ثبت درخواست فوری
تزریق واکسن در منزل

تزریق واکسن در منزل

  • دسته بندی : داروهای تزریقی و خوراکی
  • درتاریخ : 5 دی 1402
  • بدون دیدگاه

واکسن ها از دسته فرآورده های ایمنی زایی هستند که برای مقابله با انواع بیماری های مهلک و خطرناک قابل استفاده قرار می گیرند، خیلی از ما بعد از دوران کرونا اطلاعاتمان در رابطه با واکسن ها و فواید و نحوه اثر آن ها بیشتر شد، زیرا در دوران کرونا به چشم مشاهده کردیم که واکسن چقدر می تواند در ایجاد ایمنی زایی بسیاری از میکروارگانیسم ها موثر باشد، انواع مختلفی واکسن برای تزریق وجود دارد که می توان از مهم ترین ها به: واکسن گارداسیل یا اچ پی وی، واکسن آنفولانزا، واکسن کزاز و واکسن های نوزادی اشاره نمود، در این مقاله می خواهیم با هم در رابطه با انواع واکسن و تزریق آن با هم صحبت نماییم تا در صورت درخواست خدمات تزریق واکسن در منزل در کوتاه ترین زمان ممکن از مرکز خدمات درمان در منزل درمان نو درخواست خدمات نمایید، همچنین شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات ویزیت متخصص عفونی در منزل نیز با ما در تماس باشید.

تزریق واکسن در منزل چگونه فرآیندی است؟

خدمات واکسن در منزل

ابتدا بیایید با هم در رابطه با تعریف واکسن صحبت نماییم! واکسن ویروس ضعیف شده یا کشته شده از ویروس اصلی می باشد که با تزریق آن به بدن فرد سبب ایجاد ایمنی زایی در فرد می گردد، البته باید در نظر بگیریم که واکسن ها فقط برای بیماری های ویروسی مورد استفاده قرار نمی گیرند و در بیماری های باکتریایی نیز می توان از ایمنی زایی آن ها استفاده کرد، به طور مثال واکسن کزاز در ایمنی زایی باکتری های گرم مثبت کلستیریدیوم تتانی قابل استفاده خواهد بود، در هر صورت استفاده از واکسن ها و تزریق واکسن در منزل با استفاده از دستور پزشک مربوطه می تواند در کنترل ایجاد بیماری ها سودمند باشد، برای فرآیند تزریق واکسن در منزل می توان از اعزام پرستار بیمارستان به منزل بهره برد، زیرا پرستاران مهارت کافی و کامل در رابطه با خدمات تزریقات در منزل را دارند و با استفاده از دانش خود می توانند این عملیات پزشکی را در منزل شما عزیزان اجرایی نمایند، در هر ساعت از شبانه روز اگر تمایل به درخواست خدمات تزریق واکسن در منزل دارید می توانید با ما در تماس باشید.

انواع واکسن جهت تزریق واکسن در منزل تهران چیست؟

در رابطه با انواع واکسن می توان موارد زیر را جهت واکسیناسیون در منزل اشاره کرد:

  1. تزریق واکسن گارداسیل در منزل: واکسن گارداسیل با نام های واکسن اچ پی وی یا واکسن هرپس تناسلی و زگیل تناسلی نیز معروف است، این واکسن دارای دوز های 2 گانه ایرانی، 4 گانه آمریکایی و هلندی و 9 گانه آمریکایی و هلندی می باشد، شما می توانید این واکسن را از داروخانه های معتبری که زنجیره سرمای واکسن را رعایت کرده اند و تحت نظارت سازمان غذا و دارو هستند خریداری کرده و برای تزریق از خدمات تزریق واکسن در منزل تهران مجموعه درمان نو درخواست خدمات خود را اعلام نمایید، پرسنل مجرب و کارآزموده پرستاری مرکز درمان نو در کوتاه ترین زمان ممکن بر بالین شما اعزام خواهند شد.
  2. تزریق واکسن آنفولانزا در منزل: واکسن آنفولانزا نیز از دسته واکسن های مهم جهت تزریق می باشد که برای جلوگیری از ایجاد عفونت های ناشی از ویروس آنفولانزا قابل استفاده می باشد، شما عزیزان پس از تهیه این واکسن از طریق راه های ارتباطی با اپراتور های مرکز می توانید خدمات تزریق واکسن در منزل تهران را از مرکز درمان نو دریافت نمایید.
  3. تزریق واکسن کزاز در منزل: شما عزیزان به هر دلیل اگر نیاز به دریافت خدمات تزریق واکسن در منزل و آن هم از نوع واکسن کزاز داشتید می توانید علاوه بر خدمات تزریق واکسن از خدمات ویزیت پزشک در منزل ما نیز بهره مند گردید، می دانید که با ورود باکتری بیماری کزاز زمان طلایی تا تزریق واکسن وجود دارد که شما با استفاده از خدمات اورژانسی مرکز درمان نو می توانید بهترین نتیجه درمانی را برای خود حاصل کنید.
  4. تزریق واکسن نوزاد در منزل: برای خدمات تزریق واکسن نوزادان باید بسیار احتیاط کنید! زیرا واکسن نوزادان حتما و قطعا باید دارای زنجیره سرمای مناسب جهت تزریق باشد، اگر مرکزی که خدمات تزریق واکسن در منزل تهران را برای شما اجرا می نماید این مورد مهم را رعایت نکند می تواند سبب ایجاد آبسه، عوارض معکوس و موارد مشابه در نوزاد گردد، تمام پرستاران مرکز درمان نو جهت اجرای خدمات پرستاری در منزل و تزریق واکسن در منزل دارای کول باکس cool box بوده و انتقال واکسن بر بالین نوزاد از مهم ترین اهداف تزریق واکسن در نوزادان می باشد، واکسن های 3 گانه، پنج گانه، سرخچه، اوریون، پولیو و موارد مشابه از مهم ترین تزریقات واکسنی می باشد که شما می توانید در منزل طبق نظر متخصص اطفال و پایش و نظات پرستار اجرا و تزریق نمایید، بی آنکه نیاز باشد خود به مراکز درمانی مراجعه نمایید.
  5. تزریق واکسن هپاتیت ب و سی: برای تزریق واکسن هپاتیت B و C نیز می توانید از مرکز درمان نو اعلام درخواست نمایید، تزریق واکسن هپاتیت ث و هپاتیت ب در منزل یکی از مهم ترین اقداماتی می باشد که شما می توانید بدون مراجعه به مرکز درمانی از آن استفاده بنمایید.
  6. تزریق واکسن کرونا:انواع واکسن کرونا از لحاظ کشور سازنده همانند واکسن: آسترازنکا، اسپوتنیک، فایزر، جانسون اند جانسون و موارد مشابه را جهت تزریق در منزل می توانید از درمان نو دریافت نمایید، خدمات تزریق واکسن در منزل تهران و استفاده از خدمات تزریق واکسن کرونا جهت سهولت در امر دریافت این خدمات بدون ایجاد اتلاف زمانی و هزینه ای می تواند از سوی درمان نو برای شما عزیزان اجرایی گردد.

خطرات خودسرانه تزریق واکسن در منزل چیست؟

از مهم ترین خطرات تزریق خودسرانه واکسن در منزل می توان به:

  1. ایجاد آبسه در ناحیه تزریق 
  2. تزریق ناایمن 
  3. تب 
  4. لرز
  5. ضعف بدن 

و موارد دیگر اشاره نمود، فردی که خدمات تزریق واکسن در منزل را انجام می دهد باید آگاهی کامل به فرآیند تزریق داشته باشد و اجرای این خدمات بدون علم و آگاهی می تواند سبب ایجاد کیست و حتی سلولیت ناحیه تزریقی گردد، و از آن جایی که می دانید ماهیت واکسن ها حاوی ویروس یا باکتری بیماری زا می باشد و اگر این خدمات توسط شخص غیر وارد و ماهر انجام بگیرد می تواند پیامد های بسیار بیشتری از خود بیماری فرد را تهدید نماید.

فواید تزریق واکسن در منزل با درمان نو 

فواید تزریق واکسن در منزل چیست؟

نه تنها مرکز درمان در منزل درمان نو بلکه سایر مراکز خدمات درمانی در منزل از آن جایی که دارای پرسنل آموزش دیده هستند فرآیند تزریق واکسن به صورت ایمن تری اجرایی خواهد شد، از مهم ترین مزیت های تزریق واکسن در منزل می توان به:

  1. تزریق ایمن 
  2. تاثیرگذاری بهتر و بیشتر
  3. رضایت مندانه بودن تزریق
  4. جلوگیری از اتلاف وقت در ماندن در صف های طولانی مراکز درمانی و ترافیک 
  5. جلوگیری از انتقال عفونت از مراکز درمانی به منزل
  6. صرفه جویی در هزینه ها 
  7. دریافت خدمات باکیفیت در حین حال آسان
  8. دریافت خدمات 24 ساعته و شبانه روزی

هزینه تزریق واکسن در منزل تهران

برای دریافت خدمات تزریق واکسن در منزل تهران شما می توانید ابتدا از مرکز درمان نو درخواست خدمات را اعلام نمایید، تمام مراکز خدمات درمانی در منزل با استفاده از دستورالعملی که سازمان وزارت بهداشت و معاونت درمان مربوطه اعلام می نمایند نرخ تعرفه های خدمات تزریقات و سایر خدمات درمانی را به کاربران خود اعلام می نمایند و از آن جایی که هر ساله این قیمت از سوی وزارتخانه به روز رسانی می گردد بهتر است ابتدا تماس خود را حاصل و در حین ثبت درخواست اپراتور ها به شما در رابطه با خدمات تزریق واکسن در منزل تهران اطلاعات کاملی ارائه خواهند نمود، در نظر داشته که ما نیز در نظر داریم هدف اصلی از خدمات درمانی ارائه با کیفیت و با ارزش والای درمان است و هزینه ها در مرحله دوم قرار خواهد گرفت.

تزریق واکسن کودکان در منزل تهران

تزریق واکسن کودکان در منزل

خدمات تزریق واکسن در منزل برای کودکان از سوی مرکز درمان در منزل درمان نو قابل ارائه و دریافت می باشد، این خدمات به صورت 24 ساعته و شبانه روزی قابل دریافت و ارائه می باشد، شما عزیزان برای دریافت خدمات تزریق واکسن برای کودک در منزل می توانید با ما در تماس باشید، لازم به ذکر است که خدمات تزریق برای کودک در منزل از سوی مرکز درمان نو توسط پرستار کودک در منزل اجرا می گردد و تمامی پرستاران کودک و اطفال مجموعه درمان نو دارای مهارت های خاص در ارتباط گیری با کودکان و ارائه خدمات تزریقات کودکان در منزل می باشند.

تزریق واکسن در بارداری در منزل

مادران باردار با توجه به دستورات پزشک زنان در منزل یا در مطلب، بیمارستان یا کلینیک های زنان می توانند از خدمات تخصصی تزریق واکسن در بارداری در منزل بهره مند گردند، از آن جایی که می دانید خدمات تزریق واکسن در خانم باردار در منزل باید با احتیاط و مهارت خاص انجام گردد زیرا در صورت عدم رعایت نکات تزریق توسط فرد نا وارد احتمال آسیب به مادر و جنین امکان پذیر خواهد بود، پرستاران مرکز درمان نو برای تزریق خانم باردار در منزل آموزش های لازم و ویژه را کسب نموده اند و دارای مدارک بازآموزی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشند، شما عزیزان اگر تمایل به دریافت خدمات تزریق واکسن در زن حامله یا باردار را دارید می توانید با ما در تماس باشید.

تزریق واکسن در منزل برای زنان و بانوان

خدمات ارائه شده تزریق واکسن در منزل برای زنان و بانوان از سوی مرکز درمان نو قابل ارائه و دریافت می باشد، شما عزیزان می توانید از خدمات تزریق واکسن زنان در منزل با اپراتور های مرکز درمان نو در تماس باشید، تمام اپراتور های مرکز درمان نو به صورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشند.

تزریق واکسن سالمندان در منزل

تزریق واکسن سالمندان در منزل

ارائه خدمات تزریق واکسن در سالمندان در منزل نیز از سوی مرکز درمان نو قابل دریافت و اراده می باشد، شما عزیزان با استفاده از پرستار سالمند در منزل می توانید خدمات تزریق واکسن در سالمند آقا یا خانم را در منزل خود او اجرا نمایید، پرستاران مرکز درمان نو همگی دارای کارت نظام پرستاری می باشند و شاغل در بخش های ویژه و عادی بیمارستان های برتر تهران هستند، در صورت تمایل به دریافت خدمات تزریق واکسن در سالمندان می توانید با ما در تماس باشید.

تزریق واکسن در منزل تهران شبانه روزی و 24 ساعته

تزریق واکسن در منزل تهران شبانه روزی

ارائه خدمات تزریق واکسن در منزل تهران به صورت 24 ساعته و شبانه روزی قابل ارائه و دریافت می باشد، شما عزیزان برای دریافت خدمات تزریق واکسن در منزل می توانید در هر زمان از روز تماس حاصل نمایید و درخواست خود را اعلام نمایید، اپراتور های مرکز درمان نو آماده خدمت گذاری به شما عزیزان می باشند و جهت ارائه بهترین و با کیفیت ترین نوع خدمات درمانی از هیچ موردی چشم پوشی نمی نمایند، ارائه خدمات تزریق واکسن در منزل تهران از شمال تهران تا جنوب تهران، از غرب تهران تا شرق تهران قابل اجرا و دریافت می باشد، فقط کافی است که با ما در تماس باشید.

تزریق واکسن در منزل شمال تهران

ارائه خدمات تزریق واکسن در منزل شمال تهران با استفاده نیرو های مجرب و کار بلد قابل انجام می باشد، شما عزیزانی که ساکن شمال شهر و مناطق: آجودانیه، قیطریه، زعفرانیه، قلهک، صدر، پاسداران، هروی، دارآباد، اقدسیه، ونک، الهیه، کامرانیه، شمیرانات، سوهانک، کاشانک، نلسون ماندلا، داوودیه، اختیاریه، اوین، درکه، فرشته، اندرزگو، تجریش، دربند، جردن و سایر مناطق شمالی هستید می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با ما در تماس باشید، همچنین اگر تمایل به دریافت خدمات پزشکی در منزل نیز دارید می توانید اعلام درخواست خود را مطرح سازید.

تزریق واکسن در منزل غرب تهران

ارائه خدمات تزریق واکسن در منزل غرب تهران از سوی مرکز درمان نو قابل ارائه و دریافت می باشد، این خدمات می تواند به صورت 24 ساعته از سوی درمان نو اجرا گردد، تزریق واکسن در منزل غرب تهران در مناطق: شهرک غرب، سعادت آباد، گیشا، مرزداران، کوی فراز، اکباتان، گرمدره، چیتگر، دریاچه، شهران، طرشت، ستارخان، صادقیه، دهکده المپیک، تهرانسر، آزادی، تهران ویلا، باغ فیض، جنت آباد مرکزی، جنت آباد شمالی، جنت آباد جنوبی، استاد معین و سایر مناطق غربی نیز قابل ارائه و اجرا می باشد، در صورت تمایل به دریافت خدمات تزریق واکسن در منزل غرب تهران با ما در تماس باشید.

تزریق واکسن در منزل شرق تهران

مناطق شرقی تهران و محله های: پردیس، بومهن، پردیس بومهن، جاجرود، آبعلی، سوادکوه، حکیمیه، خاک سفید، پروین، باقری، شهرک امید، لویزان، لواسان، شمشک، میگون، تهران نو، پیروزی، نبرد، سراج، دردشت، هفت حوض، تهرانپارس، فلکه اول تهرانپارس، فلکه دوم تهرانپارس، فلکه سوم تهرانپارس، فلکه چهارم تهرانپارس، جشنوراه، تکاوران، دلاوران، سبلان جنوبی، سبلان شمالی، رسالت و سایر مناطق شرقی می توانند از این خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن بهره مند گردند، در صورت تمایل می توانید با ما در تماس باشید.

تزریق واکسن در منزل جنوب تهران

مناطق جنوبی تهران و مناطق: شوش، مولوی، راه آهن، شهرک راه آهن، شهرک ولیعصر، شهرک شریعتی، شهرک صاحب الزمان، شهر ری، قرچک، ورامین، پانزده خرداد، بازار بزرگ، امام خمینی، حر، کارون، خوش، قصرالدشت، جی، یافت آباد، محبوب مجاز، مهرآباد جنوبی، عبدل آباد، نازی آباد، یاخچی آباد، اسلامشهر و سایر مناطق تهران می توانند از این خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده نمایند.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
Captcha
loader
لطفا صبر کنید
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری