ثبت درخواست فوری
قیمت پرستار کودک در منزل

قیمت پرستار کودک در منزل

  • دسته بندی : قیمت و تعرفه خدمات درمانی در منزل
  • درتاریخ : 30 فروردین 1403
  • بدون دیدگاه

بسیاری از والدینی که به دلیل مشغله کاری نیاز به مراقبت از کودک خود در محیط منزل دارند در مواجهه با هزینه های نگهداری و مراقبت دچار سردرگمی و تشویش خاطر می شوند و با توجه به اینکه هزینه های مراقبتی از کودک در شرکت های مراقبت از کودک متنوع است نمی دانند نرخ دقیق این خدمات به چه صورتی محاسبه و تعیین می گردد، به طور قاطع می گوییم تمامی قیمت هایی که برای مراقبت از کودک در منزل در این مقاله آورده شده است نرخ روز سال می باشد و تمامی معیار ها از قبیل: شرایط اقتصادی و مالی متنوع در بین خانواده ها، هزینه های دیگر زندگی و موارد مشابه در آن تاثیر گذار شده تا معقول ترین و یا به طور واضح اگر بخواهیم خدمتتان بگوییم کم ترین تعرفه ممکن نگهداری کودک سنجیده شده باشد، مرکز خدمات مراقبتی در منزل درمان نو با تجربه بالا در ایفای نقش خود یعنی مراقبت از کودک در منزل علاوه بر برنامه ریزی های متمادی جهت افزایش کیفیت خدمات و بهره وری بر هزینه های و شرایط مالی خانواده ها نیز برنامه ریزی های لازم را داشته تا خدمات ذکر شده با کم ترین حالت ممکن از لحاط هزینه ها برای خانواده اجرا شود تا در هر صورت خانواده های عزیز برای نگهداری از کودک خود دیگر دچار سرگردانی و یا پرداخت هزینه های کلان نباشند، با ما تا انتهای مطالب همراه باشید تا هر آن چیزی که در رابطه با قیمت و هزینه های این خدمات نیاز به دانستن دارید را خدمتتان ارائه نماییم، لازم به ذکر است که برای اطلاع از این هزینه هم اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی 02122927270 سوالات خود را از کارشناسان شبانه روزی درمان نو پرسش نمایید.

حقوق پرستار کودک در منزل تهران به چه عواملی بستگی دارد؟

حقوق پرستار ساعتی بچه

همانطور که شما نیز می دانید هر نوع خدماتی برای اجرای کامل دارای هزینه های جانبی می باشد، قیمت پرستار کودک در منزل تهران برای ساکنین استان تهران نیز دارای عواملی جهت تعیین دقیق تعرفه می باشد که در موارد زیر به آن اشاره نموده ایم:

  1. نوع مراقب اعزامی: که از نوع مادریار باشد، کودک یار باشد یا کارشناس پرستاری از کودک باشد.
  2. مدت زمان حضور: عامل دیگر برای تعیین هزینه پرستار کودک در خانه تهران مدت زمان حضور اپراتور اعزامی به منزل گیرندگان خدمات می باشد که می تواند به صورت ساعتی، روزانه، شبانه و یا شبانه روزی محاسبه گردد.
  3. هزینه تجهیزات: بسیاری از خانواده ها برای مراقبت از کودک خود وقت لازم جهت تهیه تمهیدات لازم را ندارند، درمان نو در این مسیر می تواند تجهیزات شما را نیز آماده و فراهم نماید.
  4. تعداد کودک: تعداد کودکان می تواند کمی بر افزایش هزینه های نگهداری از کودکان تاثیر گار باشد، در حین نگهداری از کودکان 2 دوقلو، چندقلو و موارد مشابه در میان است.
  5. نوع بیماری: برخی از بیماری های کودکان برای مراقبت و نگهداری نیاز به انرژی و ایفای مهارت های بیشتری از جانب کارشناسان و اپراتور های اعزامی دارد، به طور مثال کودکان اوتیسم دارای برهه های پرخاشگری هستند که اگر مهارت های لازم از سوی کارشناس اعزامی وجود نداشته باشد می تواند سبب آسیب به کودک گردد.

بیشتر بخوانیم: روانشناس برای کودک در منزل

حقوق پرستار کودک در منزل را چگونه محاسبه می کنند؟

به طور کلی محاسبه قیمت پرستار کودک در خانه با توجه به مبلغ ساعتی پرستار مخصوص شما سنجیده می گردد و به شیوه زیر محاسبه می گردد:

  • مبلغ نگهداری از کودک در ماه تقسیم بر 4 = مبلغ نگهداری از کودک در 7 روز
  • مبلغ نگهداری از کودک در 7 روز تقسیم بر 7 = مبلغ نگهداری از کودک در 1 روز
  • مبلغ نگهداری از کودک در 24 ساعت تقسیم بر 24 = هزینه نهایی نگهداری از کودک در هر 1 ساعت

به طور مثال هزینه نگهداری از کودک ساعتی در منزل 3 روز در هفته به شیوه زیر سنجیده می گردد:( محاسبه بدون انجام امور خانه مانند تمیزکاری و پخت و پز حساب شده است):

  1. 14000000 تقسیم بر 4 = 3500000 در 1 هفته
  2. 3500000 تقسیم بر 3 = 1165000 در 1 روز 

نکته*: نگهداری از بیماران اوتیسم، کودکان معلول، هزینه پخت و پز، هزینه نظافت، هزینه حمام کودک، هزینه شستشوی لباس و وسایل دیگر کودک، تهیه تجهیزات، نوع کارشناس اعزامی و سایر موارد بر هزینه تعرفه اولیه محاسبه خواهد شد، حتما قبل از درخواست این موارد را با اپراتور ها در میان بگذارید.

بیشتر بخوانیم: مربی خصوصی کودک در منزل

قیمت پرستار بچه ساعتی

پرستار بچه ساعتی از دسته خدماتی می باشد که بسیاری از خانواده ها از آن به عنوان نگهداری از کودک خود استفاده می نمایند، لیست هزینه و حقوق کامل پرستار کودک ساعتی و شبانه روزی در منزل سال 1403:

  1. روزانه – تک شیفت 6 الی 8 ساعته و 3 روز در هفته >> 13.000.000 میلیون تومان (با انجام امور خانه) و 11.000.000 میلیون تومان (بدون انجام امور خانه)
  2. روزانه – تک شیفت 6 الی 8  ساعته >> 17.000.000 میلیون تومان (با انجام امور خانه) و 15.000.000 میلیون تومان (بدون انجام امور خانه)
  3. شبانه روزی (به غیر از روز *جمعه*) >> 25.000.000 میلیون تومان (با انجام امور خانه) و 22.000.000 میلیون تومان (بدون انجام امور خانه)
  4. صبح تا شب (شیفت لانگ از 7 صبح تا 7 شب) >> 20.000.000 میلیون تومان (با انجام امور خانه) و 18.000.000 میلیون تومان (بدون انجام امور خانه)

در نظر داشته باشید هزینه تعداد کودک، وسایل و تجهیزات، خدمات آموزش تخصصی به والدین، اجرای همکاری در برنامه ریزی های آینده و موارد مشابه بر مبلغ ذکر شده تاثیر گذار است و برای نگهداری از کودک در حالت شبانه روزی جمعه ها تایم استراحت و در واقع OFF پرستاران است.

بیشتر بخوانیم: کاردرمانی برای راه رفتن کودک

آیا انجام امور منزل یا انجام ندادن آن بر حقوق ساعتی پرستار کودک تاثیر گذار است؟

تاثیر انجام امور منزل بر حقوق ساعتی پرستار کودک

بله، برخی از والدین برای نگهداری از کودک خود نیاز به انجام امور منزل از فردی که به منزل آن ها اعزام می شود را نیز دارند، این هزینه با توجه به موارد زیر محاسبه و افزوده می شود:

  • پختن ناهار و جمع کردن سفره برای کودک
  • پختن شام و جمع کردن سفره برای کودک
  • شستن لباس ها و پهن کردن آن برای کودک
  • جارو زدن و تمیز سازی اتاق کودک
  • تمیز سازی وسایل کودک
  • شهربازی بردن کودک با رعایت تمام نکات مهم حین جابه جایی کودک زیر نظر سیستم پایش و رهگیری کودک مرکز درمان نو

و برخی از موارد مشابه که می تواند بر تعرفه مراقبت ساده از کودک بیافزاید.

بیشتر بخوانیم: مراقبت از کودکان دوقلو در منزل 

قیمت و حقوق پرستار کودک در منزل برای چند روز چقدر است؟

هزینه و تعرفه پرستار بچه در خانه برای مدت زمان چند روز از ماه با معیار ساعتی محاسبه می گردد، جدول قیمت پرستار کودک برای چندروز در منزل سال 1403:

  • شبانه روزی چند روز (*جمعه ها OFF) >> 2.200.000 میلیون تومان (بدون انجام امور منزل) و 2.500.000 میلیون تومان (با انجام امور منزل)
  • شیفتی (تک شیفت 6 الی 8 ساعت کاری) >> 600.000 تومان الی 1.000.000 (بدون انجام امور منزل) و 800.000 تومان تا 1.200.000 (با انجام امور منزل)
  • شیفتی صبح تا شب (12 ساعت کاری) >> 1.200.000 تومان الی 1.600.000 (بدون انجام امور منزل) و 1.500.000 تومان تا 1.800.000 ( با انجام امور منزل)
  • شیفتی شب تا صبح (12 ساعت کاری) >> 1.400.000 تومان تا 1.800.000 ( بدون انجام امور منزل)

نکته*: هزینه های فوق بدون محاسبه فرانشیز شرکت محابه شده است و برای 1 ماه 30 درصد فرانشیز بر مبلغ نهایی درخواست شما افزوده می گردد و برای نگهداری از کودک در حالت شبانه روزی جمعه ها تایم استراحت و در واقع OFF پرستاران است.

بیشتر بخوانیم: ویزیت متخصص کودکان در خانه تهران شبانه روزی

نوع مدرک و سطح توانایی علمی بر میزان حقوق پرستار کودک در منزل موثر است؟

نوع مدرک بر میزان حقوق پرستار کودک در منزل موثر است؟

بله، نوع پرسنل اعزامی از نقطه نظر توانایی های علمی و حل بحران برای نگهداری از کودک شما تاثیر گذار است، به طور کلی 3 نوع پرسنل اعزامی برای شما تعیین می گردد:

  • مادریار: مادریار شخصی است که توانایی پوشک کردن بچه، نظافت، حمام بردن، انجام امور منزل و موارد مشابه را بر عهده دارد.
  • کودک یار: کودک یار شخصی است که با استفاده از مهارت های علمی البته تجربی آمادکی مقابله با برخی علائم ابتدایی کودک از قبیل: تب، سرفه، سردرد، آلرژی و موارد مشابه را دارد ولی توانایی دارو دادن به کوئک در کارنامه او وجود نخواهد داشت.
  • پرستار کودک: پرستاران کودک با توجه به آنکه به صورت علمی و عملی توانایی دادن دارو های متخصص اطفال را دارند می توانند در این حیطه نیز کمک رسان خانواده های عزیز باشند.

با توجه به توضیحات فوق برای نگهداری از کودک خود شما عزیزان باید نوع پرسنل اعزامی خود را مشخص نموده و قدام به دریافت آن نمایید، به تبع هزینه نگهداری از کودک توسط مادریار کمتر از کودکیار و پرستار کودک خواهد بود.

بیشتر بخوانیم: ویزیت متخصص در منزل شمال تهران

هزینه پرستار نوزاد در منزل چگونه محاسبه می شود؟

برای نگهداری از نوزاد با توجه به شرایط ویژه و خصوصی باید از پرستار کودک استفاده نمود، پرستاران اطفال و نوزادان با توجه به آموزش های تخصصی توانایی حل بحران و اجرای صحیح و دقیق دستوران پزشک نوزاد را دارند، در زیر قیمت و حقوق پرستار نوزاد در منزل برایتان آورده شده است:

  • رورانه (تک شیفتی) >> 19.000.000 میلیون تومان (با امور منزل) و 17.000.000 میلیون تومان (بدون امور منزل)
  • شبانه روزی (از شنبه تا پنج شنبه *جمعه ها OFF) >> 26.000.0000 میلیون تومان (با امور منزل) و 24.000.000 میلیون تومان (بدون امور منزل)

نکته: اگر تجهیزات لازم از قبیل دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور)، دستگاه زردی نوزاد و موارد مشابه نیاز باشد درمان نو در اجاره و یا خرید آن نیز می تواند برای والدین مجری باشد.

بیشتر بخوانیم: ویزیت پزشک عمومی و متخصص شرق تهران

فرانشیز کارفرما بر هزینه پرستار کودک در منزل چقدر موثر است؟

فرانشیز کارفرما بر هزینه پرستار کودک در منزل چقدر موثر است؟

سوال بسیار مهمی که تقریبا تمامی والدین از اپراتور های درمان نو می پرسند همین مورد است، هزینه هایی که خدمتتان اعلام می شود هزینه هایی است که مستقیما برای پرستار نوزاد و کودک محاسبه و اعلام شده است و درمان نو هیچ دخل و تصرفی بر آن ندارد، اما هزینه فرانشیز یا پورسانت شرکت برای مرکز درمان نو 30 درصد هزینه های هر ماه جداگانه محاسبه می شود، به طور مثال هزینه مراقبت از کودک اگر شبانه روزی در یک ماه 13000000 تومان گردد مبلغ 30 درصد آن یعنی 3900000 به مبلغ 13000000 افزوده می شود که هزینه شرکت برای ایفای نقش مراقبت، کنترل، امنیت، پاسخگویی و موارد مشابه است، در لیست زیر در رابطه با هزینه های فرانشیز کامل توضیح داده شده است:

  •  فرانشیز قراراد 1 ماهه » %30 درصد مبلغ پایه ماهیانه قرارداد
  • فرانشیز قراراد 2 ماهه » 50% درصد مبلغ پایه ماهیانه قرارداد
  • فرانشیز قراراد 3 ماهه » 70% درصد مبلغ پایه ماهیانه قرارداد
  • فرانشیز قرارداد 6 ماهه » 1 پایه حقوق ماهیانه مبلغ پایه ماهیانه قرارداد
  • فرانشیز قراراد 12 ماهه (یک ساله) » 2 پایه حقوق ماهیانه مبلغ پایه ماهیانه قرارداد
  •  فرانشیز درخواست های پرستار چند روزه » همانند 1 ماهه 30% درصد مبلغ پایه ماهیانه قرارداد

بیشتر بخوانیم: ویزیت دکتر در خانه جنوب تهران

آیا فراهم کردن تمهیدات لازم برای مراقبت بر تعرفه پرستار کودک در منزل موثر است؟

بله، بسیاری از والدین در حین درخواست خدمات مراقبت از کودک، درخواست اجرای تمهیدات لازم از قبیل دستگاه های پزشکی مورد نیاز، تجهیزات تخصصی مانند دستگاه زردی نوزاد، موارد مورد نیاز والدین مانند شیشه شیر، پوشک و سایر موارد را دارند، این مورد هزینه های لازم جهت فراهم کردن نیز دارد که بر مبلغ قرارداد افزوده خواهد شد، در صورتی که شما در حین قرارداد تمایل به دریافت این خدمات نیز هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانیم: پزشک در منزل تهران

قیمت پرستار کودک روزانه چقدر است؟

تعرفه مراقبت از کودم در منزل به صورت روزانه از 80 هزارتومان تا 150 هزار تومان بر اساس نیاز های کودک، نوع مراقبت، انجام امور منزل و سایر موارد متغییر است، به صورت کلی برای نگهداری روزانه (شیفت صبح تا شب) مبلغی بین 600 هزار تومان تا 1000000 تومان محاسبه خواهد شد.

بیشتر بخوانیم: پزشک در منزل شبانه روزی

قیمت پرستار کودک در منزل شبانه روزی چقدر است؟

قیمت پرستار کودک در منزل شبانه روزی چقدر است؟

تعرفه پرستار کودک برای یک شبانه روز بین 1000000 تا 2000000 متغیر است، عواملی از قبیل انتخاب نوع پرستار اعزامی، کودک بیمار، کودک سالم، کودک اوتیسم، معلول و موارد مشابه می تواند بر هزینه دقیق تاثیرگذار باشد، اگر شما عزیزان تمایل به دریات اطلاعات در این حیطه دارید می توانید از طریق شماره 02122927270 درخواست خود را به اپراتور ا اعلام نمایید.

بیشتر بخوانیم: قیمت نگهداری از سالمندان در منزل تهران 1403

قیمت پرستار کودک نیمه وقت چقدر است؟

حقوق پرستار کودک نیمه وقت بر اساس ساعت کاری پرستاران اطفال محاسبه می گردد، به طور مشخص منظور از نیمه وقت شیفتی است و پرستاران شیفتی برای مراقبت اصولی و صحیح از کودک شما بدون در نظر گرفتن مواردی مانند انجام امور منزل و یا موارد مشابه بین 600000 تا 1000000 دریافت می کنند.

بیشتر بخوانیم: تزریق مادرباردار و شیرده در منزل

آیا تخفیف نیز برای کاهش قیمت پرستاری بچه در منزل لحاظ می شود؟

بله، اما در نظر داشته باشید که تمام هزینه های مرکز درمان نو رقابتی و از سایر هزینه های خدماتی نگهداری کودکان در منزل کم تر می باشد، نرخ کمیسیونی که مرکز درمان نو دریافت می نماید 10 درصد کمتر از سایر شرکت های پرستاری بوده و همچنین هزینه های ساعتی که مرکز درمان نو از والدین دریافت می نماید مقدار کمتری است که سایر مراکز دریافت می نمایند، البته برای افرادی که از خدمات مجدد مجموعه استفاده می نمایند نیز کد تخفیفی اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانیم: تزریق سرم در منزل تهران

قیمت پرستاری از کودک در منزل از کجا استعلام می شود؟

تمام هزینه ها و تعرفه های نگهداری از کودک در خانه از سوی وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی محاسبه و به مراکز خدمات پرستاری و مراقبتی در منزل هر سال اعلام می گردد، این هزینه به طور دقیق از سوی هیئت وزیران به مراکز و نهایتا به والدین اعلام می شود، هیچ دخل و تصرفی از سوی هیچ شرکتی بر هزینه نباید صورت بپذیرد.

بیشتر بخوانیم: تزریقات در خانه شبانه روزی تهران

نکات مهم در تعیین پرستاری کودک در منزل قیمت

نکات مهم تعیین قیمت پرستار کودک در منزل

در این قسمت در رابطه با متغییرهایی که می توانند بر هزینه نگهداری از کودک در خانه تاثیر گذارند نکات مهمی را برایتان آورده ایم:

  • متغییر های مکانی: مسافت های خارج از تهران شامل هزینه ایاب و ذهاب خواهند شد.
  • متغییر های زمانی: مدت زمان انتظار و حضور پرستار می تواند بر هزینه ها تغییرات ایجاد نماید.
  • متغییر های بیماری: نوع بیماری، نوع مراقبت و شرایط ویژه می تواند بر هزینه ها تغییراتی اعمال نماید.
  • متغییر نیاز ها: نیاز به تجهیزات و تمهیدات لازم برای مراقبت از کودک می تواند سبب تغییر در هزینه ها گردد.

در هر حال اگر تمایل به دانستن دقیق ترین قیمت و حقوق پرستار بچه در منزل را دارید می توانید هم اکنون از طریق 02122927270 درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید.

مهم ترین نکاتی که والدین عزیز حین دریافت قیمت پرستار کودک در منزل باید بدانند!

و در نهایت در دریافت قیمت خدمات نگهداری چه از مرکز درمان نو و چه از سایر شرکت های پرستاری نکات زیر را در نظر بگیرید:

  1. در استخدام پرستار کودک شبانه روزی روز های جمعه تعطیل رسمی برای پرسنل می باشد.
  2. اگر روز های جمعه را نیز می خواهید برای حضور پرستار کودک درخواست نمایید هزینه پرداختی ساعتی را باید برای او پرداخت نمایید
  3. تمامی پرسنل اطفال درمان نو ازقبل تایید هویت شده اند و دارای مدارک کارت ملی، شناسنامه، مدرک تحصیلی، قرارداد با مرکز هستند.
  4. تعطیلات رسمی جزو OFF پرسنل مراقبتی است، اگر تمایل به حضور آن ها دارید باید در این ایام نیز هزینه ساعتی مازاد پرداخته شود.
  5. ساعت حضور شبانه روزی از شنبه تا 5 شنبه است.
  6. زمان دقیق حضور بر اساس خواسته شما تنظیم می گردد، به طور مثال از ساعت 8 الی 4 بعده ظهر، از 10 صبح الی 6 بعدع ظهر و به همین منوال.
  7. پس از تایید اولیه با کارشناس طی تماس تلفنی مصاحبه صورت می گیرد تا اطلاعات دقیق، رفتار و منش کارشناس اعزامی از طریق تماس تلفنی سنجیده شود.
  8. قرارداد ها به صورت ماهانه، هر دو ماه، هر 3 ماه، هر 6 ماه، هر 12 ماه بسته می شود و فرانشیز شرکت مازاد بر مبلغ هزینه ها افزوده می شود.

منظور از امور منزل: شستشوی تجهیزات کودک، شستشوی وسایل و لباس های کودک، غذا دادن به کودک، تمیز کردن اتاق خواب کودک، غذا پختن برای کودک است، اگر تمایل به اعزام مادریار دارید می توانید از خدمات نظافت منزل مانند شستشوی منزل، سرویس بهداشتی، جارو زدن و موارد مشابه نیز استفاده نمایید، ولی کودک یار یا پرستار کودک فقط امور کودک در منزل را اجرا می نماید.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
Captcha
loader
لطفا صبر کنید
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری