ثبت درخواست فوری
پرستاری در منزل جنوب تهران با استخدام پرستار در منزل جنوب تهران

پرستاری در منزل جنوب تهران با استخدام پرستار در منزل جنوب تهران

  • دسته بندی : مناطق دریافت خدمات درمان در منزل
  • درتاریخ : 12 اسفند 1402
  • بدون دیدگاه

پرستاری در منزل شامل ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای توسط کادر پرستاری می باشد که در اجرای هدفمند و صحیح این خدمات آموزش های لازم را کسب نموده اند، اجرای این خدمات می تواند به گیرندگان خدمات درمانی کمک بسیار فراوانی نماید تا استفاده از این خدمات را فقط معطوف به مراکز درمانی نبینند و از انواع خدمات پرستاری و پزشکی بتوانند در منازل خود در هر لحظه از روز استفاده نمایند، مرکز خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل درمان نو با دارا بودن پرسنل مجرب و آموزش دیده در حیطه اجرای این خدمات در منازل کاربران عزیز می تواند کمک رسان مهمی در اجرای خدمات پرستاری در منزل باشد، ما در این مطلب در رابطه با مهم ترین سرفصل های این خدمات اطلاعات بی نطیری برایتان آورده ایم تا با دیدگاه کامل تر بتوانید این خدمات را در خانه خود دریافت نمایید و اگر اکنون نیز می خواهید این خدمات را دریافت نمایید می توانید از طریق راه های ارتباطی و یا باکس آبی رنگ کنار تصویر درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید.

وظایف پرستار در منزل جنوب تهران چیست؟

وظایف پرستار در منزل جنوب تهران

از جمله وظایفی که پرستار در منزل جنوب تهران می ‌تواند آن ها را اجرایی نماید عبارتند از:

  • تغذیه: آماده‌ سازی و ارائه غذا های سالم و مناسب برای بیمار یا نیازمند.
  • بهداشت شخصی: کمک به استحمام، تعویض لباس و بهداشت دهان و دندان.
  • نظارت پزشکی: مراقبت از بیماری‌ های مزمن، اندازه‌گیری فشار خون، ضربان قلب و نظارت بر وضعیت عمومی بیمار.
  • مراقبت از زخم‌: تعویض بانداژ و مراقبت از زخم ‌ها به طور منظم.
  • پشتیبانی روحی: ارائه حمایت و تشویق به بیمار در مواجهه با مشکلات روانی و احساسات نا امیدی.
  • اجرای صحیح داروها: بررسی و تأیید دارو های مصرفی بیمار و اطمینان از مصرف به موقع و به درستی.

بیشتر بخوانیم: تاثیرات تزریق آمپول ب کمپلکس در منزل در سرماخوردگی

خدمات پرستاری در منزل جنوب تهران شامل چه مواردی می شود؟

خدمات پرستاری در منزل جنوب تهران ممکن است بر اساس نیازهای بیماران دریافت کننده خدمات شامل موارد مختلفی باشد، از جمله این خدمات می توان به:

  1. مراقبت از بیمار: ارائه مراقبت‌ های پزشکی مبتنی بر نیازهای خاص بیمار از جمله نظارت بر داروها، تغذیه مناسب و مراقبت ‌های ویژه دیگر.
  2. بهداشت شخصی: کمک به استحمام بیمار در تخت، تعویض لباس و بهداشت دهان و دندان.
  3. نظارت پزشکی: انجام تست‌ های پزشکی ساده مانند اندازه‌ گیری فشار خون و ضربان قلب، آزمایش خون و ادرار در خانه و گزارش وضعیت بیمار به پزشک.
  4. حمایت روحی: ارائه حمایت و تشویق به بیمار در مواجهه با مشکلات روانی و احساسات نا امیدی.

بیشتر بخوانیم: تشخیص اختلالات دریچه قلبی با اکو قلب در منزل تهران

دلایل استفاده از پرستاری در منزل جنوب تهران چیست؟

دلایل استفاده از خدمات پرستاری در منزل جنوب تهران

استفاده از پرستار در منزل در جنوب تهران می‌ تواند مزایای زیادی داشته باشد، از جمله:

  • مراقبت ویژه: با داشتن یک پرستار در منزل بیمار می ‌تواند مراقبت شخصی‌ تر و فردی‌ تری را تجربه کند، زیرا پرستار به طور مستقیم به نیاز های ویژه او توجه می‌کند.
  • محیط آرام: برای بسیاری از بیماران، بودن در محیط خانگی آرام و آشنا می ‌تواند به بهبود سریع‌ تر و راحت‌ تر آن‌ ها کمک کند.
  • کاهش خطر عفونت: با حضور در محیط خانگی، خطر عفونت از بیمارستان ‌ها کاهش می‌ یابد، زیرا بیمار در معرض عوامل عفونتی کمتری قرار می‌گیرد.
  • ارتباط خانوادگی: حضور پرستار در منزل می ‌تواند ارتباط خانوادگی را تقویت کند، زیرا اعضای خانواده می ‌توانند بیشتر در مراقبت از بیمار شرکت کنند و احساس مسئولیت و هم بستگی بیشتری داشته باشند.
  • کاهش استرس: با داشتن پرستار در منزل، خانواده ‌ها می ‌توانند استرس و نگرانی‌ های خود را کاهش دهند، زیرا آن‌ها مطمئن هستند که بیمار یا نیازمند مورد مراقبت حرفه‌ای قرار دارد.
  • انعطاف ‌پذیری بیشتر: با استفاده از پرستار در منزل می‌توان برنامه مراقبتی را بر اساس نیاز های ویژه بیمار تنظیم کرد و به راحتی تغییرات لازم را اعمال کرد.

بیشتر بخوانیم: چگونه درخواست استخدام پرستار سالمند تمام وقت در تهران داشته باشیم؟

مزایای استفاده از خدمات مراقبتی در منزل جنوب تهران با پوشش بیمه

استفاده از خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل جنوب تهران با پوشش بیمه می‌ تواند به شما کمک کند تا هزینه‌ های مراقبت از عزیزانتان را کاهش دهید، برخی از مزایای استفاده از پرستاری در منزل با بیمه شامل:

  1. کاهش هزینه‌ های بیمارستانی: با مراجعه به بیمارستان، هزین ه‌های درمانی و بستری شدن می ‌تواند بسیار بالا باشد! استفاده از خدمات پرستاری مراقبتی در منزل می ‌تواند از مراجعات مکرر به بیمارستان و هزینه‌ های مرتبط با آن جلوگیری کند.
  2. پوشش بیمه: برخی از بیمه ‌ها خدمات پرستاری در منزل را پوشش می‌دهند، بنابراین شما می‌ توانید از این پوشش استفاده کنید و هزینه‌ های مربوط به پرستاری را به حداقل برسانید.
  3. تخصیص منابع بهینه: با استفاده از خدمات پرستاری در منزل می ‌توانید منابع خود را به صورت بهینه تر تخصیص دهید زیرا نیازی به هزینه ‌های اضافی برای بستری شدن در بیمارستان وجود ندارد.
  4. مراقبت مداوم: با داشتن پرستار در منزل می‌ توانید از مراقبت مداوم و پیگیری بهتری برخوردار شوید که ممکن است به بهبود سریع‌ تر و کاهش زمان بستری نیاز داشته باشید.

بیشتر بخوانیم: مشاوره اورژانسی ماما در منزل تهران

از ویژگی های شرکت پرستاری در منزل جنوب تهران چیست؟

 شرکت پرستاری در منزل جنوب تهران

پرستاران شرکت پرستاری در منزل جنوب تهران معمولاً دارای مهارت ‌های گسترده ‌ای هستند که آن‌ ها را قادر می ‌سازد به طور حرفه ‌ای مراقبت از بیماران در محیط منزل انجام دهند، برخی از مهارت ‌هایی که یک پرستار در منزل ممکن است داشته باشد شامل:

  • مراقبت تخصصی پرستاری: توانایی ارزیابی و نظارت بر وضعیت پزشکی بیمار شامل کنترل علائم حیاتی در منزل و پایش و مراقبت از دستگاه‌ های تخصصی پزشکی مثل کمک تنفسی هایی نظیر بای پپ و ونتیلاتور.
  • مراقبت از زخم‌ ها: توانایی تشخیص و مراقبت از زخم‌ ها، تعویض اصولی پانسمان و استفاده از روش‌ های مناسب برای کنترل عفونت‌ها.
  • مراقبت از تغذیه: توانایی برنامه ‌ریزی و آماده ‌سازی غذا های سالم و مناسب برای بیماران با رژیم‌ های خاص یا نیاز های غذایی خاص، در این حین استفاده از نظر متخصص تغذیه در منزل نیز می تواند بسیار کارآمد باشد.
  • مدیریت دارو: توانایی ارائه دارو ها به موقع و به درستی با رعایت دستورات پزشک و ارزیابی اثر بخشی و عوارض داروها.
  • پشتیبانی روحی و جسمی تخصصی: توانایی ارائه حمایت روانی و انسجام خاطربه بیماران و افراد نیازمند و همچنین ارائه اطلاعات و راهنمایی به خانواده‌ ها.
  • مهارت‌ های ارتباطی: توانایی برقراری ارتباط موثر با بیماران، خانواده ‌ها و سایر اعضای تیم درمانی.
  • مهارت ‌های فنی: توانایی استفاده از تجهیزات پزشکی و انجام مهارت‌ های پزشکی ساده مانند انجام تزریقات در خانه تهران با هزینه مصوب.

ثبت درخواست برای پرستار شبانه روزی نیمه وقت ساعتی روزانه در منزل جنوب تهران

شما عزیزان برای دریافت خدمات تخصصی پرستار در منزل برای جنوب تهران می توانید از طریق راه های ارتباطی مجموعه و شماره تماس مستقیم 02122927270 تماس حاصل کرده و پس از شرح علائم و اطلاعات بیماری درخواست خود را نهایی کنید و از پرستاری در منزل بهره ببرید، جهت دریافت این خدمت همچنین می توانید با حظور مستقیم در مرکز درمان نو و عقد قرارداد فرآیند اعزام بیمار خود را اجرایی نمایید.

خدمات پزشکی در منزل جنوب تهران

خدمات پزشکی در منزل جنوب تهران

ارائه خدمات ویژه و هم زمان با مراقبت در منزل از بیماران بدحال و نیازمند مراقبت های تخصصی با اعزام پزشک به منزل جنوب تهران نیز قابل اجرایی و تلفیق است، این خدمات به بیماران این مناطق کمک می کند که در واقع به جای آنکه خود به بیمارستان مراجعه نمایند بیمارستان را به منزل بیاورند! از همین رو باید در نظر بگیریم که ارائه این خدمات می تواند بسیار ارزشمند و سودمند باشد، شما عزیزان اگر تمایل به دریافت این خدمات دارید می توانید هم اکنون از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

بیشتر بخوانیم: مراقب بیمار در بیمارستان های تهران

هزینه قیمت و تعرفه پرستاری در منزل جنوب تهران

ارائه خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل برای اهالی محترم جنوب استان تهران همانند سایر خدمات پرستاری و پزشکی طبق تعرفه ایی است که وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مراکز درمان در منزل خود ارائه می نماید، این تعرفه ها سالیانه و به دست خود وزارتخانه و مجمع هیئت وزیران تعدیل تعرفه ای می گردد که شما عزیزان برای دریافت آن می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با تماس با اپراتور ها از هزینه آن مطلع گردید.

پرستاری در منزل شبانه روزی نیمه وقت ساعتی روزانه و شبانه جنوب تهران 

خدمات پرستاری جنوب تهران

برای تمامی ساکنین محترم مناطق جنوبی تهران خدمات پرستاری در منزل قابل ارائه و آماده اجراست، شما عزیزان دیگر برای دریافت انواع خدمات پرستاری نیاز به مراجعه به مراکز درمانی را نخواهید داشت و می توانید این خدمات را در منزل خود و به آسانی دریافت نمایید، اگر تمایل به دریافت این خدمات در منزل خود دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی و شماره گیری شماره خط مستقیم 02122927270 درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید.

پرستار در منزل جنوب تهران نواب، شهر ری، اسلامشهر، شهریار، شهر قدس، محله کارون و جیحون

ارائه خدمات پرستاری در منزل جنوب تهران از سوی کارشناسان مرکز درمان نو به صورت شبانه روزی در مناطق جنوبی تهران همانند: بریانک، امام خمینی، مالک اشتر، خوش، رودکی، کمیل، دوراهی قپان، جی، دکتر غریب، آذری، مهرآباد جنوبی، شمشیری، فلاح، خزانه، توپخانه، بازار بزرگ، 15 خرداد، شوش، مولوی، راه آهن، شهرک راه آهن، عبدل آباد، بوستان ولایت، شهرک صاحب الزمان، قلعه نو، قرچک، ورامین، شهرک شریعتی، احمد آباد و سایر مناطق جنوب قابل ارائه و اجرا خواهد، در صورتی که تمایل به دریافت این خدمت دارید هم اکنون با ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
Captcha
loader
لطفا صبر کنید
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری