ثبت درخواست فوری
فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

  • دسته بندی : مناطق دریافت خدمات درمان در منزل
  • درتاریخ : 17 فروردین 1403
  • بدون دیدگاه

فیزیوتراپی در منزل در غرب تهران از دسته خدمات تخصصی بازتوانی است که در این خدمات فیزیوتراپیست با توجه به درخواست شما عزیزان مبنی بر دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران به منزل شما اعزام می گردد تا برنامه ‌های درمانی مورد نیاز بارتوانی، توانبخشی و فیزیوتراپی شما را در محیط منزل شما عزیزان اجرا نماید، این خدمات شامل ارزیابی و درمان مشکلات جسمانی و عضلانی از جمله درد های عضلانی، آرتروز، تروما های ورزشی، بیماری ‌های عصبی و غیره اس، مرکز خدمات تخصصی طرح درمان در منزل تهران با استفاده از تجهیزات و نیرو های ارائه دهنده خدمات فوق حرفه ای فیزیوتراپی در منزل می تواند در اجرای صحیح و بی نقص این خدمات کمک رسان شما باشد، این خدمات دارای مزایای متعددی از قبیل جلوگیری در طی کردن مسافت مورد نیاز تا درمانگاه و کلینیک های فیزیوتراپی و پرداخت هزینه های درمان به این صورت می گردد، در ادامه در رابطه با تمامی ابعاد این خدمات اطلاعات بی نظیری را خدمتتان ارائه خواهیم نمود، با ما همراه باشید، لازم به ذکر است که اگر تمایل به دریافت این خدمات در منزل دارید هم اکنون از طریق سرشماره 02122927270 درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید.

ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران تجربه ای بی نظیر و موثر

خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

  • ارزیابی و برنامه ‌ریزی: فیزیوتراپیست با بررسی وضعیت فیزیکی شما، نیازها و مشکلات شما را بررسی می ‌کند و برنامه‌ ای درمانی و ویژه را برای شما عزیزان طراحی می‌ کند.
  • تمرینات و توانبخشی: فیزیوتراپیست تمرینات مناسب و توانبخشی را برای بهبود عملکرد و کاهش درد و تنش عضلانی شما ارائه می ‌دهد.
  • انجام درمان ‌های فیزیکی: اجرای تکنیک ‌های ماساژ، درمان ‌های الکتروتراپی، استفاده از سرما، گرما و دیگر روش‌ های فیزیکی برای بهبود عملکرد جسمانی از دسته دیگر این خدمات می باشد.
  • آموزش ‌های پیشگیری: فیزیوتراپیست ممکن است به شما آموزش دهد که چگونه از ایجاد مشکلات جدید جلوگیری کنید و چگونه به طور صحیح در خانه تمرین کنید.
  • پیگیری دقیق نتیجه گیری: فیزیوتراپ با اجرای صحیح مراحل قبلی در این مرحله با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده و استفاده از الگو های نتیجه گیری، میزان پیشرفت درمان و بیماری را رصد و زیر نظر می گیرد.

بیشتر بخوانیم: نوار مغز در منزل تهران

مهم ترین اهداف در فیزیوتراپی در خانه غرب تهران چیست؟

مهم‌ ترین اهداف فیزیوتراپی در خانه در غرب تهران عبارتند از:

  1. بهبود عملکرد فیزیکی: این شامل افزایش قدرت عضلات، افزایش محدودیت حرکتی، بهبود تعادل و کاهش درد عضلانی و مفصلی است، این اهداف با ارائه تمرینات مناسب و درمان ‌های فیزیکی توسط فیزیوتراپیست در خانه دنبال می ‌شود.
  2. بازگشت به فعالیت ‌های روزمره: هدف اصلی فیزیوتراپی در خانه این است که بیماران را به فعالیت ‌های روزمره‌ شان ، از جمله راه رفتن، بلند شدن، و انجام فعالیت ‌های خانگی بدون درد یا مشکلات بیشتر بازگرداند.
  3. کاهش درد و تنش: فیزیوتراپیست با استفاده از ماساژ، تمرینات توانبخشی، و درمان ‌های فیزیکی دیگر به کاهش درد و تنش عضلانی و مفصلی کمک می ‌کند.
  4. توانبخشی پس از آسیب: اگر شما آسیبی دیده‌ اید یا عمل جراحی داشته‌ اید، فیزیوتراپی در منزل برای توانبخشی و بازسازی بهتر و سریع ‌تر بدن شما اهمیت دارد.
  5. آموزش و پیشگیری: فیزیوتراپیست ممکن است به شما نکات و تمرینات پیشگیری برای جلوگیری از تکرار آسیب ‌ها و بهبود کلی زندگی فیزیکی شما را آموزش دهد.

بیشتر بخوانیم: تعویض سوند معده در منزل تهران

آیا برای فیزیوتراپی در منزل غرب تهران نسخه پزشک باید در دسترس باشد؟

آیا برای فیزیوتراپی در منزل غرب تهران نسخه پزشک باید در دسترس باشد؟

بله، به طور کلی فیزیوتراپی از دسته خدمات درمانی و توانبخشی به حساب می آید و اجرای هر نوع خدمات درمانی در منزل نیازمند داشتن نسخه تخصصی از پزشک مربوط به ناحیه آسیب دیده می باشد، شما عزیزان با استفاده از خدمات ویزیت پزشک در منزل تهران می توانید این خدمات را از مرکز درمان نو به صورت تخصصی و دقیق دریافت نمایید، پس از اعزام پزشک و دریافت مسیر درمان برنامه ریزی دقیق جهت اعزام فیزیوتراپیست مرکز نیز برای شما اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانیم: صدور گواهی فوت در منزل تهران

برای دریافت خدمات به چند جلسه درمان نیاز خواهیم داشت؟

برای تعیین تعداد جلسات درمان فیزیوتراپی در منزل در غرب تهران، بستگی به نوع و شدت مشکلات فیزیکی شما دارد، عواملی از جمله نوع بیماری یا آسیب، مدت زمان و شدت علایم و پاسخ به درمان‌ های فیزیوتراپی توسط بدن شما تعیین کننده تعداد جلسات درمان می ‌باشند، در موارد خفیف‌ تر ممکن است تعداد جلسات کمتری لازم باشد، اما در موارد جدی‌ تر و یا برای توانبخشی پس از جراحی یا آسیب‌ های وارده تعداد بیشتری جلسه فیزیوتراپی لازم خواهد بود، عموماً در ابتدا پس از ارزیابی اولیه توسط فیزیوتراپیست، یک برنامه توانبخشی و درمانی شخصی ‌سازی شده برای شما طراحی می ‌شود که شامل تعداد جلسات و نوع تمرینات و درمان ‌های لازم است، اغلب در شروع درمان، چند جلسه اول برای ارزیابی دقیق ‌تر و تعیین برنامه مناسب توصیه می‌ شود و سپس تعداد و توالی جلسات بیشتر مشخص می‌ شود، بهتر است در صورت تمایل به دریافت خدمات تخصصی تر از مرکز درمان نو مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

بیشتر بخوانیم: پانسمان زخم در منزل تهران

از چه تجهیزاتی در فیزیوتراپی در منزل غرب تهران استفاده می شود؟

تجهیزات در فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

در فیزیوتراپی در منزل در غرب تهران فیزیوتراپیست ‌ها از تجهیزات مختلفی برای ارائه خدمات به بیماران استفاده می ‌کنند، این تجهیزات معمولاً شامل ابزارها و وسایلی است که برای ارزیابی، تمرینات توانبخشی و درمان ‌های فیزیکی مورد نیاز است، برخی از تجهیزات رایج در فیزیوتراپی در منزل عبارتند از:

  • میز تمرینات: یک میز یا فضایی مناسب برای انجام تمرینات توانبخشی و تمرینات فیزیکی.
  • تجهیزات ارزیابی: شامل ابزارهایی مانند فلکسومتر (برای اندازه‌ گیری انعطاف‌ پذیری عضلات)، گونیومتر (برای اندازه‌گیری زاویه حرکت مفاصل) و غیره.
  • وسایل تمرینات توانبخشی: شامل مواردی مانند میله و وزن‌ های دستی (دمبل)، توپ فیزیوتراپی، بندهای مقاومتی (بندهای لاستیکی)، مدل‌ های مختلف تجهیزات تمرینات ورزشی.
  • وسایل ماساژ و درمان‌ های فیزیکی: این مورد شامل ماساژور های الکتریکی، دستگاه‌ های الکتروتراپی (مانند دستگاه ‌های با توان و فرکانس پایین)، دستگاه‌ های گرما و سرما استفاده می شود.
  • تجهیزات توانبخشی خاص: برخی از بیماران نیاز به تجهیزات خاصی دارند، مانند وسایل کمکی برای راه رفتن، تمرینات تعادل و یا تمرینات تنفسی.
  • تجهیزات ایمنی و حفاظتی: این شامل وسایل ایمنی مانند تشک‌ ها یا وسایل پشتیبانی برای جلوگیری از افتادن در هنگام تمرینات است.

هر فیزیوتراپیست ممکن است بر اساس نیازهای شما از تجهیزات متفاوتی استفاده کند، این تجهیزات به منظور ارائه بهترین درمان و تمرینات مناسب برای بهبود و توانبخشی شما در محیط خانگی انتخاب می ‌شوند.

بیشتر بخوانیم: روش انما در منزل

آقا یا خانم بودن فیزیوتراپ اعزامی به انتخاب خودمان است؟

بسیاری از کاربران عزیز از نقطه نظر اعزام پرستار خانم یا آقا بنا به میل و شرایط خود سوالاتی در این حیطه می پرسند، باید در جواب این کاربران محترم بفرماییم که بله، انتخاب خانم یا آقا بودن کارشناس اعزامی فیزیوتراپی به منزل شما عزیزان کاملا به عهده و نظر خودتان است و با توجه به طرح انطباق می توان از کارشناسان آقا برای آقایان و از کارشناسان فیزیوتراپی خانم برای خانم ها و بانوان عزیز استفاده نمود.

بیشتر بخوانیم: سونداژ مثانه در منزل

هزینه فیزیوتراپی در منزل غرب تهران چقدر است؟

هزینه و تعرفه دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران با استفاده از استعلام تعرفه هایی که وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی به مراکز درمان در منزل اعلام نموده است قابل استناد است، شما عزیزان برای دریافت این خدمات می توانید ابتدا با اپراتور ها در تماس باشید و در رابطه با چگونگی جلسات، تجهیزات و موارد مشابه سوالاتی بپرسید و سپس برای دریافت دقیق هزینه و تعرفه خدمات نیز اقدام به دریافت مجدد اطلاعات داشته باشید.

بیشتر بخوانیم: روش حجامت در خانه

اعلام درخواست دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران به چه صورتی است؟

اعلام درخواست دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

برای اعلام درخواست برای خدمات فیزیوتراپی در منزل در غرب تهران، می‌توانید به صورت زیر عمل کنید:

  • تماس تلفنی یا ثبت درخواست فوری: در قدم اول شما عزیزان می توانید با مرکز درمان نو تماس حاصل نمایید و یا از طریق باکس درخواست فوری درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید.
  • توضیح مشکلات و درخواست خدمات: در قدم دوم در تماس اولیه خود، به اپراتور های درمان نو توضیح دهید که با چه مشکلاتی روبرو هستید و چه نوع خدمات فیزیوتراپی در منزل نیاز دارید، ممکن است اپراتور های درمان نو بخواهند برخی از سوالات مربوط به وضعیت شما را بپرسد تا بتواند نیازهای شما را به درستی ارزیابی کند.
  • تعیین نوبت: بعد از بررسی مشکلات شما، یک وقت مناسب برای ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل تعیین می‌ شود.
  • تایید موارد قرارداد: قبل از اینکه فیزیوتراپیست به منزل شما بیاید، مطمئن شوید که همه جزئیات ارتباط، هزینه ‌ها، و سایر موارد مرتبط مانند مدت زمان جلسات و شرایط پرداخت مشخص شده باشند و شما با این موارد موافقت کرده باشید.
  • ارائه خدمات فیزیوتراپی: در روز و زمان معین، فیزیوتراپیست به منزل شما خواهد آمد و برنامه توانبخشی و درمانی مناسب برای شما را اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانیم: توانبخشی سالمندان تهران

فیزیوتراپی و توانبخشی در منزل غرب تهران

اجرای خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی در منزل غرب تهران به آسانی تنها یک تماس قابل دریافت و اجرا می باشد، شما عزیزانی که ساکن در محله های این منطقه بزرگ تهران هستید می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن این خدمات را در خانه خود و بدون نیاز به مراجعه به مراکز درمانی و اتلاف زمان و هزینه های زیاد درمانی دریافت نمایید، این خدمات از سوی مرکز درمان نو با استفاده از مخصصین مجرب در حیطه خدمات فیزیوتراپی در منزل غرب تهران قابل اجرا می باشد و همه نیاز های درمانی و بهداشتی سایر را برای شما عزیزان شامل می گردد.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
Captcha
loader
لطفا صبر کنید
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری