ثبت درخواست فوری
ویزیت پزشک در منزل تهرانپارس

ویزیت پزشک در منزل تهرانپارس

  • دسته بندی : مناطق دریافت خدمات درمان در منزل
  • درتاریخ : 22 فروردین 1403
  • بدون دیدگاه

ویزیت پزشک در منزل در منطقه تهرانپارس به معنای مراجعه پزشک به خانه یا محل اقامتی بیمار است که نیاز به معاینه و درمان در منزل خود دارد، در این روش پزشک به آدرس مشخص شما می‌ آید و خدمات پزشکی مورد نیاز را در آن محل ارائه می‌ دهد، این خدمات می ‌توانند شامل بررسی، تشخیص، نوشتن نسخه دارو و درمان ‌های اولیه باشند، ویزیت پزشک در منزل تهرانپارس به ویژه برای افرادی که به دلایلی نمی‌ توانند به محلهای پزشکی معمول مراجعه کنند یا نیاز به مراقبت ویژه‌ تر دارند مناسب است، مرکز خدمات درمان در منزل درمان نو با دارا بودن پزشکان متعدد می تواند در اجرای صحیح خدمات پزشک در منزل شرق تهران کمک رسان شما عزیزان باشد، ما در این مطلب در رابطه با مهم ترین سرفصل های خدمات ذکر شده اطلاعات کاملی خدمتتان ارائه خواهیم داد تا شما عزیزان با استفاده از این خدمات بتوانید به آسانی و دیدگاه کامل این خدمات را دریافت نمایید، لازم به ذکر است که اگر شما عزیزان تمایل به دریافت خدمات پزشک در منزل تهرانپارس را نیز دارید می توانید هم اکنون از طریق سرشماره 02122927270 درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید.

پزشک در منزل تهرانپارس چگونه خدماتی است؟

پزشک در منزل تهرانپارس چگونه خدماتی است؟

پزشک در منزل در منطقه تهرانپارس معمولاً انواع خدمات پزشکی ارائه می ‌دهد که شامل موارد زیر می ‌تواند باشد:

  • بررسی و معاینه پزشکی: پزشک در منزل تهرانپارس می ‌تواند برای بررسی و تشخیص بیماری‌ ها یا ارزیابی وضعیت سلامت بیمار به خانه شما بیاید.
  • تشخیص و درمان: پزشک ممکن است پس از بررسی، تشخیص بیماری را بگذارد و در صورت لزوم درمان اولیه را در منزل انجام دهد.
  • نوشتن نسخه دارو: اگر پس از معاینه نیاز به داروی خاصی دارید، پزشک می ‌تواند نسخه دارویی را برای شما صادر کند.
  • مشاوره پزشکی: پزشک می ‌تواند به شما مشاوره درباره راه ‌های حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری ‌ها ارائه دهد.
  • توصیه‌ های بهداشتی و درمانی: پزشک می ‌تواند توصیه‌ هایی برای بهبود وضعیت سلامت شما و اجرای درمان‌ های مناسب در خانه بیان کند.
  • مراقبت‌ های پس از بستری: اگر شما نیاز به مراقبت ویژه ‌ای پس از بستری دارید، پزشک می ‌تواند خدمات لازم را در منزل شما ارائه دهد.

خدمات پزشک در منزل به ویژه برای افرادی که ناتوانی فیزیکی دارند یا نیاز به مراقبت ویژه در محیط خود دارند، بسیار مفید و کارآمد است.

بیشتر بخوانیم: نقش فیزیوتراپ در اجرای صحیح فیزیوتراپی پا در منزل

فواید دکتر در منزل تهرانپارس چیست؟

فواید دکتر در منزل در منزل تهرانپارس شامل موارد زیر می ‌شود:

  1. راحتی و صرفه ‌جویی در زمان: با داشتن ویزیت پزشک در منزل، نیازی به رفتن به مطب یا بیمارستان نیست؛ بنابراین در زمان شما صرفه‌ جویی می ‌شود و نیازی به صبر در صف های بیمارستانی ندارید.
  2. خدمات خصوصی تر: پزشک در منزل تهرانپارس به شما به عنوان بیمار ویژه خود می‌ پردازد و به شما در محیط آشنا و راحت ‌تر خدمات پزشکی ارائه می ‌دهد، این باعث افزایش اعتماد به نفس و راحتی شما دریافت درمان می ‌شود.
  3. تجربه کمتر از عوارض ناشی از بیمارستان: اگر شما به علت ضعف فیزیکی یا حساسیت به عوارض جانبی از بیمارستان اجتناب می ‌کنید، دریافت خدمات در منزل شما می ‌تواند یک گزینه مناسب ‌تر باشد.
  4. مناسب برای افراد مسن یا ناتوان: برای افراد مسن، ناتوان یا افرادی که نمی ‌توانند به راحتی به محیط ‌های پزشکی مراجعه کنند، ویزیت پزشک در منزل تهرانپارس یک راه حل عالی است.
  5. اطمینان از کیفیت خدمات پزشکی: با اینکه خدمات پزشکی در خانه ارائه می ‌شود، اما باز هم بهره‌ مندی از خدمات پزشکی با کیفیت و حرفه ‌ای امکان‌پذیر است.
  6. استفاده آسان: برای دریافت خدمات پزشکی در خانه، شما نیازی به حمل و نقل و سفر به مکان های پزشکی ندارید، این عامل باعث سهولت و راحتی بیشتر در دریافت مراقبت‌ های بهداشتی می‌ شود.

بیشتر بخوانیم: فیزیوتراپی کف لگن در منزل چیست؟

چه کسی صلاحیت ویزیت پزشک متخصص در منزل تهرانپارس را دارد؟

ویزیت پزشک با فردی صلاحدیده

صلاحیت برای ارائه ویزیت پزشکی متخصص در منزل تهرانپارس معمولاً به پزشکان متخصص و متعهد اعطا می ‌شود، افرادی که می‌ توانند ویزیت در منزل انجام دهند:

  1. پزشکان متخصص: این مورد شامل پزشکانی می‌ شود که دارای تخصص‌ های مختلف در زمینه ‌هایی مانند پزشکی داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، کودکان، قلب و عروق، عفونی و غیره هستند.
  2. پزشکان خانواده: این گروه شامل پزشکان عمومی است که مهارت‌ های کلی پزشکی را دارند و می ‌توانند مراقبت‌ های ابتدایی و درمان ‌های ساده را در منزل ارائه دهند.

مهم‌ ترین نکته این است که پزشکانی که ویزیت در منزل تهرانپارس را انجام می ‌دهند باید دارای مهارت ‌های لازم برای ارائه مراقبت ‌های پزشکی در محیط منزل و تجربه کافی در تشخیص و درمان بیماری‌ ها باشند، همچنین باید از تجهیزات و ابزار های لازم برای ارائه خدمات پزشکی در منزل بهره‌ مند باشند تا بتوانند به طور کامل و کیفیتی خدمات لازم را به بیماران ارائه دهند.

بیشتر بخوانیم: پزشک در منزل تهران شبانه روزی

ویزیت پزشک عمومی در منزل تهرانپارس چه ویژگی هایی دارد؟

اجرای خدمات ویزیت دکتر عمومی در منزل تهرانپارس به طور کلی از دسته خدمات ویژه و مهم مراکزی است که این خدمات را در خانه بیماران اجرایی می نمایند، پزشکان عمومی در بررسی اولیه، معاینه، تشخیص و درمان بسیاری از بیماری ها تاثیرگذار هستند و با استفاده از این تاثیرگذاری می توانند در پیشرفت درمان بیماری ها به بیماران کمک نمایند، این خدمات با استفاده از تجهیزات همراه پزشک به طور مثال رادیولوژی پرتابل در منزل، سونوگرافی پرتابل در منزل و موارد مشابه قابل اجرا و انجام است، اگر تمایل به دریافت این خدمات دارید می توانید هم اکنون از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانیم: پزشک در منزل تهران

اعزام پزشک سیار به منزل تهرانپارس را چگونه انجام دهیم؟

اعزام پزشک سیار به منزل تهرانپارس را چگونه انجام دهیم؟

برای اعزام پزشک سیار به منزل در منطقه تهرانپارس، می‌ توانید از روش ‌های زیر استفاده کنید:

  1. تماس مستقیم با مرکز درمان نو: شما می توانید از طریق سرشماره 02122927270 سریعا درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید تا اپراتور ها به سرعت به درخواست شما رسیدگی نمایند.
  2. ثبت درخواست فوری: با استفاده از ثیت درخواست فوری می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید تا خدمات اعلام شده برای شما اجرایی گردد.

در هر دو روش که شما اقدام به اعلام و درخواست خدمات اعزام دکتر سیار به خانه تهرانپارس نمایید پزشکان درمان نو در کوتاه ترین زمان ممکن به منزل شما اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانیم: مراقبت بیمار کمایی در منزل

آمادگی های لازم در ویزیت دکتر در منزل تهرانپارس چیست؟

برای انجام ویزیت پزشک در منزل در منطقه تهرانپارس، برخی از آمادگی‌ ها و تدابیر لازم عبارتند از:

  • تعیین وقت مناسب: برای ویزیت پزشک در منزل، ابتدا با مرکز درمان نو تماس بگیرید و وقت مناسب را برای ویزیت تعیین کنید.
  • تهیه مدارک پزشکی: اگر دارای مدارک پزشکی قبلی مانند نسخه دارو یا گزارش ‌های تست ‌های قبلی هستید، آنها را برای پزشک آماده کنید.
  • تهیه محیط مناسب: محیط و امکانات مناسبی را برای ویزیت پزشک در منزل تهرانپارس فراهم کنید، اطمینان حاصل کنید که پزشک به راحتی به تمام نقاط بدن شما دسترسی داشته باشد و امکان انجام معاینه و مشاوره فراهم باشد.
  • تهیه وسایل اولیه: اگر پزشک برای انجام برخی از اقدامات نیاز به وسایل اولیه مانند فشارسنج، ترمومتر و یا وسایل دیگر دارد این وسایل را فراهم کنید، البته لازم به ذکر است که پزشکان مرکز درمان نو همگی با خود دارای این وسایل هستند.
  • پرسش ‌های مورد نیاز: برای بررسی و مشاوره بیشتر، پرسش ‌های مورد نیاز خود را آماده و از پزشک بپرسید و اطلاعات لازم را از او بگیرید.
  • مطلع شدن از هزینه‌ ها: پیش از انجام ویزیت، از هزینه ‌های خدمات پزشکی در منزل تهرانپارس آگاه شوید تا از پرداخت صحیح و درست مبلغ مطمئن شوید.

بیشتر بخوانیم: نگهداری از بیمار سرطانی در منزل

ویزیت متخصص اطفال در منزل تهرانپارس

ویزیت متخصص زنان در منزل تهرانپارس

متخصص کودکان در منزل تهرانپارس به صورت کلی در درمان بیماری های کودکان موثر هستند، این پزشکان با تجربه و تخصص خود می توانند انواع بیماری های کودکان را در منزل درمان نمایند، به طور مثال عفونت‌ های کودکان بسیار شایع هستند و می ‌توانند از عوامل مختلفی نظیر ویروس‌ ها، باکتری ‌ها، قارچ‌ ها یا اشیای خارجی منجر به ابتلا به بیماری‌های مختلف شوند، در زیر به برخی از عفونت ‌های شایع کودکان اشاره شده است که توسط ویزیت دکتر کودکان در منزل تهرانپارس قابل تشخیص و درمان هستند:

  • عفونت‌ های تنفسی:
  1. آنفولانزا: این عفونت توسط ویروس آنفولانزا منتقل می ‌شود و با علائمی مانند تب، سرفه، عطسه، درد عضلانی و خستگی شدید همراه است.
  2. آنگینا (تونسیلیت): عفونت تونسیل‌ ها (درد گلو) که معمولاً با تب، درد گلو، خلط و تورم لوزه‌ها همراه است.
  3. سرفه و سرماخوردگی: عفونت‌ هایی که با سرفه، سرماخوردگی، عطسه همراه هستند.
  • عفونت‌های گوارشی:
  1. اسهال و استفراغ: اغلب ناشی از عفونت با ویروس‌ ها یا باکتری‌ ها که می ‌تواند با تب، نفخ و تهوع همراه باشد.
  2. عفونت‌ های روده‌ ای: ناشی از باکتری ‌ها، ویروس ‌ها یا پارازیت‌ ها (انگل ها) که با علائمی مانند اسهال، تب، کم خونی و درد شکم همراه است.
  • عفونت ‌های پوستی:
  1. جوش ‌های پوستی: اغلب ناشی از باکتری‌ ها که با قرمزی، تورم و گرمی در ناحیه‌ های پوستی همراه است.
  2. خارش و خشکی پوست: ممکن است ناشی از عفونت‌ های قارچی یا ویروسی باشد.
  • عفونت‌ های ادراری:
  1. عفونت مجاری ادراری: علائمی مانند درد و سوزش در حین ادرارکردن، ادرار رنگی یا بوی بد ادرار همراه است.
  • عفونت ‌های ویروسی دیگر:
  1. عفونت ‌های ویروسی مختلف: از جمله عفونت ‌های هرپس ویروس (لبخند سرد)، عفونت ‌های ویروسی دست و پا و  غیره می باشند.

لازم به ذکر است که برای پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ ها در کودکان، مراقبت‌ های بهداشتی مناسب از جمله شستشوی دست‌ ها، ارائه واکسیناسیون مناسب، مصرف غذا های سالم و تمیز و داشتن تماس محدود با افراد مبتلا مهم است، در صورت بروز علائم عفونت در کودکان بهتر است از خدمات ویزیت پزشک متخصص کودکان در منزل تهرانپارس استفاده نموده و درمان مناسب را آغاز کنید.

بیشتر بخوانیم: همدم خانم برای سالمند در منزل تهران را چگونه درخواست دهیم؟

ویزیت متخصص زنان در منزل تهرانپارس 

ویزیت زنان و درمان بیماری ‌های نازایی در منزل از جمله خدمات پزشکی مهمی است که به زنان در مراحل مختلف زندگی و در مواردی از جمله مشکلات نازایی ارائه می‌ شود، در زیر به برخی از موارد مرتبط با این موضوع اشاره می ‌شود:

  • معاینه و مشاوره زنانه:

در ویزیت زنان، پزشک معمولاً با انجام معاینه فیزیکی و پرسش سوالات مربوط به سلامت زنان به تشخیص و درمان مشکلات مربوط به سیستم تناسلی می‌ پردازد.
پزشک می‌ تواند مشاوره درباره بهداشت زنانه، پیشگیری از بیماری‌ های جنسی، بارداری و نازایی، برنامه ریزی خانواده و سایر موضوعات مرتبط ارائه دهد.

  • تشخیص و درمان:

با استفاده از خدمات ویزیت زنان در منزل می توان به آسانی تشخیص و درمان بیماری ها را اجرا نمود، در صورت مواجهه با مشکلات نازایی مانند عدم باروری، اختلالات در دوره قاعدگی، سندرم تخمدان پلی‌ کیستیک (PCOS) و سایر مشکلات مربوط به باروری، پزشک متخصص زنان و نازایی می ‌تواند تشخیص دقیق این مشکلات را بررسی کرده و راهکارهای درمانی مناسب را پیشنهاد دهد، این مشکلات ممکن است نیازمند درمان‌ های دارویی، جراحی می باشد.

بیشتر بخوانیم: وصل سرم در منزل شبانه روزی

ویزیت متخصص قلب در منزل تهرانپارس

ویزیت متخصص مغزواعصاب در منزل تهرانپارس

ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق در منزل تهرانپارس می تواند در تشخیص و درمان بیماری های عروق کرونری بیماران بسیار کمک رسان باشد، بیماری عروق کرونری (Coronary Artery Disease - CAD) یکی از شایع‌ ترین بیماری ‌های قلبی است که ناشی از توده‌ های چربی، کلسیم و پلاک‌ های دیگر در دیواره‌ های عروق کرونری (عروقی که خون به قلب می ‌رسانند) است، این بیماری ممکن است تا زمانی که عروق قلبی به گونه ‌ای مسدود یا تنگ شوند بدون درد قفسه سینه بیمار باعث محدودیت جریان خون به قلب شوند، معاینه و تشخیص و به دنبال آن درمان بیماری های قلبی می تواند در افزایش کیفیت زندگی و ارتقا آن به بیماران ساکن در محله تهرانپارس تهران موثر باشد.

بیشتر بخوانیم: ویزیت دکتر عمومی در منزل تهران

ویزیت متخصص مغزواعصاب در منزل تهرانپارس

ویزیت متخصص اعصاب در منزل تهرانپارس با دارا بودن مهارت های بالینی و تشخیصی بالا می تواند در تشخیص و درمان بیماری های مغز بسیار کمک رسان باشد، این بیماری ها به دسته مختلفی از نظر تشخیص و درمان در منزل تقسیم می شوند که به طور مثال بیماری سکته مغزی یا استروک یکی از مهم ترین این موارد می باشد، بیماری سکته مغزی یا عموماً به آن سکته مغزی گفته می ‌شود، یک وضعیت اورژانسی است که زمانی رخ می‌ دهد که جریان خون به بخشی از مغز قطع شود یا به طور محدود شود، این وقفه در جریان خون می ‌تواند به دلیل انسداد یا پارگی عروق خونی در مغز اتفاق بیفتد که منجر به آسیب به بافت مغزی و علائم متنوعی می‌ شود، دو نوع اصلی سکته مغزی عبارتند از:

  1. سکته مغزی ایسکمیک: این نوع سکته مغزی حدود ۸۵٪ تا ۹۰٪ موارد سکته ‌های مغزی را شامل می‌ شود، در این نوع، عروق خونی که به مغز می ‌رسند، بدلیل لخته ‌ای در داخل یا بالای عروق مسدود می ‌شوند که باعث قطع جریان خون و نقص عملکرد مغزی در ناحیه ‌ای از مغز می گردند.
  2. سکته مغزی هموراژیک: این نوع سکته مغزی نسبتاً کمتر اتفاق می ‌افتد و حدود ۱۰٪ تا ۱۵٪ موارد سکته‌ های مغزی را تشکیل می ‌دهد، در این نوع، عروق خونی در مغز پارگی می‌ کنند که منجر به نفوذ خون به بافت مغزی می ‌شود و آسیب وارده به مغز را تشدید می‌ کند.

علائم سکته مغزی ممکن است شامل از دست دادن قدرت یا حس در یک طرف بدن، عدم توانایی در گفتگو، گیجی، سردرد شدید، اختلال در دید، عدم تعادل و یا علائم دیگر باشد، متخصص مغزواعصاب در منزل تهرانپارس برای درمان این بیماری ها می تواند به صورت تخصصی کمک رسان شما عزیزان باشد، اگر تمایل به دریافت خدمات تخصصی این پزشکان در  منزل خود دارید می توانید هم اکنون از طریق شماره های ارتباطی مجموعه درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید.

بیشتر بخوانیم: پرستاری از سالمند در منزل تهران

ویزیت متخصص داخلی در منزل تهرانپارس

دکتر داخلی یا پزشک داخلی، یک پزشک تخصصی است که در تشخیص، درمان و مراقبت از بیماری ‌های داخلی (یعنی بیماری ‌های سیستم‌ های داخلی بدن) متخصص شده است، این پزشکان می‌ توانند مراقبت‌ های پایه و اولیه پزشکی را برای بیماران خود در منزلشان ارائه دهند، درمان بسیاری از بیماری های گوارشی، ریوی، قلبی و سایر اعضای بدن با استفاده از تخصص داخلی قابل تشخیص و درمان است.

بیشتر بخوانیم: مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل غرب تهران

ویزیت متخصص ریه در منزل تهرانپارس

ویزیت متخصص ریه در منزل تهرانپارس
فوق تخصص ریه از دسته خدمات پزشکی بسیار با ارزش در اجرای خدمات پزشکی در منزل برای بیماران نیازمند این بیماری ها به حساب می آید، با استفاده از ویزیت متخصص ریه در خانه تهرانپارس می توان بسیاری از اختلالات ریوی همانند تنگی نفس مزمن، آسم، عفونت و موارد مشابه را درمان نمود، تنگی نفس ناشی از عفونت ها به عنوان علتی برای تنفس دشوار ممکن است به دنبال عفونت‌ هایی در سیستم تنفسی باشد، عفونت‌ های مختلف می‌ توانند باعث تورم و التهاب مسیر های هوایی شوند و منجر به تنگی نفس یا آسم شوند، برخی از عفونت ‌هایی که ممکن است باعث تنگی نفس شوند عبارتند از:

  • عفونت‌ های تنفسی فوقانی (Upper Respiratory Infections):

که شامل عفونت ‌هایی مانند سرماخوردگی، آنفلوآنزا و عفونت ‌های حنجره و بینی است، این عفونت‌ ها ممکن است باعث تورم و التهاب مسیر های هوایی بالا (مانند بینی و حلق) شوند که منجر به تنگی نفس گردنی و سرفه باشند.

  • عفونت ‌های تنفسی پایینی (Lower Respiratory Infections):

که شامل عفونت ‌هایی مانند برونشیت (تورم و التهاب برونش ‌ها) و عفونت ‌های ریه (نظیر آنفلوآنزای ریه) است، این عفونت ‌ها می ‌توانند باعث تورم و التهاب در برونش ‌ها و یا ریه ‌ها شوند که منجر به تنگی نفس و اختلال در تبادل هوا در ریه‌ ها می ‌شود.

  • عفونت‌ های حاد (Respiratory Viral Infections):
    برخی از ویروس ‌های تنفسی ممکن است باعث تنگی نفس شوند، به ویژه در صورتی که التهاب و تورم شدیدی را در مسیرهای هوایی ایجاد کنند.
  • عفونت‌ های برونشیال (Bronchial Infections):

 برخی از عفونت‌ های برونشیال مانند عفونت ‌های برونشیت باعث تنگی نفس می ‌شوند، به ویژه در صورتی که مسدودیت و خلل در جریان هوا به دست آمده باشد.

  • عفونت ‌های سیستمیک (Systemic Infections):

برخی عفونت ‌های سیستمیک ممکن است با علایم غیر تنفسی همراه باشند، اما در برخی موارد، تنگی نفس ممکن است ناشی از افزایش ضربان قلب و تاثیرات سیستمیک دیگر باشد.

بیشتر بخوانیم: روانشناسی در منزل

ویزیت متخصص عفونی در منزل تهرانپارس

بیماری ‌های عفونی ناشی از ورود میکروب‌ ها (باکتری‌ ها، ویروس ‌ها، قارچ‌ ها و یا پارازیت‌ ها) به بدن انسان و تولید تغییرات زیستی در سلول‌ ها یا بافت‌ ها هستند که ممکن است به علائم مختلفی منجر شوند، این بیماری ‌ها می‌ توانند به صورت موضعی یا سیستمیک در بدن ایجاد شوند و ممکن است از طریق تماس مستقیم با میکروب، غذا، آب، هوا و یا تماس با یک فرد مبتلا منتقل شوند، با استفاده از ویزیت متخصص عفونی در منزل تهرانپارس می توان در صورت ابتلا به درمان و در صورت علائم به تشخیص این بیماری ها پرداخت، از مهم ترین این بیماری ها می توان به:

  • آنفولانزا:

 ناشی از ویروس ‌های آنفلوآنزا است که علائمی مانند تب، سرفه، سردرد، خستگی، درد عضلانی و خلط دارند.

  • سرماخوردگی (رینیتیس ویروسی):

ناشی از ویروس ‌های تنفسی است و با علائمی مانند عطسه، سرفه، گلو درد، گرمی و آبریزش بینی همراه است.

  • عفونت ‌های تنفسی مانند عفونت‌های برونشیت و آنترویت:

ناشی از باکتری ‌ها یا ویروس ‌ها است که با علائمی مانند سرفه، تنگی نفس، تب، درد در قفسه سینه و دیگر علائم تنفسی همراه است.

  • عفونت‌ های پوستی (مانند عفونت‌ های قارچی یا باکتریایی):

ممکن است ناشی از باکتری ‌ها یا قارچ‌ ها باشند که باعث تورم، قرمزی، درد، و تخریب بافت‌ های پوستی می ‌شوند.

  • عفونت ‌های معده و روده (مانند عفونت ‌های معده و دیسانتری)

ناشی از باکتری‌ ها، ویروس‌ ها و یا پارازیت ‌ها هستند که باعث اسهال، استفراغ، تب، درد شکم و دیگر علائم گوارشی می ‌شوند.

  • عفونت ‌های ادراری (مانند عفونت ‌های سیستم ادراری و نفریت)

ناشی از باکتری‌ ها است که باعث تب، درد و سوزش در مثانه و کیسه‌ های ادراری می ‌شوند.

  • عفونت ‌های جنسی (مانند سیفیلیس، گنوره و غیره)

ناشی از باکتری‌ ها یا ویروس ‌هایی هستند که از طریق تماس جنسی منتقل می‌ شوند.

 علائم بیماری ‌های عفونی ممکن است بسیار متنوع باشند و از علائم خفیف مانند سرفه و عطسه تا علائم شدید مانند تب بالا، درد شدید و اختلالات عملکرد اعضا و اندام ‌ها باشد، در صورت بروز علائم مشکوک به عفونت، بهتر است سریعا از ویزیت دکتر متخصص عفونی در منزل تهرانپارس استفاده نمایید.

بیشتر بخوانیم: بازکردن گچ در منزل تهران

ویزیت متخصص گوش و حلق و بینی در منزل تهرانپارس

اختلالات شنوایی می‌ توانند به مشکلات و نقصان در قدرت شنوایی و یا توانایی شنیدن اطلاعات صوتی اشاره داشته باشند، این اختلالات ممکن است از مشکلات سطح درکی (مانند مشکلات درک کلمات در محیط‌ های پر صدا) تا مشکلات شدید تری که منجر به ناتوانی کامل در شنیدن و درک صدا ها می ‌شود متغیر باشند، برخی از اختلالات شنوایی شایع که با ویزیت متخصص گوش و حلق و بینی ENT در منزل تهرانپارس قابل درمان است شامل:

  • ناتوانی شنوایی: این اختلال شنوایی می ‌تواند از موقت و ملایم تا دائمی و شدید باشد، ممکن است ناشی از عوامل مختلفی مانند آسیب به گوش داخلی، عفونت ‌های گوش، عوامل وراثتی و یا عوامل زیست ‌محیطی باشد.
  • آکوزیا (خوش ‌شنوایی): این اختلال شنوایی ممکن است به علت هوشیاری بعد از خواب برطرف گردد.
    به طور کلی انواع اختلالات گوش از گرفتگی گوش تا ناشنوایی با استفاده از خدمات تخصصی ویزیت پرشک گوش و حلق و بینی در خانه تهرانپارس قابل معاینه، تشخیص و درمان است.

بیشتر بخوانیم: ویزیت متخصص روانپزشک در منزل تهران

ویزیت متخصص ارتوپدی در منزل تهرانپارس

ویزیت متخصص ارتوپدی در منزل تهرانپارس

ویزیت متخصص ارتوپدی در منزل تهرانپارس به درمان بسیاری از بیماری ها از قبیل شکستگی ها مناسب و موثر است، شکستگی‌ های استخوانی یا (Fractures) اصطلاحی پزشکی است که به شکستن یک استخوان به علت آسیب فیزیکی یا ضربه اشاره دارد، این امر می ‌تواند از نظر جایگاه و شدت متفاوت باشد و ممکن است در نتیجه یک تصادف، سقوط، فعالیت ورزشی یا ضربه مستقیم به استخوان رخ دهد، معمولاً شکستگی ‌های استخوانی به دسته‌ بندی ‌های مختلفی تقسیم م ی‌شوند که با ویزیت و معاینه پزشک متخصص ارتوپد در منزل تهرانپارس قابل درمان می باشند و شامل موارد زیر می گردند:

  • شکستگی ترمیم شونده (Simple or Closed Fracture):

در این نوع شکستگی، استخوان شکسته شده اما پوست بیرونی سالم باقی می ‌ماند و نیاز به جراحی ورودی ندارد، این نوع شکستگی ‌ها ممکن است با درمان نسبتاً ساده‌ای مانند استراحت، استفاده از گچ گیری در منزل تهران قابل درمان باشند.

  • شکستگی باز (Open or Compound Fracture):

در این نوع شکستگی، استخوان شکسته از پوست خارج شده و باعث ترشح خونریزی و احتمال افتادن به عفونت می‌ شود، این نوع شکستگی نیازمند مراقبت پزشکی فوری است و ممکن است نیاز به جراحی و تمیز کردن زخم داشته باشد.

  • شکستگی استرسی (Stress Fracture):

این نوع شکستگی ناشی از استفاده زیاد و مکرر یک استخوان است که به طور تدریجی ضعیف می ‌شود و شکننده می شود،  این نوع شکستگی ‌ها معمولاً در افراد ورزشکار و دارای فعالیت بدنی زیاد رخ می‌ دهد

  • شکستگی فشرده (Compression Fracture):

در این نوع شکستگی، استخوان فشرده شده و ممکن است منجر به فشار بر روی استخوان باشد، این نوع شکستگی ‌ها ممکن است در اثر تصادفات رخ دهد.

بیشتر بخوانیم: تزریقات برای مادر بازده و شیرده در منزل تهران

ویزیت متخصص غدد در منزل تهرانپارس

بیماری‌ های غدد یا بیماری‌ های اندوکرین (Endocrine Disorders) به بیماری ‌هایی اشاره دارند که در نتیجه اختلال در عملکرد غدد اندوکرین (غدد تولیدکننده هورمون) رخ می ‌دهند، غدد اندوکرین در سراسر بدن قرار دارند و هورمون ‌های تولید شده توسط آن ‌ها وظیفه ‌های مختلفی در بدن دارند که از جمله تنظیم متابولیسم، رشد و توسعه، تعادل مایعات بدن، فعالیت قلب و عروق، تولید انرژی، تولید گرما، تنظیم قند خون و غیره را بر عهده دارند، ویزیت متخصص غدد در منزل تهرانپارس از دسته خدمات با ارزشی درمانی است که تشخیص و درمان این بیماری ها موثر و قابل تاثیر می باشد، برخی از بیماری‌های غدد شایع عبارتند از:

  • دیابت (Diabetes):

یکی از شایع‌ ترین بیماری ‌های غدد است که به اختلال در تولید یا عملکرد هورمون انسولین (هورمونی که برای تنظیم قند خون و استفاده از گلوکز برای انرژی لازم است) ارتباط دارد، دیابت به دو نوع اصلی تقسیم می‌ شود: دیابت نوع 1 (دیابت ایدیوپاتیک) و دیابت نوع 2 یا دیابت اکتسابی.

  • اختلالات غدد درون ریز (Endocrine disorders)

انواع اختلالات ناشی از عملکرد نامناسب غده های درون ریز بدن.

  • اختلالات غدد برون ریز (Exocrine disorders)

ناشی از عملکرد نامناسب غدد برون ریز بدن.

بیشتر بخوانیم: متخصص طب سالمندی در منزل تهران

ویزیت روانپزشک در منزل تهرانپارس

بسیاری از بیماران مربوط به اختلالات روانی، بیش فعالی و موارد مشابه با استفاده از ویزیت متخصص روانپزشک در منزل تهرانپارس قابل ارائه و اجرا می باشد، شما عزیزان با استفاده از خدمات می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن قابل ارائه و دریافت می باشد، شما عزیزان تنها با تماس با اپراتور ها می توانید درخواست خود را اعلام نمایید.

ویزیت اورولوژی و نفرولوژی در منزل تهرانپارس

اجرای خدمات ویزیت متخصصین اورولوژی و نفرولوژی جهت درمان بیماران اختلالات دستگاه تناسلی، عفونت های دستگاه تناسلی، اختلالات پروستات و دستگاه رحمی زنان و موارد مشابه می تواند با استفاده از ویزیت متخصصین ارولوژی و نفرولوژی در منزل تهرانپارس قابل تشخیص و درمان باشد، شما عزیزان جهت اجرای این خدمات حتی در ایام تعطیل نیز می توانید از مجموعه درمان نو دریافت کمک نمایید.

هزینه ویزیت پزشک در منزل تهرانپارس

تعرفه و هزینه پزشک در منزل تهرانپارس با استفاده از استعلام هزینه های درمانی در منزل قابل اجرا و ارائه می باشد، شما عزیزان با استفاده از این خدمات می توانید در رابطه با تعرفه و هزینه این خدمات اطلاعات کافی به دست آورید، به طور کلی هزینه تعرفه ویزیت پزشک در منزل تهرانپارس بین 1 ملیون تا 2 ملیون قابل تغییر با استفاده از نوع اعزام پزشک مربوطه می باشد، برای دریافت این اطلاعات با شماره 02122927270 در تماس باشید.

بیشتر بخوانیم: بازتوانی سالمندان در منزل چگونه است؟

ویزیت پزشک در منزل تهرانپارس شبانه روزی و ۲۴ ساعته

ویزیت پزشک در منزل تهرانپارس شبانه روزی و ۲۴ ساعته

ویزیت پزشک در منزل تهرانپارس شبانه روزی برای اهالی محترم منطقه تهرانپارس، استخر، باقری، حکیمیه، تسلیهات، باقری، فلکه های اول دوم سوم و چهارم تهرانپارس، دردشت و سایر مناطق این منطقه قابل دریافت است، اگر تمایل به دریافت این خدمات دارید می توانید از طریق سرشماره های موجود در سایت درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید، لازم به ذکر است که این خدمات حتی در ایام تعطیل نیز از سوی مرکز درمان نو قابل دریافت و اجرا می باشد.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
Captcha
loader
لطفا صبر کنید
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری