مورد نیاز برای هدایت و اجرای دقیق خدمات از سوی پزشکان مرکز درمان نو قابل ارائه و اجرا می باشد، در صورت تمایل می توانید از طریق راه های ارتباطی درخواست خود را مبنی بر دریافت این خدمات اعلام نمایید.

چه انتظاراتی باید از ویزیت پزشک در منزل برای سالمند داشته باشیم؟

به طور کلی هر یک از ما در دریافت خدمات پزشکی و خدمات پرستاری در منزل انتظاراتی از ارائه دهنده خدمات برای خود داریم، این انتظارات هم باید از سوی ما کنترل منطقی گردد و هم از سوی ارائه دهنده خدمات باید با دقت و مهارت خاص صورت بپذیرد، اجرای خدمات ویزیت پزشک در منزل برای سالمند نیز از همین دسته خدمات است و به صورت کلی انتظاراتی که از دریافت این خدمات داریم اجرای دقیق خدمات همراه با بهبودی نسبی و کامل در عین حال هزینه متعارف و قابل قبول است که در همه موارد مرکز درمان نو می تواند اجرا کننده صفر تا 100 این خدمات در منزل سالمند شما باشد.

ویزت دکتر سالمندان در منزل تهران و کرج 24 ساعته و شبانه روزی 

ویزیت دکتر سالمند در منزل تهران و کرج

ارائه خدمات ویزیت سالمندان در خانه از سوی مرکز درمان در خانه درمان نو به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در دسترس می باشد، این خدمات کمک بسیار زیادی به رفع نیاز های درمانی سالمندان در منزل دارد از همین رو اجرای دقیق و حرفه ای و گستره خدمات آن در کل مناطق تهران و کرج می تواند کمک رسان به افراد نیازمند به درمان و دریافت این خدمات می باشد، این خدمات لازم به ذکر است که حتی در ایام تعطیل با پیگیری و کیفیت بالا نیز قابل ارائه و اجرا می باشد، در صورت تمایل به دریافت آن هم اکنون با ما در تماس باشید.

ویزیت سالمند در منزل شمال تهران

ساکنین محترم مناطق شمالی و محله های: آجودانیه، زعفرانیه، قیطریه، داوودیه، کامرانیه، قلهک، دارآباد، دزاشیب، تجریش، اوین، درکه، میرداماد، نلسون ماندلا، جردن، ونک، شریعتی، فرشته، الهیه، ازگل، اختیاریه، ظفر، ولیعصر، سوهانک، کاشانک، داوودیه، پاسداران، شمیرانات، نیاوران، دربند، اندرزگو، مینی سیتی، دروس، چیذر، فرمانیه، اقدسیه، جماران، حسین آباد، بلوار ارتش، بوکان، محمودیه، شحرک محلاتی، جوزستان، هروی، صدر می توانند از خدمات ویزیت پزشک سالمندان در منزل در کوتاه ترین زمان ممکن بهره مند گردند همچنین برای بهره مندی از خدمات مراقبت بیمار در منزل نیز می توانید درخواست خود را اعلام نمایید.

ویزیت سالمند در منزل غرب تهران 

همراهان عزیز سالمندان و ساکن در: صادقیه، ستارخان، شهرک غرب، جنت آباد شمالی، جنت آباد جنوبی، جنت آباد مرکزی، باغ فیض، آیت الله کاشانی، سعادت آباد، کوی فراز، فاطمی غربی، آزادی، شادمهر، سازمان آب، پاتریس لومومبا، گیشا، شهر آرا، تهران ویلا، شهرک اکباتان، چیتگر، دریاچه خلیج فارس، کن، ورد آورد، دهکده المپیک، گرمدره، کوهک، شهران، طرشت، استاد معین، تهرانسر، آبشناسان، پونک، چهاردیواری، شهرک گلستان، سیمون بولیوار، آزادی، توحید، کوثر، سه راه تعاون، شهر زیبا، شهرک آزمایش، بلوار فردوس می توانند این خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن از مرکز درمان نو دریافت نمایند.

ویزیت سالمند در منزل شرق تهران

اگر شما عزیزان ساکن مناطق شرقی: تهرانپارس، پروین، استخر، تسلیحات، نبرد، پیروزی، فلکه اول تهرانپارس، فلکه دوم تهرانپارس، فلکه سوم تهرانپارس، فلکه چهارم تهرانپارس، نارمک، سید خندان، رسالت، خاک سفید، حکیمیه، مجیدیه، بومهن، رودهن، فیروزکوه، دماوند، اهالی اطراف جاده آبعلی، جاجرود، تهران نو، شمیران نو، لویزان، وحیدیه، عشرت آباد، سبلان شمالی، سبلان جنوبی، گلبرگ، دردشت، سراج، باقری، دلاوران، تکاوران، هفت حوض، نظام آباد، هنگام، کرمان، حشمتیه، تسلیحات، نیروی هوایی، چهار راه تلفنخانه، قنات کوثر، شقایق آهنگ، محلاتی، بسیج، صیاد شیرازی، بابایی، زین الدین، استخر، پروین، پردیس بومهن، امام حسین، دماوند، قاسم آباد، حسین آباد، گلشن، کاظم آباد، کالاد، مجید آباد، علم و صنعت، خاک سفید، کوهسار، لواسان، فشم، شمشک، میگون، اوقاف، مهران، شیان، شمس آباد، فرجام، شهرک امید، فرهنگسرای اشراق، مدائن، زرکش، لشگر، سرخه حصار، شورا، امامت و غیره هستید می توانید خدمات ویزیت پزشک سالمندی را در منزل خود دریافت نمایید، ارائه خدمات رادیولوژی در منزل نیز می توانید درخواست خدمات نمایید.

ویزیت متخصص سالمند در منزل جنوب تهران

مناطق جنوبی به علت ترافیک های گسترده و عدم دسترسی مناسب به مراکز درمانی با کیفیت می توانند از خدمات ویزیت سالمندان در منزل به صورت ویژه استفاده نمایند، ساکنین محترم مناطق: دروازه غار، شوش، مولوی، راه آهن، قرچک، شهر ری، یافت آباد، اسلامشهر، مهر آباد، مهرآباد جنوبی، شمشیری، فلاح، آذری، جی، دکتر غریب، جوانمرد قصاب، کارون، جیحون، کمیل، خوش، قصرالدشت، آذربایجان، طوس، عبدل آباد، شهرک راه آهن، شهرک شریعتی، بازار بزرگ، 15 خرداد، توپخانه، میدان امام خمینی، ناصرخسرو، خزانه، نازی آباد، خانی آباد، قله نو، افسریه، نعمت آباد، کوی سیزده آباد، رازی، گمرک، نواب، بریانک، مالک اشتر، شادآباد، شماره دو، شهریار، امیریه، خراسان، شهرک مسعودیه، صالح آباد، دولت آباد، شاپور، سیروس، اتابک، جوادیه، شهرک فردوس، امیر بهادر، مشیریه، امام زاده حسن، شهرک ولیعصر، شهرک رسالت، منیریه، آذری، کیان شهر و غیره نیز می توانند از این خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن بهره مند گردند، در صورت تمایل به دریافت فیزیوتراپی در منزل برای سالمندان نیز می توانید با ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
Captcha
loader
لطفا صبر کنید
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری