ثبت درخواست فوری
ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی تهران

ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی تهران

  • دسته بندی : مناطق دریافت خدمات درمان در منزل
  • درتاریخ : 18 فروردین 1403
  • بدون دیدگاه

ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی در تهران به معنای ارائه خدمات پزشکی در خانه شما در هر ساعت از شبانه روز است که بنا به درخواست اورژانسی دریافت این خدمات از جانب شما برنامه ریزی می گردد، این سرویس معمولاً برای افرادی که نیاز به مراقبت پزشکی فوری یا دریافت خدمات پزشکی اورژانسی دارند ارائه می ‌شود، پزشکان در این سرویس‌ ها می ‌توانند از سوی مرکز خدمات درمان در منزل درمان نو برای اجرای صحیح خدمات پزشکی در منزل به منزل شما اعزام و خدمات تخصصی و حرفه ای ویزیت در منزل شبانه روزی تهران را اجرا نمایند، در این خدمات می توان انواع معاینه، تشخیص و درمان بیماری ها را به آسانی اجرا نمود حتی بدون آنکه نیاز باشد شما عزیزان به مراکز درمانی مراجعه نمایید، تمامی تجهیزات تشخیصی از سوی مرکز درمان نو در حین اعزام پزشک سیار برای شما ارسال خواهد شد تا در امر تشخیص نیز پزشک از ابزار و تجهیزات کافی برخوردار باشد، با ما تا انتهای مطالب همراه باشید تا هر آن چیزی که از این خدمات نیاز به دانستن دارید را خدمتتان ارائه نماییم، لازم به ذکر است که اگر هم اکنون درخواست اورژانسی خدمات ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی را دارید می توانید از سرشماره شبانه روزی 02122927270 درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید.

چرا باید ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی تهران را درخواست نماییم؟

چرا باید ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی تهران را درخواست نماییم؟

درخواست ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی در تهران می ‌تواند به دلایل مختلفی انجام شود که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. صرفه‌ جویی در زمان: اگر شما در ساعات شبانه روزی به دلیل بیماری یا مشکلات پزشکی نیاز به مراجعه به مرکز درمانی دارید، ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی می ‌تواند در زمان شما صرفه‌ جویی کند، زیرا شما دیگر نیازی ندارید که در صف انتظار نوبت های درمانی بمانید یا زمان خود را در ترافیک های سنگین شهر تهران اتلاف نمایید.
  2. خدمات فوری: در برخی موارد، مانند حوادث ناگهانی یا بیماری‌ های حاد اورژانسی، ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی تهران می‌ تواند کمک کند تا در کمترین زمان ممکن به شما کمک پزشکی فوری ارائه شود.
  3. راحتی بیشتر برای بیمار: برای برخی افراد مانند سالمندان یا افرادی که دارای محدودیت‌ های حرکتی هستند، مراجعه به مرکز درمانی ممکن است دشوار باشد، ویزیت در منزل شبانه روزی برای این افراد راحت ‌تر و حتی مطمئن ‌تر است.
  4. تسهیلات بیشتر برای خانواده: در صورتی که یکی از اعضای خانواده بیمار باشد، ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی تهران می ‌تواند به خانواده کمک کند تا برنامه ریزی بهتری برای مراقبت از بیمار داشته باشند.
  5. کاهش ریسک و خطر عفونت: در مواردی که بیماران مستعد عفونت هستند یا از بیماری ‌های عفونی در محیط‌ های پزشکی واهمه دارند، این خدمات می‌ تواند خطرات احتمالی را کاهش دهد.
  6. ارتباط نزدیک ‌تر با پزشک: با دریافت این خدمات، ارتباط بیمار با پزشک ممکن است از محیط های درمانی و بیمارستانی موثر تر باشد، زیرا پزشک با آرامش خاطر بیشتری به مشکلات و نیاز های واقعی بیمار رسیدگی می نماید.

بیشتر بخوانیم: سرم تراپی در منزل

مهم ترین مزایای ویزیت دکتر در منزل تهران شبانه روزی چیست؟

ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی در تهران دارای مزایای مهمی است که عبارتند از:

  • دریافت خدمات حتی در ایام تعطیل: در روز های تعطیل سال و حتی در تعطیلات سراسری کشور نیز می توان به آسانی از این خدمات تنها با یک تماس بهره گرفت.
  • دسترسی آسان:  پزشک در منزل شبانه روزی تهران به افرادی که دچار محدودیت ‌های جسمی یا مسائل سلامتی هستند کمک می‌ کند تا به خدمات پزشکی بهتری دسترسی داشته باشند، برای بیمارانی که نیاز به مراقبت ویژه دارند این خدمت بسیار ارزشمند است.
  • اطمینان از کیفیت ویزیت: با درخواست این خدمات، مطمئن می ‌شوید که پزشک متخصص به شما خدمات می ‌دهد و به صورت کامل به وضعیت شما توجه می‌ کند، این می‌ تواند بهبود شرایط درمانی و احساس راحتی شما را ارتقا دهد.
  • صرفه‌ جویی در زمان: این خدمات معمولاً نسبت به مراجعه به مراکز درمان از اتلاف زمانی پایین تری برخوردار است.
  • ارتباط نزدیک‌ تر با پزشک: این خدمات به پزشک این امکان را می‌ دهد که بهترین خدمات ممکن را با توجه به محیط و شرایط خانگی شما ارائه کند، این ارتباط نزدیک‌ تر میان پزشک و بیمار می ‌تواند به بهبود سریعتر و بهتر درمان کمک کند.
  • مناسب برای وضعیت ‌های اورژانسی: در شرایط اورژانسی و یا نیاز به درمان فوری، این خدمات می ‌تواند به شما کمک کند تا به سرعت خدمات پزشکی حیاتی را دریافت کنید.

بیشتر بخوانیم: نوار مغز چه چیزی را نشان می دهد

روش های تشخیصی در ویزیت در منزل تهران شبانه روزی چیست؟

روش های تشخیصی در ویزیت در منزل تهران شبانه روزی چیست؟

در ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی در تهران، پزشک ممکن است از روش ‌های تشخیصی مختلف برای تشخیص وضعیت بیمار استفاده کند، این روش‌ ها معمولاً بسته به نوع مشکل پزشکی و شرایط بیمار متناسب انتخاب می ‌شوند، برخی از روش‌ های تشخیصی معمول در این خدمات عبارتند از:

  1. بررسی فیزیکی: پزشک با انجام بررسی‌ های فیزیکی مثل اندازه‌ گیری فشار خون، دمای بدن، سمع قلب و ریه‌ ها با استفاده از استتوسکوپ، بررسی نشانه‌ های احتمالی بیماری و وضعیت عمومی بیمار را ارزیابی می‌ کند.
  2. آزمایش خون و ادرار: در صورت لزوم، پزشک ممکن است نمونه ‌های خون و ادرار برای آزمایش‌ های بیوشیمیایی، هماتولوژی و یا تشخیص بیماری ‌های خاص ارسال کند.
  3. سونوگرافی پرتابل: پزشکان مرکز درمان نو مجهز به دستگاه‌ های سونوگرافی قابل حمل هستند که می ‌توانند در منزل استفاده شود برای تصویربرداری از اعضا و ارگان ‌های داخلی بیمار مورد استفاده قرار بگیرند.
  4. الکتروکاردیوگرافی (ECG): در صورت نیاز، انجام الکتروکاردیوگرافی برای بررسی فعالیت قلب و تشخیص بیماری ‌های قلبی انجام می ‌شود.
  5. درخواست تصویربرداری تخصصی: اگر پزشک نیاز به تصویربرداری دقیق‌ تر مانند رادیولوژی و عکس (X-ray) در منزل داشته باشد، پزشک می تواند همراه خود از دستکاه قابل حمل یا پرتابل رادیولوژی نیز استفاده نماید.
  6. مشاوره و توصیه‌ های پزشکی: علاوه بر این تست ‌ها، پزشک ممکن است به شما مشاوره و توصیه‌ هایی درباره درمان، داروها و یا تغییرات در سبک زندگی دهد.

بیشتر بخوانیم: تست آنلاین ام اس

آمادگی های لازم در اعزام دکتر سیار به منزل تهران شبانه روزی

بسیاری از کاربران در رابطه با آمادگی هایی لازم جهت اعزام پزشک به منزل تهران شبانه روزی جهت اجرای ویزیت در منزل با اعزام دکتر سیار به خانه شبانه روزی در تهران سوالاتی می پرسند که قصد داریم در این قسمت در رابطه با توضیحات کامل آن اطلاعاتی بی نظیر را خدمتتان اراده نماییم، به طور کلی برای دریافت خدمات پزشک در منزل شبانه روزی تهران شما در ابتدا باید در رابطه با علائم بیماری خود اطلاعاتی به اپراتور های مرکز درمان نو اعلام نمایید تا با استناد به این علائم پزشک مخصوص شما جهت معاینه و درمان بیماریتان به منزلتان آماده اعزام گردد، در حین رسیدن پزشک سیار به منزل شما باید فضای مناسب جهت ویزیت را برای پزشک اعزامی آماده نمایید تا فرآیند ویزیت او در فضای مناسب دارای تهویه کافی، امکان دسترسی به تمامی اعضای بدن و موارد مشابه فراهم باشد، به طور معمول بهتر است از 6 ساعت قبل از ویزیت مواد غذایی محرک مانند ادویه جات، کافئین، چایی و همچنین سیگار و موارد مشابه به این حالات استفاده نگردد.

بیشتر بخوانیم: واکسن گارداسیل 9 ظرفیتی

مهم ترین وظایف ویزیت پزشک عمومی در منزل تهران شبانه روزی چیست؟

مهم ترین وظایف ویزیت پزشک عمومی در منزل تهران شبانه روزی

وظایف ویزیت پزشک عمومی در منزل در تهران شبانه روزی می ‌تواند بسته به وضعیت بیمار و نیازهای خاص او متفاوت باشد، اما در کل مهم‌ ترین وظایف یک پزشک عمومی در ویزیت منزل شبانه روزی عبارتند از:

  1. معاینه: در معاینه ابتدا پزشک با استفاده از ابزار خود اقدام به بررسی اولیه بیمار می نماید.
  2. تشخیص: در مرحله بعد از معاینه پزشک بر اساس علائم و نتایج بررسی‌ های فیزیکی و نمونه ‌برداری‌ های لازم، سعی می‌ کند تا به تشخیص درستی از بیماری برسد و برنامه درمانی مناسب را تجویز کند، اگر نیاز به تست ‌های تشخیصی بیشتر باشد، پزشک ممکن است نمونه ‌برداری خون، ادرار یا درخواست تصویربرداری از بیمار را انجام دهد.
  3. مشاوره: پزشک پس از تشخیص نوع بیماری می تواند برای بیمار مشاوره درمانی تجویز نماید و اگر درمان بیمار نیاز به توصیه های پزشکان دیگر نیز داشت از توصیه ها و نظرات آن ها نیز استفاده نماید.
  4. درمان: تمامی اسناد و اطلاعات به دست آمده در مراحل قبلی، در این مرحله مورد استفاده قرار گرفته تا پزشک با استفاده از آن ها بتواند فرآیند اجرای درمان بیمار را استارت بزند، در واقع در این مرحله درمان بیمار اجرایی می گردد و در این درمان از مراقبت های پالیاتیو، دارویی و موارد مشابه نیز استفاده می نماید.
  5. پیشگیری ثانویه: پس از درمان پزشک با استفاده از دانش خود آموزش های لازم را به بیمار مبنی بر کنترل علائم بیماری و موارد مشابه آموزش می دهد تا با استفاده از این موارد از ایجاد مجدد بیماری جلوگیری شود.

بیشتر بخوانیم: زمان تعویض پانسمان بخیه

آیا ویزیت پزشک متخصص در منزل تهران شبانه روزی را می توان با بیمه درمانی نیز دریافت نمود؟

بله! شما عزیزان می‌توانید ویزیت پزشک متخصص در منزل شبانه روزی تهران را با استفاده از بیمه درمانی دریافت کنید، اما باید در نظر داشته باشید که چگونگی کاهش هزینه و موارد دیگر وابسته به نوع بیمه درمانی شما و شرایط ویژه آن است، به طور کلی برخی بیمه ‌های درمانی ممکن است خدمات ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی را تحت پوشش خود قرار دهند و بخشی از هزینه ‌های این خدمات را تحت پوشش خود بپذیرند، برای استفاده از بیمه درمانی برای ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی، می ‌بایست به موارد زیر توجه داشت:

  • بررسی پوشش بیمه قبل از خدمات: ابتدا باید با شرکت بیمه ‌ای که شما به آن پیوسته ‌اید، تماس بگیرید و بپرسید که آیا خدمات ویزیت پزشک در منزل تحت پوشش بیمه ‌تان است یا خیر؟ همچنین بپرسید که آیا هزینه‌ های این خدمات به چه میزان تحت پوشش قرار می‌ گیرد که می توانید پس از آن از بیمه دریافت نمایید؟
  • درخواست رسید از درمان نو: پس از تایید پوشش بیمه، با مرکز درمان نو در مورد نیاز به ویزیت در منزل شبانه روزی باید رایزنی نمایید، پس از اعزام پزشک از پزشک اعزامی مرکز درمان نو رسید خدمات را درخواست نمایید.

بیشتر بخوانیم: علت نامنظم شدن پریود بعد از چهل سالگی

دریافت خدمات هم زمان درمانی در ویزیت در منزل شبانه روزی به چه معناست؟

دریافت خدمات هم زمان درمانی در ویزیت در منزل شبانه روزی

بسیاری از کاربران به دنبال برخی از علائم حاد بیماری مانند درد، التهاب، تورم و موارد مشابه در حین ویزیت پزشک در منزل شبانه روزی تهران درخواست اجرای خدمات هم زمان مانند تزریقات در منزل شبانه روزی تهران، فصد خون در منزل تهران و موارد مشابه را نیز دارند، مرکز درمان نو می توان در اجرای خدمات اصلی از خدمات حمایتی نام برده نیز برای شما عزیزان استفاده نماید تا با استفاده از این خدمات بتوانید به آسانی روند درمانی خود در منزل را اجرایی و سپری نمایید.

بیشتر بخوانیم: نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

ویزیت دکتر در منزل شبانه روزی با تجهیزات تخصصی

ویزیت دکتر در منزل شبانه روزی با تجهیزات تخصصی به معنای ارائه خدمات پزشکی تخصصی در محیط خانه بیمار با استفاده از تجهیزات پزشکی مناسب و تخصصی است، این نوع ویزیت به بیماران کمک می ‌کند تا بدون نیاز به مراجعه به مراکز درمانی، خدمات پزشکی حرفه ‌ای و کامل ‌تری را در محیط آرام و راحت خانه خود دریافت کنند، در زیر تجهیزات تخصصی‌ ای که ممکن است در ویزیت دکتر در منزل شبانه روزی استفاده شود برایتان آورده شده است:

  • دستگاه‌ های سونوگرافی قابل حمل: پزشکان مرکز درمان نو مجهز به دستگاه‌ های سونوگرافی قابل حمل هستند که می‌ توانند در خانه بیمار استفاده شوند، این دستگاه ‌ها برای تصویربرداری از اعضا و ارگان ‌های داخلی بیمار به کار می ‌روند و به پزشک کمک می‌ کنند تا نتایج دقیق ‌تری از وضعیت بیمار دریافت کنند.
  • الکتروکاردیوگرافی (ECG): پزشک ممکن است دستگاه الکتروکاردیوگرافی را به منزل بیمار بیاورد تا فعالیت قلب بیمار را بررسی کند و نتایج حاصل از آن را تحلیل کند، این ابزار مفید برای تشخیص بیماری ‌های قلبی است.
  • دستگاه‌ های تست تنفسی: اگر بیمار نیاز به مراقبت تنفسی یا تست تنفسی داشته باشد، پزشک می‌ تواند دستگاه‌ های مربوط به سنجش تنفس یا اسپیرومتری Spirometry را به منزل بیمار بیاورد و مراقبت ‌های لازم را انجام دهد.
  • دستگاه‌ های تصویربرداری تخصصی: در برخی موارد، اگر پزشک به تصویربرداری دقیق‌ تر نیاز داشته باشد، ممکن است به منزل بیمار دستگاه‌ های تصویربرداری تخصصی همانند X-ray را بیاورد.

بیشتر بخوانیم: ماساژ فول بادی در منزل

ویزیت دکتر در منزل شبانه روزی تهران در چه بیماری هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

ویزیت پزشک شبانه روزی برای درمان بیماری ها

ویزیت دکتر در منزل شبانه روزی در تهران می‌ تواند برای بیماری ‌ها و وضعیت ‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد، اما معمولاً برای موارد زیر مفید و موثر است:

  1. بیماری ‌های مزمن: افرادی که دارای بیماری‌ های مزمن مثل فشار خون بالا، دیابت، بیماری‌ های قلبی و عروقی، بیماری‌ های تنفسی مزمن مانند بیماری COPD، بیماری ‌های نورولوژیک مزمن (مانند آلزایمر یا پارکینسون) و بیماری‌ های روماتولوژیکی مثل آرتریت و روماتوئید می ‌توانند از ویزیت در منزل شبانه روزی بهره‌ مند شوند، این افراد معمولاً نیاز به مراقبت ‌های مستمر و مداوم دارند که ویزیت در منزل به صورت شبانه روزی می ‌تواند بهبودی و کاهش نیاز به بستری در بیمارستان را فراهم کند.
  2. بیماری ‌های ترمیمی و فیزیوتراپی: افرادی که پس از جراحی ناشی حوادث آسیب ‌های فیزیکی، نیاز به فیزیوتراپی و توجه ویژه دارند می ‌توانند از این خدمات برای دریافت خدمات ترمیمی و فیزیوتراپی استفاده کنند.
  3. بیماری ‌های عفونی: در برخی موارد، افراد مبتلا به بیماری‌ های عفونی مانند آنفلوآنزا یا عفونت ‌های تنفسی می‌ توانند از این خدمات برای ارائه خدمات پزشکی و درمانی بهره‌ مند شوند تا از انتقال عفونت به سایر بیماران جلوگیری شود.
  4. مراقبت از بیماران بستری: افرادی که نیاز به مراقبت‌ های بیمارستانی دارند اما به دلیل شرایط خاص نمی‌ توانند به بیمارستان مراجعه کنند می ‌توانند از خدمات ویزیت در منزل شبانه روزی برای مراقبت‌ های لازم استفاده کنند.

بیشتر بخوانیم: پرستار تمام وقت در منزل

هزینه ویزیت در منزل تهران شبانه روزی چقدر است؟

تعرفه خدمات ویزیت در منزل شبانه روزی با استناد به تعرفه های قانونی وزارت بهداشت مبنی بر اعزام پزشک در شرایط اورژانسی به منزل محاسبه گردیده و به کاربران عزیز گیرنده خدمات اعلام می شود، این هزینه به طور معمول از 700 هزار تومان تا 2 ملیون تومان بسته به نوع تخصص و خدمات ارائه شده در منزل بیماران قابل اعلام است، اگر بیمار نیاز به دریافت خدمات پایه داشته باشد تعرفه پایه به او اعلام می گردد و اگر نیاز به دریافت خدمات هم زمان نام برده شده داشته باشد هزینه تعرفه خدمات هم زمان نیز بر آن افزوده خواهد شد، در هر صورت اگر تمایل به اطلاعات بیشتر دارید هم اکنون از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانیم: پرستاری از بیمار آی سی یو icu در منزل

نحوه درخواست ویزیت پزشک در خانه تهران شبانه روزی

نحوه درخواست ویزیت پزشک در خانه تهران شبانه روزی

برای درخواست ویزیت پزشک در خانه تهران شبانه روزی شما عزیزان می توانید از دو طریق به صورت اورژانسی درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید، در حالت اوال با تماس با شماره 02122927270 و اعلام شرایط، سن، علائم، بیمه، سابقه بیماری و مدت زمان درگیری با بیماری را اعلام می نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن پزشک برای شما عزیزان اعزام گردد، در مرحله دیگر شما می توانید از باکس درخواست فوری درخواست خود را بدون معطلی به اپراتور ها اعلام نمایید تا به آسانی راهنمایی ها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید، در صورتی که تمایل به دریافت این خدمات در منزل دارید می توانید از طریق اپراتور ها با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانیم: دکتر سیار کودکان تهران

چرا باید خدمات پزشکی در منزل شبانه روزی را از درمان نو دریافت نماییم؟

دلایل موثق و مطمئنی از سوی سایر کاربران مرکز درمان نو وجود دارد که می توان با استناد به آن جواب این سوال را خدمت شما اعلام کرد:

  1. ارائه خدمات تخصصی
  2. اجرای دقیق خدمات از زمان اعلام درخواست تا اعزام پزشک
  3. اعزام پزشکان دارای کارت نظام پزشکی
  4. اعزام پزشکان دارای تجربه کافی در ارائه خدمات
  5. اعزام پزشکان تایید هویت شده از سازمان نظام پزشکی
  6. دریافت خدمات با هزینه مناسب
  7. اجرای خدمات شبانه روزی
  8. اعزام پزشک کمتر از 1 ساعت با تمامی تجهیزات لازم تشخیصی

تمامی موارد بالا بخشی از دلایل دریافت خدمات از مرکز درمان نو است، این موارد در واقع نظرات کاربرانی است که این خدمات را در منزل خود دریافت نموده اند، شما عزیزان برای دریافت هم اکنون این خدمات می توانید با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانیم: قیمت نگهداری سالمند در منزل تهران

پزشک در منزل تهران شبانه روزی و 24 ساعته 

پزشک در منزل شبانه روزی در تهران

همانطور که خدمتتان در رابطه با سرفصل های مهم خدمات دکتر در منزل شبانه روزی تهران اطلاعاتی ارائه شد لازم به ذکر است که خدمتتان اعلام شود که شما عزیزان ساکن در هر منطقه از استان تهران که باشید می توانید این خدمات را در منزل خود دریافت نمایید، تمامی توجه کادر خدماتی مرکز درمان نو به آن است که نیاز درمانی و بهداشتی شما به آسانی مرتفع گردد و دیگر برای دریافت این خدمات دچار دغدغه و آشفتگی خاطر نباشید، امیدواریم که توانسته باشیم شما را در امر بهبود و ارتقا سلامتی در منزل خودتان راهنمایی کرده باشیم.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
Captcha
loader
لطفا صبر کنید
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری