ثبت درخواست فوری
تزریقات در منزل لواسان

تزریقات در منزل لواسان

  • دسته بندی : مناطق دریافت خدمات درمان در منزل
  • درتاریخ : 24 بهمن 1402
  • بدون دیدگاه

تزریقات در منزل به معنای تزریق دارو، سرم، آمپول انواع مراقبت‌های ویژه ای است که بتوان این خدمات را به آسانی در منزل اجرا نمود، این خدمات توسط پرسنتاران مرکز درمان نو که تخصص و تجربه کافی در ارائه این خدمات را دارند در منزل کاربران گیرنده خدمت این خدمات قابل ارائه و اجرا می باشد، خدمات تزریقات در منزل لواسان می‌تواند برای افراد مسن، افراد با معلولیت، بیماران مزمن، یا افرادی که در زمینه‌های خاصی نیاز به مراقبت دارند، بسیار مفید باشد، مرکز خدمات پرستاری در منزل درمان نو با اجرای خدمات تزریقات در منزل در درمان‌های پزشکی، تزریق داروها، تزریق آنتی‌بیوتیک‌ها، تزریق انسولین برای بیماران دیابتی و موارد مشابه می تواند کمک رسان خدمات درمانی آن ها در خانه باشد، با استفاده از این خدمات نیاز افراد به اجرای این خدمات در محیط های بیمارستانی و پر ازدحام مرتفع گردیده و می توانند از این خدمات در خانه خود به آسانی بهره ببرند، با ما تا انتهای مطالب همراه باشید تا در مورد تمام جوانب لازم جهت اجرای این خدمات اطلاعات کامل خدمتتان ارائه نماییم و در صورت درخواست خدمات هم اکنون می توانید از طریق شماره تماس های مرکز و همچنین باکس آبی رنگ کنار تصویر درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید.

مراحل عمومی اجرای خدمات تزریقات در منزل لواسان فشم میگون شمشک چیست؟

تزریقات در خانه لواسان

برای انجام تزریقات در منزل برای اهالی محترم منطقه لواسان تهران ابتدا باید از نسخه پزشکی استفاده نمود، مراحل عمومی اجرای این خدمات شامل موارد زیر است:

  • آماده‌ سازی: آماده سازی دارو با توجه به دوز و نوع آمپول مرحله اول این خدمات می باشد.
  • محل تزریق: محل تزریق باید از هر نظر از سطح آلودگی پاک گردد، برای این کار پرستار در منزل با استفاده از پد الکلکی و بتادین می تواند فرآیند پاکسازی را برای بیمار اجرا نماید.
  • تزریق: تزریق در در چند شیوه با توجه به نوع آمپول و دستور پزشک در منزل قابل ارائه و اجرا خواهد بود.
  • معدوم کردن تجهیزات مصرفی: سوزن و سرنگ پس از تزریق باید توسط پرستار تزریقاتی در منزل معدوم گردد تا خطر انتقال عفونت به کمترین مقدار ممکن برسد.

تزریقات در خانه لواسان برای چه بیمارانی مورد استفاده قرار می گیرد؟

تزریقات در منزل برای اهالی محترم محله لواسان تهران ممکن است برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده شود، از جمله:

  1. دیابت: برای افرادی که دارای دیابت هستند و نیاز به تزریق انسولین دارند، تزریقات در منزل بسیار مفید است.
  2. بیماری‌های التهابی: برخی بیماری‌هایی مانند آرتریت روماتوئید و بیماری التهابی تنفسی ممکن است نیاز به درمان‌های تزریقی داشته باشند.
  3. بیماری‌های نورولوژیک: برخی از بیماری‌های نورولوژیک مانند ام‌اس (اسکلروز چندگانه) نیاز به تزریقات داروهای مخصوص دارند.
  4. بیماری های سایکوتیک: در مصرف برخی از دارو های اعصاب و روان نیاز به استفاده از خدمات تزریقات در منزل برای افراد گیرنده خدمت وجود دارد که با استفاده از آن بتوانند تاثییرات دارویی را چند برابر نمایند.
  5. بیماری‌های مزمن: برای برخی از بیماری‌های مزمن مانند سرطان، تزریقات در منزل ممکن است برای تزریق داروهای ضد سرطان یا تسکین‌دهنده درد مورد استفاده قرار گیرد.

مهم ترین معایب تزریق سرم در منزل لواسان فشم میگون شمشک چیست؟

تزریق سرم در منزل لواسان

تزریق سرم در منزل برای اهالی محترم محله لواسان تهران ممکن است با خطراتی همراه باشد که باید حتما به آن ها توجه نمود:

  • بهداشت ناصحیح: در صورت عدم رعایت بهداشت در زمان تزریق، ممکن است عفونت و التهاب در محل تزریق ایجاد شود.
  • آمبولی هوا: ورود هوا به رگ‌ تزریق شونده به دلیل عدم توجه کافی و لازم از سوی پرستار تزریقاتی می تواند سبب ایجاد عوارضی همانند آمبولی ریوی و سایر عروق گردد.
  • تحریک عضله تحت تزریق: تزریق‌ اشتباع می تواند سبب ایجاد تحریک عضله، درد، آسیب و حتی تخریب آن نیز گردد.
  • خطرات مرتبط با دارو: برخی داروها ممکن است باعث واکنش‌های نامطلوب یا حساسیت‌های شدید شوند که نیاز به مداخله پزشکی دارد، برای این امر می توان از خدمات پزشکی در منزل استفاده نمود.

برخی از دلایل دریافت خدمات تزریق سرم تقویتی در منزل لواسان فشم میگون شمشک

تزریق سرم تقویتی در منزل لواسان معمولاً برای افزایش سطح انرژی، تقویت سیستم ایمنی، اصلاح کمبودهای ویتامینی و مواد مغذی و بهبود عملکرد جسمی و ذهنی استفاده می‌شود، برخی از دلایل اجرای تزریق سرم تقویتی عبارتند از:

  • افزایش انرژی و فعالیت: تزریق سرم تقویتی می‌تواند به افرادی که احساس خستگی مداوم می‌کنند و انرژی کافی ندارند کمک کند تا انرژی و فعالیت خود را بهبود بخشند.
  • تقویت سیستم ایمنی: مواد مغذی موجود در سرم تقویتی می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و از بروز بیماری‌ها و التهاب‌ها جلوگیری کنند.
  • افزایش عملکرد جسمی و ذهنی: تزریق سرم تقویتی می‌تواند بهبود عملکرد ورزشی، تمرکز و حافظه را فراهم کند.
  • اصلاح کمبودهای ویتامینی: در مواردی که بیماران دارای کمبودهای ویتامینی هستند تزریق سرم تقویتی در منزل می‌تواند به این اختلالات بهبود بخشیده و عوارض آن‌ها را کاهش دهد.

انواع سرم های لازم در سرم تراپی در منزل لواسان

سرم تراپی یک روش موثر برای تزریق ویتامین‌ها و دارو ها مستقیماً به بدن است، اجرای سرم تراپی در منزل معمولاً با استفاده از سرم‌های مختلفی صورت می‌گیرد که شامل موارد زیر می‌شود:

  1. سرم نرمال سالین 0.9: این نوع سرم‌ها معمولاً شامل مخلوطی از سدیم و کلر است که به صورت سرم نمکی مستقیم به بدن تزریق می‌شوند، این سرم‌ها برای افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی، بهبود کمبودهای ویتامینی، و افزایش عملکرد جسمی و ذهنی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  2. سرم های قندی: این سرم ها دارای قند لازم جهت انرژی سلول های بدن می باشند و در دو دوز 5 و 10 درصد در سطح منزل قابل تزریق می باشند.
  3. سرم های رینگری: این سرم ها دارای انواع یون های کلسیم، سدیم، پتاسیم و کلر می باشند و در بیمارانی که دچار اسهال و استفراغ شده اند می تواند بسیار کارآمد و مورد استفاده باشد.

تزریق دارو و آمپول در منزل لواسان

تزریق دارو و آمپول در منزل لواسان

تزریق انواع دارو در منزل ممکن است برای افرادی که به دلیل بیماری یا شرایط خاص نیاز به مراقبت و درمان دارند مورد استفاده قرار گیرد، این داروها معمولاً پرستاران مرکز درمان نو به صورت تزریق زیر پوستی، تزریق عضلانی، یا تزریق وریدی انجام می‌شوند، برخی انواع داروهایی که ممکن است در منزل تزریق شوند عبارتند از:

تزریق عضلانی در منزل لواسان

تزریق عضلانی در منزل به معنای انجام تزریق دارو یا محلول به عمق عضله توسط پرستار انجام خدمات تزریقات در محیط منزل است، این نوع تزریقات عمدتا برای داروهایی که نیاز به جذب سریع دارند یا برای بیمارانی که نمی‌توانند به صورت معمول به مراکز درمانی مراجعه کنند مورد استفاده قرار می‌گیرد، تزریقات عضلانی معمولاً در عضلاتی همانند: دلتوئید، گلوتئال، وستوس و موارد مشابه انجام می‌شود، این روش ممکن است برای تزریق داروهایی مانند آنتی بیوتیک‌ها، آنتی انعقادها، ویتامین‌ها و داروهای ضد درد استفاده شود، همچنین، برای تزریق داروهایی که به صورت وریدی تجویز می‌شوند اما امکان تزریق وریدی در دسترس نیست از تزریق عضلانی نیز استفاده می‌شود.

هزینه خدمات تزریق در منزل لواسان فشم چقدر است؟

در رابطه با هزینه خدمات تزریقات در منزل لواسان شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی با اپراتور های مجموعه ابتدا تماس حاصل نمایید تا با استفاده از مشاوره با اپراتور ها نوع خدمات درخواستی شما مشخص گردد و سپس برای اجرای خدمات هزینه لازم به شما اعلام گردد، این هزینه از سوی مرکز درمان در منزل درمان نو با استفاده از استعلام قیمتی که وزارت بهداشت به مراکز درمان در منزل ارائه می دهند قابل استناد و ارزیابی می باشد، جهت دریافت این هزینه می توانید هم اکنون از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

تزریقات در منزل لواسان فشم میگون شمشک 24 ساعته و شبانه روزی 

تزریقات در منزل لواسان 24 ساعته

اجرای خدمات تزریقات در خانه برای اهالی مناطق لواسان، فشم، میگون و شمشک به صورت 24 ساعته و شبانه روزی قابل ارائه و اجرا می باشد، شما عزیزان برای دریافت این خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید از طریق راه های ارتباطی مجموعه درخواست خود را به اپراتور ها اعلام نمایید، لازم به ذکر است که این خدمات در ایام تعطیل نیز از سوی مرکز درمان نو برای گیرندگان خدمات قابل ارائه و اجرا می باشد.

اشتراک گذاری :

درج نظر برای این مطلب

اولین نفر باشید که نظر می‌دهید.
Captcha
loader
لطفا صبر کنید
مطالب مرتبط پیشنهادی

درمان نو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

مشاوره
فوری