ثبت درخواست فوری
آمپول سولوویت ان

آمپول سولوویت ان

  • دسته بندی : داروهای تزریقی و خوراکی
  • درتاریخ : 20 آبان 1402
  • بدون دیدگاه

به نظر شما زمانی که احساس خستگی مفرط یا ضعف و بی حالی در طول روز داریم چه اتفاقی بر سر بدن ما آمده است؟ آیا می توان به سرعت به این علائم خاتمه داد یا برای از بین بردن آن باید به طور کلی سبک زندگی مان را عوض کنیم؟ سوالاتی از این قبیل در ذهن هر یک از ما در طول زندگی خطور می کند و برای یافتن آن گاهی اوقات به دنبال مسیر های اشتباه حرکت می کنیم، مثلا زمانی که شخصی دچار ضعف عضلانی، خواب آلودگی در طول و روز علامت های مشابه می گردد به سرعت به این قضیه فکر می کند که شاید علظت خون گرفته ام و به این علت است که احساس سنگینی در سر و اندام ها دارم! ما در مرکز خدمات مشاوره پرستاری در منزل درمان نو می خواهیم برای یک بار هم که شده است به علت این حالات شما جواب منطقی دهیم و شما را با معجزه ای به اسم آمپول سولوویت ان آشنا کنیم تا در صورت نیاز از استفاده از آن از قبل از تزریق بدانید که چه تاثییرات مثبتی بر سلامت بدن خواهد گذاشت، اگر شما پس از مطالعه این مطلب درخواست تزریق آمپول سولوویت ان در منزل را داشتید می توانید از خدمات تزریق سرم در منزل و تزریق آمپول سولوویت-N در منزل خود نیز استفاده نمایید، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا هر آن چه که نیاز دارید را خدمتتان ارائه نماییم.

آمپول سولوویت ان چیست؟

آمپول سولویت چیست؟

سولوییت ان که با نام Soluvit-N نیز شناخته می شود ویالی پودری است که به رنگ زرد بوده و برای تزریق باید رقیق سازی گردد، میزان رقیق سازی بر اساس نیاز به اندازه 5 الی 10 سی سی قابل انجام است، سولویت ان را با نام سلنیوم لوتئین نیز می شناسند و برای استفاده از آن شما می توانید از سرم های قندی، نمکی و ترکیب هر دو یعنی 1/32/3 نیز استفاده نمایید، آن چیزی که در شناخت این آمپول خیلی مهم و حیاتی است دانستن ویتامین های موجود در این پودر زرد رنگ شگفت انگیز می باشد که می تواند تاثیرات بسیار مثبت و حیاتی در تغییرات علائم حاد در بدن بگذارد، شما اگر درخواست تزریق ویال سولوویت ان یا همان Soluvit-N در منزل را دارید می توانید ابتدا با اپراتور های ما تماس حاصل کرده و پس از دریافت راهنمایی و مشاوره از آن ها درخواست خدمات مورد نیاز خود را اعلام نمایید.

ترکیبات آمپول سولوویت ان چیست؟

در رابطه اینکه سولوویت ان از چه چیز هایی تشکیل شده است باید خدمتتان عرض نماییم که پایه این ویال بر اساس مولتی ویتامین هایی است که در برخی از آمپول های مشابه قابل دریافت نمی باشد، تمام آن چیزی که در ترکیبات ساخت آمپول سولوویت می توان داشت به شرح زیر می باشد:

  • ویتامین ب 1
  • ویتامین ب 2
  • ویتامین ب 6
  • سدیم
  • پنتوتنیک اسید 
  • ویتامین ث
  • بیوتین
  • فولیک اسید
  • سیانوکوبالامین
  • گلایسین

این آمپول به عنوان یک مکمل غذایی وریدی (رگی) به حساب آمده و برای تامین نیاز های ویتامینی به خصوص ویتامین های محلول در چربی موثر بخش می باشد.

مهم ترین خواص آمپول سولوویت ان چیست؟

فواید تزریق سولویت ان

در رابطه با مهم ترین خواص و مزایای تزریق آمپول سولویت ان در منزل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. افزایش قوای جنسی
  2. افزایش قدرت عضلانی
  3. افزایش ترمیم بافت های آسیب دیده
  4. افزایش سطح انرژی
  5. کمک به جلوگیری از ریزش مو
  6. افزایش براقیت و شفافیت پوست
  7. کاهش خستگی
  8. افزایش کیفیت بهره وری سلول های مغزی
  9. کنترل بی خوابی 
  10. کنترل خواب زیاد 
  11. کنترل کیفیت خواب 
  12. افزایش توان بینایی 
  13. افزایش کیفیت شنیداری
  14. تقویت لثه ها
  15. کنترل سیکل های زنانه 
  16. افزایش مقاومت بدن 
  17. جلوگیری از کمبود ویتامین

همچنین در صورتی که شما دچار علائم ضعف و بی حالی در حین سرماخوردگی هستید می توانید از خدمات تزریق آمپول سولوویت ان در منزل بهره مند گردید.

عوارض تزریق آمپول سولوویت ان در منزل چیست؟

همانطور که همه شما می دانید آمپول سولوویت ان مانند تمام داروها از دسته دارو های شیمیایی به حساب آمده و هر نوع ماده شیمیایی برای انسان می تواند خطرساز و عارضه ساز باشد، مصرف و تزریق آمپول SOLUVIT-N در منزل باید حتما طبق نظر پزشک در منزل و با توجه به فعالیت کبدی و کلیوی اجرا شود و در صورتی که از آن به عنوان خودسرانه استفاده شود می توان عوارض خطرناک و در مواردی جبران ناپذیر گیربان فرد گردد، از مهم ترین عوارض آمپول سولوویت ان در منزل می توان به:

  • تغییرات فشار خون
  • احتمال افزایش فشار مغزی ICP
  • کرامپ شکمی
  • درد های شکمی
  • درد در ناحیه بالا و راست شکم معطوف به درد های کبدی
  • خستگی غیر طبیعی
  • سردرد های علامت دار
  • احساس فشار در ناحیه پشت چشم ها به دلیل بالا رفتن فشار IOP
  • سرگیجه
  • تنیتوس یا وروز گوش 

اشاره نمود، البته این عوارض زمانی رخ می دهد که مقدار تجویزی این مولتی ویتامین از حد کافی و مطلوب بیشتر باشد و همچنین تزریق آن بدون الگوی ثابت رخ دهد، در بسیاری از بیمارانی که تزریق سولویت ان در منزل را زیر نظر مرکز درمان نو انجام داده اند این عوارض رخ نداده و به همین علت است که میگوییم تزریق آمپول سولوویت در خانه باید زیر نظر مرکز و پرستار کارآزموده اجرا گردد.

نحوه تزریق آمپول سولوویت ان به چه صورت است؟ 

برای تزریق آمپول سواویت ان در منزل ابتدا باید شما با مرکز درمان در منزل درمان نو تماس حاصل کرده و درخواست خدمات مورد نظر خود را داشته باشید، پس از مشاوره و راهنمود های اپراتور های مرکز با در دست داشتن نسخه از جانب شما کارشناس پرستاری مرکز که دارای مدرک نظام پرستاری و کد نظام نیز می باشد به بالین شما در کوتاه ترین زمان ممکن اعزام می گردد، نحوه تزریق آمپول سولوویت ان در منزل به صورت وریدی می باشد ولی نکاتی وجود دارد که حتما باید آن را قبل و حین تزریق بدانید:

  1. این دارو پودری بوده و برای تزریق آن باید از رقیق کننده ها مثل سرم نرمال سالین استفاده نمایید.
  2. این دارو نباشد پودر آزاد باشد و شرکت سازنده آن با حالت کمپرس و وکیوم هوای داخل ویال را خارج کرده و پودر آمپول به هم چسبیده و خشک شده اند.
  3. رنگ پودر آمپول نباید غیر از زرد شفاف باشد.
  4. این دارو نباید به صورت عضلانی تا حد ممکن تزریق گردد.
  5. این دارو بهتر است ب صورت وریدی مستقیم تزریق نگردد.
  6. برای تزریق این دارو می توانید از سرم نرمال سالین استفاده نمایید.

نحوه تزریق ویال سولویت ان در منزل به صورت تزریق داخل سرمی و انفوزیون بوده و این بهترین روش مصرف داروی سولویت ان می باشد، اگر شما نیز درخواست تزریق آمپول سولویت ان در منزل را دارید می توانید از شما تماس های ما با ما در ارتباط باشید.

آمپول سولوویت را از کجا بخرم؟

این سوالی است که تقریبا تمام کاربر ها در حین مشاوره از مرکز ما یعنی درمان نو می پرسند، آمپول سولویت را از کجا بخرم، آیا شما آمپول سولویت دارید؟ باید خدمتتان عرض نماییم که شما برای خرید آمپول سولویت می توانید از داروخانه های معتبر استفاده نمایید، تمام داروخانه های سطح شرح تهران آماده خدمت گذاری به شما جهت تهیه این دارو هستند، اگر شما تمایل به دریافت و خرید این دارو می توانید از داروخانه های سطح شهر تهران و یا شهر خودتان این دارو را تهیه نمایید، برای خدمات تزریقات وریدی آمپول سولویت ان در منزل می توانید از ما درخواست کمک نمایید، خدمات تزریقات در منزل مرکز درمان نو به صورت 24 ساعته و شبانه روزی آماده خدمت گذاری به شما عزیزان می باشند.

برای خرید اینترنتی آمپول سولویت چگونه اقدام نمایم؟

برای خرید اینرنتی این دارو شما می توانید از داروخانه های برتر شهر تهران اقدام به خرید این دارو نمایید، البته باید در نظر داشته باشید که خرید اینترنتی این دارو باید منوط به داشتن مجوز فروش این دارو از سمت غذا و دارو باشند و شما با چک کردن این مورد خرید خود را انجام دهید، پیشنهاد ما در خرید داروی سولویت ان به صورت اینترنتی داروخانه های آنلاین: دارو با ما، داروکده، داروخانه مثبت سبز می باشد، اگر تمایل به خرید اینترنتی داروی آمپول سولویت ان در منزا را دارید از این داروخانه ها اقدام نمایید و در صورت تهیه آن می توانید از طریق مرکز درمان برای تزریق آمپول سولوویت ان در منزل اقدام نمایید.

چه کسانی می توانند تزریق آمپول سولوویت ان در منزل را انجام دهند؟

در رابطه با افرادی که می توانند این دارو در منزل استفاده نمایند می توان به:

  • سالمندان: سالمندان به علل مختلف مانند ضعف سیستم عضلانی، کم اشتها بودن به دلیل کهولت سن، عدم استفاده از غذاهای متنوع و دارای ویتامین و عوامل دیگر از دسته از افرادی هستند که تزریق آمپول ویتامین سولوویت ان در منزل برای آن ها پیشنهاد می گردد، این افراد برای دریافت خدمات تزریقات آمپول وریدی زرد رنگ سولوویت ان می تواند از خدمات پزشک عمومی در منزل به طور هم زمان استفاده نمایند.

تزریق سولوویت ان برای سالمندان

  • کودکان: دسته دیگر از گیرندگان خدمت تزریق آمپول سولوویت در منزل کودکان هستند، والدین کودکان برای داشتن رژیم تغذیه ویژه می توانند از این ترکیب عالی برای ویتامینه کردن کودک خود استفاده نمایند، به خاطر داشته باشیم تزریق ویال سولویت ان در خانه برای کودکان منوط به دریافت دستور از سوی متخصص اطفال در ویزیت اطفال در منزل می باشد، اگر شما عزیزان درخواست تزریق آمپول سولویت در خانه برای کودک خود را دارید می توانید از طریق شماره تماس های مرکز درمان در منزل درمان نو با ما در تماس باشید.
  • خانم ها: خانم ها نیز معمولا از دسته مورد نیاز برای تزریق آمپول سولویت ان در منزل هستند، این دسته با داشتن عادات ماهیانه و از دست دادن خون در دوران پریودی از دسته مهم در استفاده از این خدمات می باشند، به طور معمول نیز برخی از خانم ها برای دریافت این خدمات زمان مورد نیار برای مراجعه به مراکز درمانی را ندارند و از همین طریق می توانند از خدمات تزریق وریدی SOLUVIT-N در منزل استفاده نمایند.

تزریق سولوویت برای خانم ها

  • آقایان: استرس یکی از عوامل مهم در ایجاد خستگی مفرط و بی حالی در افراد می باشد؟ می دانید چرا؟ به این علنت که با ایجاد استرس سطح متابولیسمی بدن فعال تر شده و در واقع بدن هرآن چه که بر سر راه خود ببیند را مصرف می کند، آقایان با داشتن الگوی استرس ثابت در محیط های کاری و منزل می توانند از گیرندکان اصلی خدمات تزریق آمپول سولویت در منزل باشند، اگر شما نیز درخواست این خدمات در منزل را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

تزریق ویال سولوویت ان در منزل از سوی مرکز درمان نو شبانه روزی تهران

برای اینکه شما بتوانید با خاطر جمع خدمات تزریق آمپول سولویت در منزل را به صورت 24 ساعته داشته باشید می توانید از ما درخواست کمک نمایید، مرکز درمان نو همانطور که خدمتتان ارائه شد دارای پزشکان و پرستاران مجرب در حیطه درمان در منزل می باشد، شما عزیزان برای دریافت خدماتی مانند: تزریق آمپول ویتامین B12، تزریق دگزامتازون وریدی و عضلانی در منزل، فیزیوتراپی در منزل و سایر خدمات درمانی می توانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست خود را ثبت نمایید، خدمات درمانی ما در تمام نقاط تهران قابل دریافت است از شمال تهران تا جنوب تهران، از شرق تهران تا غرب تهران و حتی مناطق حاشیه ای مانند: گرمدره، کوهک، چیتگر، اسلامشهر، شهر ری، ورامین، آبعلی پردیس، لواسان، سواد کوه و غیره مناطق و شما عزیزان می توان حتی در ایام تعطیل نیز درخواست خود مبنی بر استفاده از خدمات درمانی در منزل را ارائه نمایید.

مهم ترین سوال های پرتکرار تزریق آمپول سولویت در منزل

  • آیا تزریق این آمپول از طریق عضله هم قابل انجام است؟

شما عزیزان برای دذریافت خدمات تزریق ویال سولویت ان در خانه بهتر است از خدمات تزریق وریدی و داخل سرم این دارو استفاده نمایید، تزریق عضلانی این دارو پیشنهاد نمی گردد.

  • تزریق آمپول سولوویت ان در خانه هر چند وقت یکبار مناسب است؟

شما برای تزرق این دارو می توانید در صورت چکاپ و آزمایش در منزل و دانستن مقدار ویتامین های بدن خود هر ماه تا 3 ماه از این دارو استفاده نمایید، برای دانستن دقیق مصرف این دارو می توانید از نظر پزشکان درمان نو نیز بهره مند گردید.

  • قیمت آمپول سولویت ان چقدر است؟

همانطور که در مطالب بالا خدمتتان عرض شد می توانید برای خرید و قیمت این دارو از داروخانه های آنلاین یا با مراجعه حضوری به داروخانه های معتبر سطح شهر استفاده نماتیید.

  • آیا در افراد دیابتی نیز می توان از این دارو استفاده نمود؟

با توجه به نظر متخصص غدد خود می توانید از این دارو در دیابت نیز استفاده نمایید.

  • مدت زمان تزریق این دارو چقدر است؟ آیا این دارو درد دارد؟

خیر، زیرا تزریق این دارو به صورت وریدی است، مدت زمان تزریق کامل دارو معمولا 20 الی 30 دقیقه می باشد.

  • آمپول سولوویت ان ساخت کدام کشور است؟

سولوویت نام یکی از شهر های کشور آلمان است و نام این دارو از این شهر می باشد و طبعا ویال سولوویت ان ساخت کشور آلمان می باشد.

  • آیا سولوویت ان را می توان در دوران بارداری و شیردهی تزریق نمود؟

بله، فقط به این شرط که برای تزریق آن باید از پزشکتان مشورت بگیرید، اگر زیر نظر پزشک زنان نیستید می توانید از خدمات ویزیت پزشک زنان در منزل بهره بگیرید.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
Captcha
loader
لطفا صبر کنید
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری