ثبت درخواست فوری
داروی دگزامتازون

داروی دگزامتازون

  • دسته بندی : داروهای تزریقی و خوراکی
  • درتاریخ : 8 آبان 1402
  • 1 دیدگاه

آیا تا به حال این فکر کرده اید که آمپول دگزامتازون چگونه سبب کاهش التهابات حلق و گلو و یا سایر اندام های ملتهب می گردد؟ و یا آیا تاکنون به این اندیشیده اید که مصرف خوسرانه آمپول دگزامتازون و تزریق دگزامتازون در منزل بدون نسخه پزشک چقدر می تواند دارای عوارض تهدید کننده برای سلامتیتان باشد؟ بله از آن جایی که در افکار عموم مردم آمپول دگزامتازون یک آمپول سودمند است و سبب سرکوب بسیاری از علائم آلرژیک بدن می شود بیشتر مردم به مصرف خودسرانه آن بدون دستور و حتی معاینه پزشک اقدام می نمایند، در صورتی که در نظر ندارند که آمپول دگزامتازون دارای عوارض مختلفی نیز برای بدنشان است، مرکز مراقبت های پزشکی و پرستاری در منزل درمان نو برای کمک به حل صحیح این موارد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد، اگر شما تمایل به دریافت خدمات تزریق عضلانی دگزامتازون در منزل با نسخه پزشک دارید می توانید با ما در تماس باشید، اپراتور های درمان نو در تمام لحظه ها آماده خدمت گذاری به شما عزیزان می باشد.

داروی دگزامتازون چیست؟ 

سوالات بسیار زیادی اکثر کاربرانی که جهت تزریق آمپول دگزامتازون در منزل بهره می برند می پرسند مبنی بر این که داروی دگزامتازون چیست؟ و یا آمپول دگزامتازون برای چیست؟ ما در این مقاله قصد کرده ایم هر آنچه که در مورد قرص دگزامتازون و آمپول دگزامتازون را نیاز دارید خدمتتان توضیح دهیم، داروی دگزامتازون چه به صورت قرص و چه به صورت آمپول و شربت و غیره باشد از دسته های دارویی گلوکوکورتیکواستروئید ها بوده و همچنین نحوه اثر آن بر غشای سلولی و سلول و کاهش التهابات بافتی از طریق مختلف مانند کاهش پرولاکتین سرم، کاهش هورمون آزاد کننده تیروتروپین، اگزودایی قوی و موثر بافتی و سلولی می باشد، در هر صورت این دارو از دسته داروهای مهم در کنترل و سرکوب عفونت می باشد و استفاده از آن می تواند در بسیاری از موارد به صورت اصولی مفید و سودمند باشد.

اشکال رایج مصرفی داروی دگزامتازون 

  • قرص دگزامتازون: به طور معمول مصرف دگزامتازون به صورت قرص یا Tablet نسبت به اشکال دیگر به خصوص آمپول دگزامتازون کم رایج تر است، قرص دگزامتازون در دوز های 0.5، 0.75، 1، 1.5، 2، 4، و 6 قابل دسترس می باشد، رده بندی مصرف این قرص در بارداری از نوع C بوده و همچنین برای مصرف آن در افراد باردار باید حتما ویزیت متخصص زنان و یا پزشک زنان که تحت نظر هستید استفاده نمایید، در افراد دیگر که می خواهند قرص دگزامتازون را مصرف کنند نیز باید از دستور پزشک استفاده نمایند، مرکز درمان در منزل درمان نو برای اینکه این امر برای شما تسهیل شود می تواند از متخصصین خود با ویزیت پزشک در منزل استفاده نماید تا استفاده و نحوه مصرف این دارو برای شما برنامه ریزی اصولی گردد.

قرص دگزامتازون

  • آمپول دگزامتازون: رایج ترین نوع مصرف این دارو استفاده از آمپول دگزامتازون می باشد، آمپول دگزامتازون به دو صورت تزریق دگزامتازون داخل سرم و تزریق عضلانی دگزامتازون قابل دسترس می باشد، در هر نوع اگر شما تمایل داشته باشید مرکز درمان نو کمک رسان شما خواهد بود، در نظر داشته باشید آمپول های دگزامتازون رایج در داروخانه ها و بازار دارویی به صورت 4MG/CC بوده و آمپول های دگزامتازون نیز 8MG/2CC می باشد.

آمپول دگزامتازون

  • شربت دگزامتازون: این نوع از داروی دگزامتازون معمولا برای کودکان مورد استفاده قرار گرفته و دوز دارو در هر 5 سی سی از شربت به صورت 0.5MG می باشد، طعم شربت های دگزامتازون به طعم توت فرنگی، پرتقال و لیمو شیرین موجود است که کودک از میل نمودن آن سر باز نزند.

آمپول دگزامتازون

  • پماد دگزامتازون: پماد دگزامتازون نیز از اشکال دیگر داروی دگزامتازون می باشد، در برخی از بیماری ها مانند التهابات پوستی، زخم های دور بینی و غیره از این پماد می توان استفاده نمود.
  • قطره گوش و بینی دگزامتازون: نوع قطره ای دارو نیز در دسترس است، قطره این دارو برای بیماری هایی مانند گرفتگی های بینی و گوش بسیار موثر است، اکثر بیمارانی که از این دارو در گرفتگی های حاد بینی و گوش استفاده نموده اند از نحوه تاثیر این دارو بسیار راضی بوده اند، البته درمان نو از شما درخواست می کند درصورتی که می خواهید از این دارو استفاده نمایید حتما از دستور پزشک استفاده نمایید.

مکانیسم عمل آمپول دگزامتازون چیست؟

همانطور که گفته شد داروی دگزامتازون چه به صورت آمپول دگزامتازون و چه قرص، شربت و یا قطره گوشی مکانیسم اثر یکسانی دارند و این مکانیسم اثر به این صورت است که این دارو به غشای سلولی سلول های ملتهب چسبیده و سبب خنثی سازی فاکتور های التهابی می گردد، این دارو سبب کاهش آپوپتوز در سلول ها شده و همچنین سبب کاهش تولید در نوتروفیل ها می گردد، به طور مشخص اگر نفوذپذیری مویرگی افزایش یابد جریان خون و تبادلات خونی نیز افزایش یافته و این مورد نیز خود سبب کاهش التهابات ناحیه درگیر می شود، دگزامتازون همچنین از میزان تحریکات تهوع و استفراغی نیز می کاهد که این مورد نیز در برخی بیماران مانند بیماران سرطانی بسیار مفید است.

قرص و آمپول دگزامتازون برای چی خوبه؟

در رابطه با فواید، مزایای و اثرات درمانی آمپول دگزامتازون می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  1. ضد التهاب قوی: برای بیماران دارای التهابات حاد و مزمن مانند التهابات در سرماخوردگی، التهاب بینی، پوست، گوش و حلق و گلو
  2. کنترل علائم بیماری های خودایمنی: در برخی از بیماری های خودایمنی مانند مالتیپل اسکلروزیس می تواند مورد استفاده قرار گیرد، البته در یک نوع از بیماری خود ایمنی به اسم سندروم گیلن باره از این دارو نباید استفاده کرد، به همین دلیل است که توصیه می کنیم برای مصرف داروهای غیر  OTC و نیاز به نسخه حتما باید از ویزیت متخصص یا ویزیت پزشک عمومی استفاده نمایید.
  3. درمان تهوع و استفراغ: همان طور که گفته شد داروی دگزامتازون برای درمان علامت های تهوع و استفراغ نیز موثر است، در همین راستا برخی از پزشکان برای درمان تهوع و استفراغ بیماران خود علاوه بر داروهایی مانند دمیترون یا انداسترون و پلازیل یا متوکلوپرامید از آمپول دگزامتازون به روش تزریقی نیز استفاده می نماید.
  4. کنترل گسترده علائم در سرطان ها: در اکثر سرطان ها همراه با شیمی درمانی پزشکان از آمپول دگزامتازون 0.8 می گرمی تزریقی برای بیماران تحت درمان استفاده می نمایند، اثرات دگزامتازون در این بیماران بسیار موثر و گسترده می باشد، در این بیماران معمولا به دنبال مصرف داروهای آنتی کنسری و سرطانی اکثر فرآیند های التهابی دستخوش تغییر شده و برای کنترل آن ها باید از داروهای ضد التهابی مانند دگزامتازون، متیل پریدنیزولون و غیره استفاده نمود، از دیگر سرطان هایی که می توان از تزریق آمپول دگزامتازون استفاده نمود به: سرطان غدد لنفاوی، لوسمی نیز اشاره نمود.
  5. تحریک اشتها: در بسیاری از بیماران که دچار کاهش اشتها هستند، استفاده از آمپول دگزامتازون تزریقی و شربت و قرص می تواند بسیار موثر و کارگشا باشد، همچنین این دارو برای افزایش وزن از طریق برخی عملیات های فیزیولوژیکی داخلی می تواند موثر باشد.
  6. به عنوان داروی کمکی: در بیماری هایی مانند سرطان غده آدرنال و فوق کلیوی که در ترشح هورمون های کورتیکواستروئیدی نیز بسیار موثر است از داروهای مشابه با این هورمون ها مانند دگزامتازون و بتامتازون و متیل پریدنیزولون استفاده می شود، اثرات این داروها بسیار مشابه با این هورمون ها بوده و تا بهبود علائم ذکر شده این غدد می توان از این داروها به صورت کمکی استفاده نمود، از این بیماری ها می توان سندروم کوشینگ را مثال زد.
  7. در بیماری های تنفسی: در بسیاری از بیماری های تنفسی به دلایل مختلف مانند آزاد سازی هیستامین ها در بافت پارانشیمی ریه احتمال خساسیت به تنفس عمیق و یا مزمن وجود دارد، از همین رو در این افراد با تنفس عمیق ایجاد سرفه بسیار ملموس است، در این بیماران که عامل بیماری می تواند کرونا، گرفتگی مزمن مجرای تنفسی یا بیماری COPD، آنفولانزا و غیره باشد استفاده از دگزامتازون به صورت روتین و طبق تجویز متخصص ریه می تواند بسیار موثر و کارا باشد

بهترین زمان مصرف دگزامتازون چه موقع است؟

در رابطه با بهترین زمان مصرف آمپول دگزامتازون 0.8 میلی گرمی یا شربت و قرص این دارو حتما و تاکید می کنیم حتما باید از پزشک متخصص و عمومی باید مشاوره بگیرید، زیرا مصرف این دارو بدون نسخه به هیچ وجه نباید صورت بگیرد، از عوارض جانبی این دارو می توان به ایجاد بی خوابی و گر گرفتگی (فلاشینگ) موقت اشاره نمود و از همین رو اگر پزشکتان دستور مصرف داده است که DAILY و یا روزانه باید این دارو را مصرف نمایید بهتر از بعد صبحانه همراه با آب ولرم این را میل کنید، مصرف این دارو در شب ها می تواند اثرات سو در خواب شما بگذارد، تزریق دگزامتازون عضلانی یا تزریق دگزامتازون وریدی از طریق سرم نیز بسته به زمان دستور پزشک می تواند انجام پذیرد.

روش های مصرف داروی دگزامتازون چیست؟

نحوه استفاده و روش استفاده از داروی دگزامتازون به صورت معمول 4 نوع می باشد که به شرح زیر آورده ایم:

  1. آمپول دگزامتازون: طبق دستور پزشک و به صورت وریدی و تزریق سرم و یا عضلانی و آهسته رهش قابل مصرف است، توجه کنید مدت زمان نیمه عمر داروی دگزامتازون 36 الی 54 ساعت می باشد و نوع عضلانی آن می تواند تاثیرات بهتری نیز داشته باشد، البته باید توجه کنید که این دارو در تزریقات عضلانی در منزل کمی دردناک است.
  2. قرص دگزامتازون: قرص دگزامتازون از طریق اورال یا دهان همراه با آب ولرم ترجیحا در زمان های بیداری
  3. شربت دگزامتازون: شربت دگزامتازون با استفاده از قاشق و طبق دستور پزشک، در کودکان حتما سعی کنید دستور پزشک اطفال را داشته باشید، اگر درخواست ویزیت متخصص اطفال در منزل را دارید با ما در تماس باشید.
  4. قطره گوشی:با استفاده از چمبر تخلیه و طبق دستور پزشک.

28 مورد از مهم ترین عوارض دارویی داروی دگزامتازون چیست؟

مهم ترین عوارض مصرف دگزامتازون

هر داروی دارای عوارض مصرفی می باشد، به طور کلی تمام دارو ها به غیر از داروهای گیاهی یک ماده شیمیایی محسوب شده و هر ماده شیمیایی می تواند اثرات مخرب بر اندام ها داشت باشد، از مهم عوارض آمپول دگزامتازون تزریقی در سالمندان، کودکان و بزرگسالان را می توان به موارد زیر تقسیم نمود:

  1. خونریزی گوارشی
  2. اسهال
  3. در برخی موارد با توجه به دوز دریافتی حالت تهوع و استفراغ
  4. افزایش وزن پفکی و ناخواسته ختی با رژیم غذایی مناسب
  5. سردرد
  6. ضعف
  7. بی حالی
  8. سرگیجه
  9. دید ضعیف
  10. دوبینی یا دیپلوپیا
  11. تحریک هیرسوتیسم
  12. از دست دادن اشتها
  13. تغییر در شناسایی طعم غذاها
  14. تغییرات سطحی پوستی
  15. ایجاد تاول
  16. تغییرات خلقی مانند اقسردگی یا اضطراب
  17. تاکیکاردی
  18. افزایش فشار خون
  19. افزایش ICP
  20. بثورات جلدی
  21. افزایش آنزیم های کبدی یا لیور فانکشن تست ها
  22. تغییر در میزان نوتروفیل های خونی
  23. بی خوابی
  24. ایجاد MOON FACE یا صورت مشابه ماه و گرد شده
  25. تحریک تعریق
  26. تضعیف سیستم ایمنی
  27. افزایش احتمال عفوت زایی در بدن
  28. افزایش نرخ بیماری های غیرواگیر مانند NCDs

مهم ترین تداخلات دارویی داروی دگزامتازون چیست؟

در زیر لیستی از مهم ترین و مورد توجه ترین تداخلات دارویی مرگبار و جبران ناپذیر داروی دگزامتازون را برایتان بازگو کرده ایم، این لیست به شکل زیر می باشد:

  1. داروی دیگوکسین
  2. داروی تالیدومید
  3. دارو های ضد قارچی مانند آمفوتریپسین B و کتوکونازول
  4. اریترومایسین
  5. آپیکسابان یا نوع دیگر آن زالربان و حتی ریواراکسابان
  6. بومتانامید
  7. استروژن
  8. آتازاناویر
  9. ایبوبروفن ها
  10. والپروات سدیم
  11. متفورمین
  12. گلی بن گلامید
  13. آکاربوز
  14. انسولین
  15. جم فیبروزیل

می باشد، به همین علت است که تاکید می کنیم داروی خارج از نسخه مانند دگزامتازون را به هیچ وجه بدون دستور پزشک مصرف ننمایید.

تزریق آمپول دگزامتازون برای کودکان

در بسیاری از موارد با توجه به تمام گفته های مهم عوارضی و تداخلی داروی دگزامتازون را می توان یک داروی بسیار امن و مناسب در اکثر فرآیند های التهابی بشناسیم، از همین رو از این دارو برای کورکان نیز می توان استفاده نمود، متخصصین اطفال با استفاده از نسخه تزریق آمپول دگزامتازون برای کودکان بیمار می توانند به صورت بسیار گسترده از پیشروی کردن بیماری در این کودکان جلوگیری نمایند، از همین رو تزریق آمپول دگزامتازون برای کودکان در منزل نیز می تواند بسیار مهم و در کانون توجه قرار بگیرد.

آیا ترکیب دیفن هیدرامین و دگزامتازون برای گلودرد موثر است؟

بله، این یک تکنیک در واقع روش پزشکی قدیمی در درمان موضعی و سرکوب علائم آزار دهنده بیماری ها می باشد، در بیمارانی مه دچار گلودرد های خنجری، گرفتگی شدید صدا، التهاب لوزه، گرفتی و احساس سوزش بسیار شدید ته حلق و گلو شده اند استفاده از ترکیب شربت دیفن هیدرامین که یک داروی آنتی هیستامینی و ضد التهابی است با دگزامتازون می تواند بسیار موثر باشد، نام دیگر این ترکیب از زبان برخی پزشکان عمومی قدیمی کوکتل می باشد، ترکیب کوکتل تاثیر به سزایی در کاهش درد های گلو و حلق و کاهش التهابات این اندام دارد.

تزریق آمپول دگزامتازون در بارداری و شیردهی

تزریق دگزا متازون در بارداری و شیردهی

بسیاری از کاربرانی که مادر باردار هستند از مجموعه سوال می کنند که آیا تزریق آمپول دگزامتازون در شیردهی جهت درمان و سرکوب علائم بیماری می تواند مفید باشد یا خیر، در جواب این دوستان باید عرض کنیم که تزریق این دارو و هر داروی دیگر در دوران شردهی حتما باید زیر نظر پزشک معالج خودتان باشد، البته اگر شما عزیزان تمایل به ویزیت متخصص زنان و زایمان نیز در منزل داشته باشید مرکز درمان نو می تواند مجرب ترین متخصصان زنان و زایمان را خدمتتان اعزام نماید، در هر صورت تزریق آمپول دگزامتازون در بارداری وشیردهی یک داروی درجه C بوده و از همین رو برای استفاده از این دارو حتما باید نظر و نسخه پزشک در دست باشد.

تزریق آمپول دگزامتازون در منزل برای سرماخوردگی 

یکی از داروهای بسیار موثر، بسیار کاربردی در بیماران دارای علائم سرماخوردگی مانند گلودرد، آبریزش بینی، آمدن اشک از چشمان و سوزش چشم ها، گرفتگی و کیپ شدگی گوش ها و غیره می تواند تزریق آمپول دگزامتازون در منزل باشد، از همین رو آمپول دگزامتازون را می توان با دوز های 0.8 در بزرگسالان و سایر دوز های کمتر برای کودکان در منزل تزریق نمود، در هر صورت اگر تمایل به تزریق آمپول دگزامتازون در منزل را دارید می توانید با ما در تماس باشید.

تزریق آمپول دگزامتازون در سرم 

برخی از کاربران مداوم سوال می نمایند که آیا آمپول دگزامتازون را داخل سرم میشه زد یا خیر؟ در جواب همانطور که خدمتتان گفته شد تزریق مپول دگزامتازون می تواند به دو روش انجام شود، یک روش آن تزریقات عضلانی بود که سرعت جذب به نسبت پایین تر ولی سرعت تحویل طولانی تر نسبت به نوع وریدی و رگی آن دارد، نوع دیگر آن تزریق آمپول دگزامتازون در سرم می باشد، تزریق دگزامتازون در سرم روشی ایمن و در عین حال مفید و سریعتر از نوع تزریق عضلانی آن می باشد، از همین رو برای تزریق دگزامتازون در سرم می توان با اپراتور های درمان نو در تماس بود تا در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات ذکر شده برای کاربر نیازمند اجرایی شود، لازم به ذکر است که تزریق آمپول دگزامتازون در سرم هایی مانند سرم نمکی، قندی، قندی نمکی رایج تر است.

تاثیر آمپول دگزامتازون برای دندان درد به چه صورت است؟

شاید به طور قاطع و علمی خدمتتان بگوییم تزریق دگزامتازون یکی از چویس ترین و مورد انتخاب ترین داروی مناسب در التهابات شدید دندانی و درد های دندانی می باشد، در یک دندان دارای درد به طور قطع نفوذ پذیری مویرگی در اطراف عصب بسیار گسترده شده است، این نفوذپذیری سبب ایجاد تحریک عصب و همچنین از آن جایی که ناحیه به علل مختلف دارای چرک نیز می باشد، احتمال تحریک بیشتر بسیار وجود دارد، همین عوامل سبب می شود تا درد نیز در این ناحیه از دندان به وجود آید اگر بشود التهاب و نفوذپذیری را به حداقل برسانیم قطعا می توانیم درد را نیز کنترل کنیم، از همین رو تزریق آمپول دگزامتازون می تواند سبب کنترل التهاب ریشه و لثه شود که پیامد آن کاهش درد در ناحیه درد دندانی می باشد، البته با توجه به تداخلات و عوارض این دارو حتما قبل از مصرف آن با پزشک مشورت نمایید، درمان نو می تواند شما را در این مسیر کمک نماید.

آیا آمپول دگزامتازون برای سرفه خوب است؟ 

استفاده از آمپول دگزامتازون برای سرفه و گلودرد های شدید و ملتهب می تواند بسیار مفید و کارا باشد، این دارو همانطور که خدمتتان توضیح داده شد از طریق مختلف مانند کاهش سطح نوتروفیل های خونی، کاهش حساسیت سیستم ایمنی، کاهش تحریکات التهابی سطح سلول های گلو و غیره می تواند در کنترل التهابات گلو و ناحیه نازال کویتی و حفره تحتانی بینی و اتصال آن به گلو بسیار موثر باشد.

آمپول دگزامتازون برای تب  لرز 

همانطور که خدمتتان در این مطلب توضیح دادیم تزریق آمپول دگزامتازون برای تب و لرز نیز بسیار مفید است، زیرا آمپول دگزامتازون سبب خنثی سازی و کنترل فرآیند های التهابی می شود و خنثی سازی این فرآیند ها می تواند تاثیر بسیار مناسبی در کنتزل علائم تب و لرز دلشاه باشد، معمولا در اکثر بیماری های آلرژیک مانند سرماخوردگی های فصلی از تزریق آمپول دگزامتازون برای کنترل تب و لرز استفاده می گردد.

تزریق آمپول دگزامتازون در منزل داخل گوش

به طور معمول از آمپول برای درمان گرفتگی، کیپ شدن، عفونت و برخی بیماری هایی مانند SSNHL یا همان کری حسی عصبی ناگهانی استفاده نمی شود، تاثیر تزریق آمپول دگزامتازون در منزل بر فرآیند های سیستمیک خونی می باشد و برای اختلالات گوش و علائم ذکر شده بهتر از قطره های گوشی این دارو استفاده نمود، با تحقیقاتی که انجام شده است بهتر است از قطره های گوشی و بینی برای درمان علائم التهابی گوش میانی استفاده نمود.

آیا تزریق آمپول دگزامتازون درد دارد؟

آیا دگزامتازون درد دارد؟

این دارو نیز مانند برخی داروهای دیگر در حین تزریق عضلانی آورنده احساس درد می باشد، البته میزان احساس درد در این دارو به نسبت داروهای دیگر مانند نوروبیون و غیره کمتر است که به نحوه تزریق فرد زننده دارو نیز بستگی دارد، معمولا دوز تزریقی برای داروی دگزامتازون تزریقی 0.8 می باشد که پزشک تجویز می کند ولی به هر حال بله داروی دگزامتازون اگر به شیوه تزریق عضلانی تزریق شود دارای درد می باشد و این عامل نیز می تواند کمی در تزریق این دارو و با توجه به عملکرد و ساختار شیمیایی دارو منطقی به نظر برسد.

آمپول دگزامتازن برای کهیر نیز موثر است؟

آمپول دگزامتازون یک آمپول گلوکوکورتیکوایتروئید می باشد، داروهای استروئیدی مانند دگزامتازون، بتامتازون و غیره همگی در کاهش التهابات آلرژیک مانند کهیر آبریزش بینی، گلودرد، خارش چشم ها، قرمزی پوست ناحیه هلی و غیره موثر می باشد، از همین رو جهت می توان گفت اگر دچار علائم کهیر پوستی شده اید می توانید با مشورت از پزشک عمومی در منزل و تجویز این دارو علائم کهیر را به سرعت کاهش دهید.

دگزامتازون برای چاقی 

داروهای استروئیدی مانند دگزامتازون و بتامتازون کورتیکواستروئیدی سبب افزایش اشتها و تجمع آب و کنترل خروج مایعات از بدن و از طریق های تعریق، ادرار و پس زدن آب به مدفوع می شوند، این خاصیت داروهای استروئیدی بوده و برای استفاده از آن ها باید توجه کنید که این داروها سبب تشدید چاقی خواهند شد، با باز کردن اشتها در فردی که تزریق آمپول دگزامتازون در منزل را انجام می دهد به مرور زمان اشتها بیشتر و بیشتر و اضافه وزن حاصل خواهد شد.

تزریق آمپول دگزامتازون در منزل تهران و کرج شبانه روزی

تزریق دگزامتازون در تهران و کرج

خدمات تزریق دگزامتازون داخل سرم و یا از طریق تزریق عضلانی از سوی مرکز درمان نو قابل ارائه می باشد، این خدمات به صورت 24 ساعته و شبانه روزی قابل ارائه می باشد و برای استفاده از آن می توانید با اپراتور های مرکز درمان در منزل درمان نو در تماس باشید، لازم به ذکر است که تزریق آمپول دگزامتازون هم در استان کرج و هم در استان تهران به صورت شبانه روزی و 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل سال و 7 روز هفته قابل ارائه و انجام می باشد، شما عزیزان می توانید از خدمات تزریقات آمپول دگزامتازون توسط پرستاران و پزشکان عمومی مرکز درمان نو بهره مند شوید، خاطر نشان می کنیم که تزریق آمپول دگزامتازون در تمام شهر تهران انجام شده و محدود به مکان و نقطه خاصی نمی باشد از شمال تهران تا جنوب تهران، از غرب تهران تا شرق تهران و حتی مناطق حاشیه ای مانند: سوادکوه، آبعلی، پردیس، پردیس بومهن، رودهن، جاجرود، لواسان، شمشک و میگون، اسلامشهر، شهریار، گرمدره، چیتگر و همچنین در تمام مناطق استام البرز یا همان کرج قابل اجرا و اقدام است، اگر تمایل به دریافت این خدمات دارید می توانید با اپراتور های ما در تماس باشید، ما در کنار شماییم تا با ما در منزل درمان شوید.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

Captcha
loader
لطفا صبر کنید
  • شراره اصلی
    شراره اصلی
    ممنون از راهنماییتون
    ۹۴ روز پیش پاسخ
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری