ثبت درخواست فوری
ویزیت پزشک در منزل سعادت آباد

ویزیت پزشک در منزل سعادت آباد

  • دسته بندی : مناطق دریافت خدمات درمان در منزل
  • درتاریخ : 20 فروردین 1403
  • بدون دیدگاه

ویزیت پزشک در منزل سعادت‌ آباد به معنای مراجعه پزشک به منزل شما جهت اجرای خدمات پزشکی و تخصصی و تشخیصی در منزل می باشد، این خدمت برای افرادی که نیاز به خدمات درمانی دارند اما نمی‌ توانند به کلینیک یا مطب پزشک مراجعه کنند ارائه می ‌شود، ویزیت پزشک در منزل سعادت آباد می ‌تواند شامل بررسی، تشخیص و درمان بیماری ‌های معمول باشد، این سرویس برای افرادی که به دلیل بیماری، سن و یا محدودیت ‌های دیگر نمی ‌توانند به طور مستقیم به مراکز درمانی مراجعه کنند، بسیار مفید است، مرکز خدمات پزشکی در منزل درمان نو با اجرای صحیح و با دقت خدمات ویزیت پزشک در منزل غرب تهران می تواند کمک رسان افرادی باشد که تمایل به دریافت این خدمات در خانه دارند، ما در این مطلب در رابطه با مهم ترین سرفصل های این خدمات اطلاعات بی همتایی برایتان آورده ایم تا با مطالعه آن ها بتوانید اطلاعات خود را در حیطه درخواست و استفاده از این خدمات بالا ببرید، همچنین اگر شما عزیزان تمایل به دریافت این خدمات در منزل دارید می توانید از طریق سرشماره 02122927270 با ما در تماس باشید.

پزشک در منزل سعادت آباد چگونه خدماتی است؟

پزشک در منزل سعادت آباد چگونه خدماتی است؟

در خدمات پزشک در منزل سعادت آباد می ‌توان انواع خدمات پزشکی مهم را ارائه داد که از مهم ترین این موارد می توان به:

  1. بررسی و تشخیص بیماری: پزشک می ‌تواند شما را مورد بررسی قرار داده و نشانه ‌ها و علایم بیماری را بررسی کند تا به تشخیص درست برسد.
  2. ارائه مشاوره پزشکی: پزشک می‌ تواند به شما مشاوره پزشکی دهد، اطلاعات درباره بیماری ‌ها، رژیم غذایی و دارو های مورد نیاز را به شما ارائه کند.
  3. درمان و تجویز دارو: پزشک ممکن است برای شما دارو ها یا درمان ‌های لازم را تجویز کند و شما را در مورد نحوه مصرف آنها راهنمایی کند.
  4. درخواست آزمایشات و تست ‌ها: اگر نیاز به آزمایشات تشخیصی داشته باشید، پزشک می ‌تواند درخواست آنها را صادر کرده و نتایج را برای شما تفسیر کند.
  5. مراقبت‌ های پس از ویزیت: اگر نیاز به مراقبت ‌های پس از بستری دارید، پزشک می ‌تواند در منزل شما مراقبت کند و به شما راهنمایی کند.

بیشتر بخوانیم: ویزیت پزشک در منزل تهران شبانه روزی دارای چه فوایدی است؟

چرا باید دکتر در منزل سعادت آباد را انتخاب کرد؟

انتخاب دکتر در منزل در منطقه سعادت‌ آباد ممکن است به دلایل زیر منطقی باشد:

  • راحتی و صرفه ‌جویی در زمان: با داشتن ویزیت پزشک در منزل سعادت آباد، نیازی به سفر به مطب یا بیمارستان ندارید! این کار باعث می ‌شود که زمان شما در ترتیب بیماری و دریافت خدمات پزشکی صرفه ‌جویی شود، به ویژه برای افرادی که محدودیت حرکت دارند یا به دلیل شلوغی ‌های شهری مشکل دارند.
  • راحتی بیشتر برای بیمار: برای بیماران مبتلا به بیماری‌ های حاد یا مزمن که نیاز به استراحت دارند، ویزیت پزشک در منزل سعادت آباد انتخاب مناسبی است، آنها می‌ توانند در محیط آرام و آشنا خود بیماری خود را مورد بررسی و درمان قرار دهند بدون نیاز به سفر به مراکز درمانی.
  • پزشکی مختص به شرایط خاص: برخی از افراد نیاز به مراقبت و پیگیری مداوم دارند که بهتر است در محیط خود صورت گیرد، مانند بیماران مسن، مبتلا به بیماری‌ های مزمن، یا کسانی که محدودیت حرکت دارند.
  • خدمات سریع تر: در برخی موارد، این خدمات می ‌تواند باعث ارائه خدمات سریع ‌تر به بیمار شود بدون نیاز به انتظار در صف های طولانی در مطب پزشک.
  • راحتی بیشتر برای خانواده ‌ها: ویزیت پزشک در منزل سعادت آباد برای خانواده‌ ها با کودکان کوچک یا افراد مسن می ‌تواند راحتی بیشتری فراهم کند، زیرا نیازی به حمل و نقل بیماران و کودکان به مطب ندارند.
  • حفظ حریم خصوصی: برخی از افراد ترجیح می ‌دهند مشکلات خود را در محیط خصوصی خود با پزشک به اشتراک بگذارند و از حفظ حریم شخصی بیشتری برخوردار شوند.

بیشتر بخوانیم: ویزیت پزشک در منزل تهران و نکات درخواست آن

ویزیت پزشک متخصص در منزل سعادت آباد دارای چه ویژگی هایی است؟

ویزیت پزشک متخصص در منزل سعادت آباد

ویزیت پزشک متخصص در منزل منطقه سعادت‌آباد معمولاً دارای ویژگی‌ های زیر است:

  • تخصص در حوزه خاص: پزشک متخصصی که به منزل شما می ‌آید، عموماً در یک حوزه خاص از پزشکی تخصص دارد، مانند داخلی، قلب و عروق، دیابت، اورولوژی، گوش و حلق و بینی و غیره، این به شما اطمینان می ‌دهد که پزشک مورد نیاز خود را برای بررسی و درمان بیماری شما دارید.
  • تجربه و تخصص: این پزشک ‌ها معمولاً تجربه کافی در حوزه تخصصی خود دارند و می‌ توانند به شما خدمات بهتری ارائه دهند، زیرا به صورت مداوم در زمینه‌ خاصی از پزشکی فعالیت می‌ کنند.
  • تجهیزات پزشکی همراه: پزشکان متخصصی که در منزل شما ویزیت می ‌کنند، معمولاً از تجهیزات پزشکی پایه ‌ای مانند استتوسکوپ، فشارسنج، دستگاه‌ های بررسی اولیه برخوردار است.

بیشتر بخوانیم: کاردرمانی در منزل چیست؟

در ویزیت پزشک عمومی در منزل سعادت آباد چه خدماتی به کاربران ارائه می گردد؟

ویزیت پزشک عمومی در منزل منطقه سعادت‌آباد می ‌تواند شامل یک سری خدمات پزشکی عمومی باشد که به شما ارائه می ‌شود، این خدمات عبارتند از:

  • بررسی و بررسی علایم بالینی: پزشک شما را بررسی می ‌کند، علایم بالینی شما را سنجیده و از شما سوالات پیرامون تاریخ پزشکی، علایم بیماری و دارو های در حال مصرف می‌ پرسد.
  • تشخیص و درمان بیماری‌ های معمول: پزشک ممکن است بر اساس علایم شما، به تشخیص بیماری ‌های معمولی مانند سرماخوردگی، عفونت ‌های معده و روده، آنفولانزا، بیماری ‌های تنفسی و غیره بپردازد و درمان‌ های مناسب را تجویز کند.
  • ارائه مشاوره پزشکی: پزشک می ‌تواند به شما راهنمایی ‌های پیرامون بهداشت عمومی، تغذیه،و سبک زندگی سالم بدهد.
  • تجویز دارو ها و نوشتن نسخه: اگر نیاز به دارو دارید، پزشک ممکن است نسخه ‌ای را تهیه و دارو های لازم را تجویز کند.
  • درخواست آزمایشات و تست ‌های تخصصی: اگر پزشک نیاز به آزمایشات تشخیصی داشته باشد، می ‌تواند درخواست آنها را صادر کند تا نتایج برای شما تفسیر شود.
  • مراقبت ‌های اولیه و پیگیری: پزشک ممکن است مراقبت‌ های اولیه را انجام دهد و شما را به پزشک متخصص یا به بیمارستان مراجعه کند اگر لزوم به آن باشد.
  • مشاوره ‌های پیشگیری: پزشک ممکن است به شما مشاوره ‌های پیرامون پیشگیری از بیماری‌ های مزمن را ارائه دهد.

بیشتر بخوانیم: انواع آسیب دیدگی پا چیست؟

نحوه درخواست اعزام پزشک سیار به منزل سعادت آباد چگونه است؟

نحوه درخواست اعزام پزشک سیار به منزل سعادت آباد چگونه است؟

برای درخواست خدمات اعزام دکتر سیار به منزل شما عزیزان یا می توانید با تماس با سرشماره 02122927270 درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید و یا اینکه می توانید از طریق باکس درخواست فوری درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید، به هر روشی که شما عزیزان درخواست این خدمات را در کمتر از 1 ساعت پزشک به منزل شما اعزام خواهد شد.

بیشتر بخوانیم: فیزیوتراپی هیپ در منزل و نکات انجام آن

نکات مهم قبل از ویزیت دکتر در منزل سعادت آباد چیست؟

قبل از ویزیت دکتر در منزل سعادت‌ آباد، می ‌توانید از نکات زیر استفاده کنید تا برای دریافت خدمات پزشکی بهتر آماده شوید:

  1. تعیین دقیق علت و نیاز: قبل از تماس با پزشک برای ویزیت در منزل سعادت آباد، تعیین کنید که علت و نیاز شما برای مراجعه به پزشک چیست؟ آیا نیاز به بررسی یک علامت خاص دارید یا به دلیل بیماری مشکوک به بیماری خاصی هستید؟
  2. تهیه و آماده کردن تاریخچه پزشکی: اگر تاریخچه پزشکی (مانند بیماری ‌های گذشته، دارو های مصرفی، علائم فعلی و غیره) دارید، اطلاعات کامل و دقیق آن را برای پزشک آماده کنید، این اطلاعات می‌ تواند به پزشک کمک کند تا تشخیص دقیق ‌تری ارائه دهد.
  3. تهیه تمامی مدارک پزشکی مورد نیاز: اگر نیاز به تست‌ های خاص یا مدارک پزشکی دیگر (مانند نسخه‌ های قبلی، نتایج آزمایشات و غیره) دارید، این مدارک را آماده کنید تا پزشک بتواند بررسی دقیق‌ تری انجام دهد.
  4. تهیه محیط مناسب: برای ویزیت پزشک در منزل سعادت آباد، مطمئن شوید که محیطی آرام و مناسب برای مراجعه پزشک و انجام بررسی‌ های اولیه فراهم شده است.
  5. تعیین وقت مناسب: برنامه ‌ریزی کنید تا وقت ویزیت را با پزشک هماهنگ کنید و اطمینان حاصل کنید که شما در زمان مقرر در خانه حاضر هستید.
  6. پرسش سوالات مورد نیاز: قبل از ویزیت، اگر سوالاتی درباره بیماری یا ویزیت دکتر دارید، آنها را آماده کنید تا از پزشک پرسیده و بهتر مطلع شوید.

بیشتر بخوانیم: ماما در منزل

ویزیت متخصص اطفال در منزل سعادت آباد

ویزیت متخصص اطفال در منزل سعادت آباد

ویزیت متخصص کودکان در منزل سعادت آباد برای بررسی، تشخیص، و درمان مختلفی از بیماری‌ های کودکان و نوزادان مناسب است، برخی از بیماری‌ ها و شرایطی که می‌ توانند توسط پزشک متخصص اطفال در منزل مورد بررسی قرار بگیرند، عبارتند از:

  1. عفونت‌ های تنفسی: شامل سرماخوردگی، آنفولانزا، برونشیت، التهاب حلق و گلو، عفونت گوش و حلق، عفونت ‌های ریه و دیگر عفونت ‌های مرتبط با سیستم تنفسی.
  2. عفونت‌ های گوارشی: مانند اسهال و استفراغ، عفونت معده و روده، اختلالات تغذیه و بیماری‌های مربوط به دستگاه گوارش کودکان.
  3. عفونت ‌های ادراری: مانند التهاب مثانه یا عفونت‌ های ادراری دیگر در کودکان.
  4. حساسیت ‌ها و آلرژی ‌ها: برای تشخیص و مدیریت حساسیت‌ های مانند آلرژی‌ های مواد غذایی، آلرژی ‌های تنفسی و پوستی.
  5. مشکلات تغذیه ‌ای: شامل اختلالات تغذیه، کمبود ویتامین‌ ها و یا افزایش وزن غیرطبیعی در کودکان.
  6. بیماری‌ های پوستی: مثل اگزما، خارش، عفونت‌ های پوستی.
  7. بیماری ‌های مزمن: مانند دیابت، بیماری ‌های قلبی و عروقی، بیماری ‌های سیستم ایمنی و بیماری ‌های مرتبط با سیستم عصبی.
  8. مشکلات تنفسی یا خلقی: مانند آسم، تنگی نفس.
  9. مشکلات رشد و توسعه: بررسی تاخیر در رشد، مشکلات حرکتی و سایر مشکلات رشدی در کودکان.
  10. مراقبت‌ های پیشگیری و واکسیناسیون: ارائه مشاوره و واکسیناسیون ‌های لازم برای جلوگیری از بیماری‌ های قابل پیشگیری.

بیشتر بخوانیم: نگهداری از سالمند در منزل تهران

ویزیت متخصص زنان در منزل سعادت‌ آباد

بیماری ‌های زنان شامل مجموعه ‌ای از بیماری ‌ها و مشکلات سلامتی است که به طور خاص در زنان اتفاق می ‌افتد، این بیماری ‌ها ممکن است از نظر تشخیصی، درمانی و پیشگیری متفاوت با بیماری‌ های مردانه باشند، به طور کلی ویزیت زنان در خانه سعادت آباد در درمان بیماری هایی مانند موارد زیر بسیار موثر است:

  1. عفونت ‌های مهبلی: شامل عفونت‌ های قارچی مهبلی، عفونت‌ های باکتریایی مهبلی، تریکومونیاز و غیره.
  2. سندرم تخمدان پلی‌کیستیک (PCOS): یک مشکل هورمونی که ممکن است با علائمی مانند عدم تنظیم دوره‌ های قاعدگی، افزایش مو، مشکلات پوستی و مشکلات بارداری همراه باشد.
  3. سرطان های زنان: شامل سرطان پستان، سرطان تخمدان، سرطان رحم و سرطان دهانه رحم.
  4. بیماری ‌های مربوط به زمان بارداری: مانند دیابت بارداری، توکسمی پره‌اکلامپسی و سایر مشکلات مرتبط با بارداری.
  5. بیماری ‌های جنسی: شامل عفونت ‌های زنانه انتقالی مثل: کلامیدیا، هرپس‌، سیفیلیس و غیره.
  6. بیماری ‌های زنان پیری و پست‌ منوپوز: این شامل علائم مانند احساس گرمی میانسالی، اختلالات خواب، تغییرات در سیکل قاعدگی و سایر مشکلات پس از میانسالی است.
  7. عفونت ‌های ادراری: که در زنان نسبت به مردان شایع‌ تر است، مانند التهاب مثانه و آسیب به ادرار.
  8. بیماری ‌های تناسلی: مثل فیبروم ‌های رحمی، اندومتریوز، عفونت ‌های آندومتر و مشکلات دیگر سیستم تناسلی.
  9. اختلالات تنظیم هورمونی: مانند نقص کارکرد تیروئید، عدم تنظیم هورمون ‌های جنسی و غیره.
  10. بیماری‌ های اسکلتی-عضلانی: شامل اختلالات مفاصل مانند آرتریت، فیبرومیالژیا و غیره.

بیشتر بخوانیم: پرستار در منزل شمال تهران

ویزیت متخصص قلب در منزل سعادت آباد

ویزیت متخصص قلب در منزل سعادت آباد

بیماری ‌های قلبی یک طیف گسترده از بیماری‌ ها و اختلالات قلبی را شامل می ‌شود که ممکن است به صورت مختلفی ظاهر شوند و علائم متنوعی داشته باشند، به طور کلی متخصص قلب و عروق در منزل سعادت آبا در درمان انواع بیماری های قلب و عروق که در قسمت زیر برایتان لیست شده است موثر است:

  1. بیماری عروق کرونر (بلوک عروق قلبی): شامل آنژین صدری (درد قفسه سینه)، ایسکمی قلبی (حمله قلبی) و سکته قلبی است.
  2. فشار خون بالا: یک حالت که فشار خون شخص مداوماً بیش از حد معمول است و می ‌تواند منجر به بیماری‌ های قلبی مانند سکته قلبی یا سکته مغزی شود.
  3. نارسایی قلبی: وضعیتی که قلب نمی ‌تواند به اندازه کافی خون را به بدن پمپاژ کند که ممکن است با تنگی نفس، ورم، خستگی و سایر علائم همراه باشد.
  4. بیماری ‌های قلبی تنظیم‌ کننده ضربان قلب: این شامل تاخیر یا نامنظمی ضربان قلب است که ممکن است نیاز به دستگاه پیسی پیسی یا دیفیبریلاتور داشته باشد.
  5. انسداد دریچه ‌های قلبی: مشکلات مانند تنگی دریچه آئورت، تنگی دریچه میترال.
  6. بیماری ‌های قلبی مادرزادی: مانند ناهنجاری‌ های ساختاری قلب از تولد.
  7. بیماری ‌های قلبی التهابی: مانند التهاب میوکاردیت (التهاب قلب) یا پریکاردیت (التهاب پریکاردیوم).
  8. بیماری ‌های قلبی عروقی: مانند انسداد عروق کرونر، آنژیوپلاستی و عمل جراحی عروق قلب.
  9. بیماری ‌های قلبی عضلانی: مانند میوکاردیت (التهاب عضله قلب) یا کاردیومیوپاتی (بیماری عضلات قلب).
  10. بیماری‌ های قلبی ارثی: مانند بیماری ‌های خانوادگی قلبی که به طور ژنتیکی منتقل می‌ شوند.

بیشتر بخوانیم: پزشک عمومی در منزل تهران

ویزیت متخصص مغز و اعصاب در منزل سعادت آباد

بیماری‌ های مغزی گروهی از اختلالات و بیماری ‌های مختلف هستند که ممکن است به ساختارها یا عملکرد های مغز و سیستم عصبی مرکزی (CNS) تأثیر بگذارند، در زیر، چند نمونه از بیماری‌های مغزی را که متخصص مغز و اعصاب در منزل سعادت آباد تشخیص و درمان می کند برایتان آورده شده است:

  • سکته مغزی (Stroke): سکته مغزی یکی از شایع ‌ترین بیماری ‌های مغزی است که ناشی از قطع یا کاهش ناگهانی جریان خون به مغز است، این ممکن است به علت یک سکته ایسکمیک یا سکته هموراژیک اتفاق بیفتد.
  • آلزایمر (Alzheimer's Disease): آلزایمر یک بیماری نورولوژیک مزمن است که با کاهش تدریجی حافظه، تفکر و قدرت کنترل عملکرد روزانه مشخص می‌  شود. این بیماری معمولاً در سن بالای 65 سال شروع می‌ شود.
  • پارکینسون (Parkinson's Disease): این یک اختلال عصبی مزمن است که با لرزش، سختی عضلانی، تغییرات در حرکت و مشکلات تعادل مشخص می‌شود. علت دقیق پارکینسون ناشناخته است.
  • صرع (Epilepsy): صرع یک اختلال عصبی است که با تشنج‌ های مکرر ناشی از فعالیت الکتریکی ناهماهنگ در مغز مشخص می ‌شود.
  • مالتیپل اسکلروز (Multiple Sclerosis): این یک بیماری اتوایمیون است که سیستم ایمنی بدن به طور نادرست سلول‌ های مغز و نخاع را حمله می‌ کند که منجر به آسیب و تخریب غلاف میلینی عصب ‌ها می ‌شود.
  • خواب بیش از حد (Narcolepsy): این یک اختلال عصبی است که با خوابیدن ناگهانی و بی‌ سیطره در طول روز مشخص می ‌شود.
  • میگرن (Migraine): میگرن یک نوع سردرد شدید است که ممکن است با حالت ‌های دیگر مانند حساسیت به نور و صدا همراه باشد.
  • هموفیلی (Hemophilia): این یک بیماری ژنتیک است که باعث ناتوانی در لخته شدن خون می ‌شود و ممکن است به علت خونریزی داخلی و خارجی باشد.

بیشتر بخوانیم: استخدام پرستار سالمند شبانه روزی

ویزیت متخصص داخلی در منزل سعادت آباد

ویزیت متخصص داخلی در منزل سعادت آباد

ویزیت متخصص داخلی در منزل سعادت آباد در درمان علائم مهمی از بیماری های داخلی همانند موارد زیر بسیار کاربرد دارد:

  1. زخم معده (Peptic Ulcer Disease): این بیماری شامل زخم‌ های در دیواره معده یا دستگاه گوارشی فوقانی (مثل دوازدهه) است که ممکن است ناشی از عفونت با باکتری هلیکوباکتر پیلوری یا مصرف طولانی مدت دارو های ضد التهاب غیراستروئیدی (NSAIDs) باشد.
  2. بیماری استرسی روده ‌ای (Irritable Bowel Syndrome - IBS): این بیماری مشکلاتی از جمله درد شکم، تغییرات در رفتار روده (مانند اسهال یا یبوست)، نفخ، و مشکلات گوارشی دیگر را شامل می ‌شود، علت دقیق آن نامعلوم است.
  3. بیماری کرون (Crohn's Disease): این یکی از بیماری‌های التهابی روده است که با التهاب و آسیب به دیواره روده و تاثیرات مختلفی بر روی عملکرد گوارشی همراه است.
  4. کولیت التهابی (Ulcerative Colitis): این نوع دیگری از بیماری‌های التهابی روده است که با التهاب و زخم‌ های در داخل روده بزرگ همراه است.
  5. بواسیر (Hemorrhoids): این مشکلات عروقی است که در داخل و یا پیرامون مقعد ایجاد می ‌شود و باعث خونریزی، درد و سوزش می ‌شود.
  6. بیماری رفلکس معکوس (Gastroesophageal Reflux Disease - GERD): این بیماری با عود اسید معده به مری و آسیب دادن به آن همراه است که ممکن است با علایمی مانند سوزش قلبی (ناراحتی در قفسه سینه)، تهوع و استفراغ همراه باشد.
  7. سندروم کبد چرب (Non-alcoholic Fatty Liver Disease - NAFLD): این بیماری مرتبط با تجمع چربی در بافت کبد بدون مصرف الکل است و ممکن است در صورت عدم مدیریت مناسب به تشدید بیماری ‌های کبدی مانند سیروز منجر شود.

بیشتر بخوانیم: پرستار سالمند در منزل غرب تهران

ویزیت متخصص ریه در منزل سعادت آباد

بیماری ‌های ریه گروهی از اختلالات و بیماری ‌ها هستند که سیستم تنفسی و ریه ‌ها را متأثر می ‌کنند، این بیماری‌ ها می ‌توانند علائم و عوارض مختلفی داشته باشند و از عفونت‌ها و التهابات تا بیماری ‌های مزمن و حتی سرطان ریه شامل می‌ شوند، در زیر لیستی از برخی از بیماری ‌های ریه مهم آورده شده است که توسط متخصص ریه قابل درمان می باشد:

  • آسم (Asthma): آسم یک بیماری التهابی مزمن راه‌ های هوایی است که باعث تنگی نفس، سرفه، خلط و حساسیت در برابر عوامل محرک مانند غبار، مواد شیمیایی یا آلرژن ‌ها می‌ شود.
  • انسداد مزمن ریوی: COPD یک مجموعه از بیماری ‌های تنفسی مزمن است که شامل برونشیت مزمن و آنفیزم (emphysema) می ‌شود و باعث مشکلات تنفسی و عدم توانایی در تنفس به طور کامل می‌ شود.
  • عفونت‌ های تنفسی (Respiratory Infections): مانند آنفولانزا، سرماخوردگی، عفونت ‌های ریه و عفونت‌ های تنفسی علیه ویروس‌ هایی مانند  COVID-19
  • بیماری تنفسی مزمن ناشی از ذرات (Occupational Lung Diseases): مانند سیلیکوز (ناشی از تماس با گرد و غبار سیلیس) یا آزبستوز (ناشی از تماس با ذرات آزبست).
  • فیبروز ریه (Pulmonary Fibrosis): این یک بیماری مزمن است که با آسیب و تغییرات در بافت ریه و تشکیل بافت ندری (fibrosis) همراه است که ممکن است تنفس را دشوار کند.

بیشتر بخوانیم: پرستار در منزل غرب تهران

ویزیت متخصص عفونی در منزل سعادت آباد

ویزیت متخصص عفونی در منزل سعادت آباد

پزشک عفونی (Infectious Disease Specialist) یا متخصص بیماری‌ های عفونی، یک پزشک تخصصی است که در تشخیص، درمان، و پیشگیری بیماری‌های عفونی متخصص شده است، این نوع پزشکی بر روی بیماری‌ هایی تمرکز دارد که به واسطه میکروب ‌ها، باکتری‌ ها، ویروس‌ ها، قارچ ‌ها و انگل ‌ها ایجاد می‌ شوند، پزشکان عفونی در تشخیص و مدیریت بیماری ‌هایی مانند عفونت‌ های تنفسی، عفونت ‌های پوستی، عفونت‌ های دستگاه گوارش، عفونت ‌های مغز و اعصاب، عفونت  ‌های خونی، عفونت‌های ادراری و بیماری ‌های انتقالی مانند HIV/AIDS تخصص دارند، متخصصان بیماری ‌های عفونی نقش مهمی در جامعه پزشکی دارند، به ویژه در مدیریت بیماری‌ های عفونی پیچیده، مقاوم به دارو و انتقال‌ پذیر.

بیشتر بخوانیم: پرستار سالمند در منزل شرق تهران

ویزیت متخصص گوش و حلق و بینی در منزل سعادت آباد

پزشک متخصص گوش، حلق، و بینی یک پزشک تخصصی است که در تشخیص، درمان، و مدیریت اختلالات و بیماری ‌های مرتبط با سیستم گوش، حلق، و بینی متخصص شده است، این نوع پزشکی به عنوان (Otolaryngologist)  یا متخصص ENT (Ear, Nose, and Throat Specialist) نیز شناخته می ‌شوند، پزشکان متخصص گوش، حلق، و بینی در تشخیص و مدیریت بیماری ‌هایی از جمله عفونت‌ های گوش، آلرژی‌ های حلق و بینی، اختلالات شنوایی، بیماری‌ های سینوس، زخم‌ های دهان و گلو، تومور های گوش و حلق و بینی و اختلالات خواب (مانند آپنه خواب) تخصص دارند.

بیشتر بخوانیم: پرستار سالمند در منزل جنوب تهران

ویزیت متخصص ارتوپدی در منزل سعادت آباد

پزشک ارتوپد یا متخصص ارتوپدی (Orthopedic Surgeon) یک پزشک تخصصی است که در تشخیص، درمان، و جراحی اختلالات و آسیب ‌های مرتبط با سیستم اسکلتی، عضلانی و مفاصل متخصص شده است، این رشته پزشکی به عنوان یکی از زیر شاخه‌ های پزشکی جراحی معروف است و بر روی بیماری‌ ها و آسیب‌ هایی از جمله شکستگی‌ ها، آسیب ‌های بافت نرم (مانند رباط ‌ها و عضلات)، بیماری ‌های مفصلی، بیماری‌ های ناشی از فرایند‌ های التهابی و خوش‌خیم تا بیماری‌ های مزمن مرتبط با استخوان ‌ها و مفاصل متمرکز است.

بیشتر بخوانیم: خدمات مراقبتی در منزل

ویزیت متخصص غدد در منزل سعادت آباد

ویزیت متخصص غدد در منزل سعادت آباد

بیماری تیروئید به مجموعه ‌ای از اختلالات مرتبط با غدد تیروئید اشاره دارد که این غدد در نواحی جلوی گردن و در پشت لنگه ترقوه (پشت فک) قرار دارند و هورمون ‌های تیروئید را تولید می‌ کنند، هورمون‌ های تیروئید مسئول کنترل سطح انرژی بدن، سرعت متابولیسم و عملکرد عضلات، قلب، مغز، و سایر اعضای بدن هستند، بیماری ‌های تیروئید ممکن است منجر به عملکرد غدد تیروئید غیرطبیعی شود که می ‌تواند تأثیرات گسترده‌ای بر سلامتی انسان داشته باشد، برخی از بیماری‌ های شایع تیروئید که با ویزیت متخصص غدد در منزل سعادت آباد قابل تشخیص هستند:

  1. هیپوتیروئیدیسم (Hypothyroidism): در این بیماری، تیروئید کم‌ فعالیت است و مقدار کافی هورمون تیروئید تولید نمی ‌شود، علائم شایع هیپوتیروئیدیسم شامل خستگی، افزایش وزن، سرماخوردگی، کاهش توانایی تمرکز و کاهش ضربان قلب می ‌باشد.
  2. هیپرتیروئیدیسم (Hyperthyroidism): در این بیماری، تیروئید بیش‌ فعال است و مقدار زیادی هورمون تیروئید تولید می ‌شود، علائم شایع هیپرتیروئیدیسم شامل اضافه‌ وزن، تنگی نفس، بی‌خوابی، افزایش ضربان قلب و تعریق غیرطبیعی است.
  3. گواتر (Goiter): گوتر به بزرگی غیرطبیعی غدد تیروئید منجر می ‌شود که می‌ تواند به علت کمبود یا افزایش هورمون تیروئیدی، عفونت و یا دیگر عوامل باشد.
  4. آدنوم تیروئید (Thyroid Nodule): این یک توده یا ضایعه در غدد تیروئید است که ممکن است خوش‌خیم یا بدخیم باشد.
  5. بیماری هاشیموتو (Hashimoto's Thyroiditis): این یک بیماری اتوایمون است که باعث اختلال در عملکرد تیروئید می ‌شود و ممکن است به هیپوتیروئیدیسم منجر شود.
  6. بیماری گریوز (Graves' Disease): این یک بیماری اتوایمونیتری است که باعث افزایش فعالیت تیروئید و هیپرتیروئیدیسم می ‌شود.

تشخیص بیماری‌های تیروئید اغلب با استفاده از آزمایشات خون برای اندازه‌ گیری سطوح هورمون‌های تیروئید و تصویربرداری مانند اسکن تیروئید (Thyroid Scan) صورت می‌گیرد. درمان بیماری‌های تیروئید ممکن است شامل داروهای هورمونی، داروهای ضدتیروئید، جراحی تیروئید (تیروئیدکتومی)، یا روش‌های دیگر باشد که توسط پزشک متخصص تیروئید تعیین می‌ شود.

بیشتر بخوانیم: ویزیت دکتر در خانه جنوب تهران

ویزیت متخصص ارولوژی در منزل سعادت آباد

پزشک ارولوژی یا متخصص ارولوژی (Urologist) یک پزشک تخصصی است که در تشخیص، درمان و مدیریت اختلالات و بیماری ‌های مرتبط با سیستم ادراری و تناسلی در مردان و زنان متخصص شده است. ارولوژی یک زمینه تخصصی پزشکی است که شامل مطالعه و درمان بیماری ‌های کلیه، مثانه، لگنچه مثانه، پروستات، اعضای تناسلی مردانه (مانند بیماری ‌های پنیس) و مسائل دیگر مرتبط با سیستم ادراری و تناسلی می‌ شود.

بیشتر بخوانیم: تجهیزات آی سی یو در منزل

ویزیت متخصص نفرولوژی در منزل سعادت آباد

دکتر نفرولوژی یا متخصص نفرولوژی (Nephrologist) یک پزشک تخصصی است که در تشخیص، درمان، و مدیریت اختلالات و بیماری ‌های مرتبط با کلی ه‌ها متخصص شده است، کلیه‌ ها عضوی اساسی در سیستم ادراری انسان هستند که مسئول تصفیه خون، تعادل مایعات و الکترولیت ‌ها و تولید هورمون ‌های مهم مانند هورمون‌ های رنین و اریتروپوئیتین هستند.

بیشتر بخوانیم: بخیه زدن در منزل تهران

هزینه ویزیت پزشک در منزل سعادت آباد

هزینه ویزیت پزشک در منزل سعادت آباد با توجه به استعلام قیمتی از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قابل ارائه و اعلام است، این هزینه در حال حاضر بین 1.000.000 تومان تا 2.000.000 بنا به نوع تخصص و فوق تخصص قابل تغییر می باشد، خدمات هم زمان همانند تزریقات در منزل تهران و یا استفاده از خدمات پرستاری در منزل تهران نیز می تواند بر مبلغ پایه موثر باشد، بهتر است که هم اکنون از طریق راه های ارتباطی با ما هم اکنون در تماس باشید.

بیشتر بخوانیم: کارشناس زخم بستر در منزل تهران

ویزیت پزشک در منزل سعادت آباد شبانه روزی و ۲۴ ساعته

ویزیت پزشک در منزل سعادت آباد

ویزیت پزشک در منزل سعادت آباد شبانه روزی از سوی اپراتور های درمان نو قابل ارائه و دریافت می باشد، شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید تا با استفاده از این خدمات نیاز درمانی خود را در منزل خود مرتفع نمایید، ما نیز به صورت شبانه روزی در اختیار شما عزیزان خواهیم بود.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
Captcha
loader
لطفا صبر کنید
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری